Entertainment alle pijlers

Vampire Diaries

17-10-2009 00:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een week deze serie aan het kijken. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van L.J. Smith.

Ik hou eigenlijk helemaal niet van zulke enge series maar op de een of andere manier toch kijken. Ik schrik me dus regelmatig helemaal kapot door de plotselinge gebeurtenissen enzo. Maar het verhaal lijkt wel boeiend dus tja.

Wellicht moet ik het boek ook eens aanschaffen maar ik heb de serie van True Blood ook nog liggen die ik nog steeds moet lezen.

Wie kijkt er nog meer naar deze serie?

site van de TV serie

trailer
anoniem_68877 wijzigde dit bericht op 17-10-2009 11:03
Reden: trailer en site toevoegen
% gewijzigd
Ik hou van the vampire diaries. En ik vind Damon woest aantrekkelijk!

Beetje jammer dat ze in Nederland gestopt zijn met uitzenden... En dat het zo idioot lang duurt voor het op dvd uitkomt.

Tot die tijd dan maar downloaden:)

Ik wacht met smart op seizoen 4

Best hoog high school drama-gehalte, maar daar heb ik nooit wat op tegen.
Wat zegt het over mij dat ik vroeger al Buffy en Angel keek (vorig jaar Buffy weer helemaal gekeken en zit nu weer in mn Angel box).

Nu kijk ik niet alleen Twilight en Vampire Diaries, maar ook True Blood.

Niveau is absoluut niet vergelijkbaar maar alles blijft even leuk en soms ook lekker

Oh en vergeet Supernatural, Moonlight en Being Human (de US versie, vind de UK versie nu toch minder) niet.

Pff... Genoeg om geen Sterren Springen te hoeven zien in ieder geval!
Oh leuk, een topic over vampire diaries! Ben echt verslaafd en kan niet wachten op seizoen 4!!!

Ik kijk ook nog regelmatig afleveringen terug van andere seizoenen. Moet toch wat in de zomerstop ;)
Wat ik wel ongeloofwaardig vind aan de Vampire Diaries is de leeftijd van de hoofdpersonen. Elana, Bonnie enzo lijken veel ouder dan 17 en het was geloofwaardiger geweest als ze wat ouder waren en in college zaten ipv high school.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven