Dilemma

26-08-2012 00:24 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
je moet haar afwijzen, anders gaat ze met je daten. En afwijzing doet zeer. Wees eerlijk en zeg dat zij je type niet is
Wat heb je gezien op fb dan? Interesse in bloemschikken terwijl jij een allergie hebt? Of vind je haar niet mooi genoeg? Vertell!
Have fun jongelui! Ik sla deze even over wn. Ga naar bed. Trusten!
Of wat heb je juist niet gezien? Zijn ze zo klein dan?
Trusten! Dont let the bedbugs bite!
quote:Julus schreef op zondag 26 augustus 2012 00:31 Of wat heb je juist niet gezien? Zijn ze zo klein dan?ja of te veel.. Om van te houden.. Lekker veel om vast te houden?
Hoe je dit moet zeggen zonder teveel harten te breken? Is dat soms het probleem, dat ze meer dan 1 hart heeft?

Alle gekheid op een stokje: eerlijk duurt het langst. En slecht nieuws gesprekken voer je quick & dirty: niet er omheen draaien, niet proberen de boodschap te verzachten, geen lange inleiding. "Bij nader inzien denk ik niet dat wij bij elkaar passen. Een date gaat daar voor mij geen verandering in brengen, dus ik zeg bij deze de date af. Ik wens je het allerbeste voor de toekomst." En klaar is Kees. Of Klara.
Bij nader inzien.....ghe. Klopt ook nog.
http://www.accountkiller.com/removal-requested
Het kan dat je het niet ziet zitten met iemand, dat gebeurd soms. Maar zeg het wel eerlijk: als zij die intentie, een relatie, wel nog heeft dan moet je dit bespreken! Hou haar niet aan het lijntje omdat je denk dat dat minder pijn doet uiteindelijk!
En gewoon toch 1x daten? Wie weet blijkt ze tóch leuk.

En zo niet, ook goed, kun je dat haar na de date vertellen.
Kopje koffie kan toch geen kwaad?
Of als je het echt niet wil benoemen, omdat ze al zo verlegen is, zeggen dat je heel onverwachts iemand hebt ontmoet tijdens uitgaan en dat je het niet oké vindt om met twee vrouwen tegelijk te daten, maar dit toch graag een kans wil geven?

Niet de waarheid maar wellicht bespaar je haar toch wat meer een rot gevoel?
Wat een oppervlakkig gedoe.. Dat kind is beter af zonder iemand die haar beoordeelt op de foto's van haar fb.
Jongen relax!

Wat maakt 1 foto of 1 date nou uit.

Foto's zeggen niet zoveel. Ik bedoel maar ik ben ook niet fotogeniek maar in real life ben ik ook ont-zet-tend sexy en moet ik de vrouwen van me afslaan!
quote:dilem schreef op 26 augustus 2012 @ 01:18:

ze ligt gewoon mijlenver van mij vandaan van hoe ik ben. Ik zie er gewoon geen relatie meer in.Door foto's op FB. Vooral afzeggen die date want zo'n leuk verlegen meisje verdient een lieve jongen die verder kijkt dan z'n neus lang is!
quote:badmeester schreef op 26 augustus 2012 @ 09:27:

Jongen relax!

Wat maakt 1 foto of 1 date nou uit.

Foto's zeggen niet zoveel. Ik bedoel maar ik ben ook niet fotogeniek maar in real life ben ik ook ont-zet-tend sexy en moet ik de vrouwen van me afslaan!
Wel nobel dat jij je zo schuldig voelt dat jullie bijna zouden gaan daten...
http://www.accountkiller.com/removal-requested
Vroeger had je geen FB, dan ging je daten en dan keek je of er een klik was. Ik denk dat je teveel hangt aan dat FB, dat zegt helemaal niks! FB maakt (bij voorbaat) dingen kapot, zonde!

Mijn advies; account op FB verwijderen. Geeft een hoop rust.
Aan de ene kant vind ik het best lief van je dat je je zorgen maakt om haar. Aan de andere kant: don't flatter yourself, jullie hebben nog niet eens een date gehad, je breekt echt niet haar hart.

Over dat je op basis van haar FB foto's nu ineens besluit dat ze je type niet is - sommige mensen zijn nu eenmaal niet fotogeniek. Ik heb een vriendin die in het echt gewoon een lekker wijf is (zeg ik niet alleen omdat ze mijn vriendin is ) en superleuk en spontaan, en op foto's zie je echt een ongemakkelijk, gemiddeld meisje.

Het is jouw keuze als je dit af wilt kappen, maar het is wel erg oppervlakkig. Doe nou niet zo moeilijk en ga even wat drinken met een open geest. Of ga naar de film, dan heb je tenminste nog een leuke film gekeken. En als het dan echt niets is, zeg je gewoon aan het eind: hee, ik voel het toch niet helemaal, maar was een leuke avond, succes er nog mee.
Volgens mij is dit gewoon een 'hij vindt haar te lelijk' in een subtiele verpakking
Man, ga gewoon één date aan, wat heb je te verliezen? Met een beetje geluk staat jouw kop haar ook niet aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven