Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
Wij gaan de regen trotseren, er is een boekenmarkt in de stad.
Later!
Anoniem_28281
zondag 26 augustus 2012 om 14:28
Mijn huisje is nu redelijk schoon
Keetje, de meeste zijn standaard, maar als ik me niet vergis, de IKEA had wel afwijkende maten (vroeger tenminste). Ik heb trouwens een matras, nieuw. Als je die wil komen ophalen... Ik was van plan om het naar de kringloop te brengen.
quote:keetje_stippel schreef op 26 augustus 2012 @ 14:32:
MEFSje, wat zijn de maten van dat matrasje?Standaard, niet van de IKEA. We hadden het voor Mefsmeid gekocht, maar ze vond te makkelijk de weg naar buiten en hebben we geen maand later een peuterbed moeten kopen.