La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Lekker wijntje hè? Voor een alcohol vrije
Oh die gedealcoholiseerde (mooi puzzelwoord) cabernet sauvignon die is echt heerlijk!
Kelder to Mefsie
Wacht maar....

MEFS KELDER!

Die heksen van tegenwoordig, GEHOORAPPARAAT NODIG MEFS?
De wijn was lekker . Wat was het, Rioja?

Ik ga nu met mijn gummetje aan de slag.
quote:pinacolada schreef op 26 augustus 2012 @ 20:12:

Die heksen van tegenwoordig, GEHOORAPPARAAT NODIG MEFS? Beter een leesbril. Er was veel geschreven en ik ben bang iets te missen
Hahahahaha Mefs

Ik ga Zomergasten kijken met lief.

Misschien ben ik zo weer terug als ik de weledelgestrenge heer Van Dis niet trek
Zomergasten is onverwacht leuk!

Later!
Ik heb net Mefsmeid bij de GGZ aangemeld. Daar gaan we weer in de medische molen, pffffff. Als ze maar haar kunnen helpen...
Ow mag ik vragen waarom?
Ja, ze heeft concentratieproblemen en haar leestempo is heel laag, terwijl haar prestaties op school heel goed zijn. Ze denken dat ze ADD heeft, en dat kan ook kloppen.
Oké nou succes en sterkte ermee. Hoop dat het helpt.
-edit
Sterkte alvast Mefs! Komt echt goed met jouw meisje

Met zo'n lieve mama.
Dank je Gaia
Gister was ik bij het graf van mijn mama.

Iemand had mijn spulletjes die ik een tijdje terug had neergelegd achter de steen gegooid :( Had het zo neergezet dat het niet in de weg zou staan voor de grasmaaiers oid. Kreeg er een naar gevoel bij, maar dat zal liggen aan mijn para modus. Ach ik zie het de volgende keer wel, heb het weer terug gezet.
-edit.
Graag gedaan Mefsie. En ik vind dat ik gelijk heb
Gaia Sommige dingen zijn niet te snappen, zoals aan een graf zitten. Ik kan zo kwaad om worden.

En ja, je hebt volledig gelijk. Ik ga je echt niet tegenspreken
Gaai, dat is bloed irritant. Bij t graf van m'n ouders is ooit een engel en boedha beeldje gestolen. Van een graf! Aso

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven