La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
zaterdag 25 augustus 2012 om 00:40
quote:pinacolada, 2 minuten geleden
Ach...misschien pleegmoeder nog...ooit
Zou je dat willen? Zou dat echt tof vinden als je dat gaat doen. Vooral crisis opvang zoeken ze vaak gast/pleegouders.
M'n ouders vingen kinderen op.
Een aantaljaar geleden kwam ik een van die jongens tegen (met zn dochter), die heeft 2 maanden bij ons gezeten. Daarna heeft m'n vader voor z'n opleiding gezorgd. (monteur).
Hij zei tegen me: "Ik dank elke dag dat jouw ouders er waren op dat moment. Zonder hen had ik allang niet meer geleefd."
Ach...misschien pleegmoeder nog...ooit
Zou je dat willen? Zou dat echt tof vinden als je dat gaat doen. Vooral crisis opvang zoeken ze vaak gast/pleegouders.
M'n ouders vingen kinderen op.
Een aantaljaar geleden kwam ik een van die jongens tegen (met zn dochter), die heeft 2 maanden bij ons gezeten. Daarna heeft m'n vader voor z'n opleiding gezorgd. (monteur).
Hij zei tegen me: "Ik dank elke dag dat jouw ouders er waren op dat moment. Zonder hen had ik allang niet meer geleefd."