Entertainment alle pijlers

beste idee van nederland

26-08-2012 21:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

even een vraagje een buurman van mij kwam eens op een idee voor een bestaande uitvinding maar dan een variant hierop. Deze heeft er verder niets meegedaan. Maar mij laat het niet los, ik denk erover om mij op te geven voor het programma het beste idee van nederland, om zijn/mijn idee te promoten. Wat denken jullie moet ik eerst afwachten tot dat ik word uitgekozen? of zal ik van te voren met hem overleggen dat ik er met zijn idee vandoor ga? hoe kan ik dat het beste taktisch brengen?
ik zou het namelijk zonde vinden als hij zijn idee laat liggen en ik heb het er wel voor over om het te presenteren het is echt een handige uitvinden vandaar, ga natuurlijk niet vertellen om welk uitvinding het gaat
Ik zou het even overleggen met je buurman. Ik kan me voorstellen dat hij er niet blij van wordt als jij zomaar met zijn idee er vandoor gaat!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Ik zou ook overleggen met de buurman als ik jou was.
Variaties op bestaande zaken gaan niet door.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat Fame zegt. Ze willen echt nieuwe ideeën, dus je hoeft je niet eens op te geven.
maar het is iets handigs dat ik verder nergens vind vandaar, en het is zeker wel een oplossing. ik heb wel eens eerder iets gezien zoals de winnaar van vorig jaar met zijn brooddoos er zat alleen iets extra's in. dus zoveel bijzonder vind ik dat ook niet.

maar ik denk dat ik ook maar eventjes met mijn buurman overleg.

thx.
Jij gaat dus aan de haal met het idee van je buurman en daar goede sier mee maken? Niet zó netjes
Frankly my dear, I don"t give a damn
ja klopt, geweldig toch

delen mijn buurman en ik samen de buit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven