beste idee van nederland
zondag 26 augustus 2012 om 21:16
hallo,
even een vraagje een buurman van mij kwam eens op een idee voor een bestaande uitvinding maar dan een variant hierop. Deze heeft er verder niets meegedaan. Maar mij laat het niet los, ik denk erover om mij op te geven voor het programma het beste idee van nederland, om zijn/mijn idee te promoten. Wat denken jullie moet ik eerst afwachten tot dat ik word uitgekozen? of zal ik van te voren met hem overleggen dat ik er met zijn idee vandoor ga? hoe kan ik dat het beste taktisch brengen?
even een vraagje een buurman van mij kwam eens op een idee voor een bestaande uitvinding maar dan een variant hierop. Deze heeft er verder niets meegedaan. Maar mij laat het niet los, ik denk erover om mij op te geven voor het programma het beste idee van nederland, om zijn/mijn idee te promoten. Wat denken jullie moet ik eerst afwachten tot dat ik word uitgekozen? of zal ik van te voren met hem overleggen dat ik er met zijn idee vandoor ga? hoe kan ik dat het beste taktisch brengen?
zondag 26 augustus 2012 om 21:19
Ik zou het even overleggen met je buurman. Ik kan me voorstellen dat hij er niet blij van wordt als jij zomaar met zijn idee er vandoor gaat!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
zondag 26 augustus 2012 om 22:01
maar het is iets handigs dat ik verder nergens vind vandaar, en het is zeker wel een oplossing. ik heb wel eens eerder iets gezien zoals de winnaar van vorig jaar met zijn brooddoos er zat alleen iets extra's in. dus zoveel bijzonder vind ik dat ook niet.
maar ik denk dat ik ook maar eventjes met mijn buurman overleg.
thx.
maar ik denk dat ik ook maar eventjes met mijn buurman overleg.
thx.