Braken.. ?
zondag 26 augustus 2012 om 04:03
Goedenacht,
Hoop dat er nog iemand wakker is, want heb een vraagje..
Mijn vriend heeft net een vrijgezellen feest gehad van een vriend, heeft teveel bier gedronken en is dus al vanaf half 2 aan het braken.. Eigen schuld natuurlijk, vind ik ook. Maar vind het zo sneu, want kan ik nu voor hen doen? We wonen in een appartement en de toilet zit langs de slaapkamer.. Ik hoor alles!
Vind het ook gewoon echt goor om te horen dat gebraak! Maar wanneer houdt het op? En wat kan ik voor hem doen? Duurt dit de hele nacht?
Ik heb zelf wel eens moeten kotsen van de drank, maar dat was een keer goed spugen en het was klaar.
Iemand tips?
Hoop dat er nog iemand wakker is, want heb een vraagje..
Mijn vriend heeft net een vrijgezellen feest gehad van een vriend, heeft teveel bier gedronken en is dus al vanaf half 2 aan het braken.. Eigen schuld natuurlijk, vind ik ook. Maar vind het zo sneu, want kan ik nu voor hen doen? We wonen in een appartement en de toilet zit langs de slaapkamer.. Ik hoor alles!
Vind het ook gewoon echt goor om te horen dat gebraak! Maar wanneer houdt het op? En wat kan ik voor hem doen? Duurt dit de hele nacht?
Ik heb zelf wel eens moeten kotsen van de drank, maar dat was een keer goed spugen en het was klaar.
Iemand tips?
zondag 26 augustus 2012 om 04:18
Nou, het moet er toch uit. Het lichaam probeert het gif te lozen. Wel bizar dat hij gewoon tweeëneenhalf uur kotst. Misschien een wijze les, voor hem? Als hij ertoe in staat is, paracetamol en water geven. Dat scheelt voor morgen. Water vermindert de hoofdpijn. Het lijf heeft vocht nodig. Hopen dat dat er in blijft.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
zondag 26 augustus 2012 om 04:34
Nouja niet 2,5 achter elkaar natuurlijk, maar hij is nu al een tijdje bezig.. Er komt vooral gal en nog een beetje alcohol uit. Ik kan denk ik niks voor hem doen dan een beetje verzorgen.
Hij drinkt eigenlijk nooit, dus dit komt wel ff twee keer zo hard aan. Inderdaad een goede les voor de volgende keer! Maar goed ik blijf er ook wakker door.. Dadelijk wordt het zo 06:00 uur.. Zucht.
Hij drinkt eigenlijk nooit, dus dit komt wel ff twee keer zo hard aan. Inderdaad een goede les voor de volgende keer! Maar goed ik blijf er ook wakker door.. Dadelijk wordt het zo 06:00 uur.. Zucht.