zeur zeur zeur...

27-08-2012 15:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer weg..

Maar waarom ga je niets tegen je man zeggen?
Follow your heart, but take your brain with you....
Waarom zou je het niet tegen man zeggen? Het uitspreken van je verwachtingen, wensen en dromen is zo belangrijk! Misschien zegt hij wel: O schatje, wat vervelend! Ik ga er meteen iets aan doen!
Ik zou zeggen: laat je scherm openstaan op je computer!
Misschien hebben jullie verschillende maatstaven?
it's a big club and you ain't in it
Ik zou altijd zelf het kluswerk doen en ik kan alleen maar samenleven met iemand die NIET klust. Maar jij hebt kennelijk andere verwachtingen. Kent hij die wel?
X
Als je beiden fulltime werkt, waarom zet je dan geen Pool aan 't klussen ipv je vrije dagen er aan op te offeren? En waarom moet jouw man je tijdens zijn vakantie helpen bij 't huishouden? Als je beiden fulltimed zou je ook evenredig veel in 't huishouden moeten doen. En neem anders gewoon 'n poets die 1 keer per week voor de kutklusjes komt.
meestal is er een soort natuurlijke verdeling van het werk; de een vind behangen het leukste en de andere stofzuigen. Soms kan een partner over geen enkel soort huishoudelijk werk enthousiast worden en dan worden er oplossingen verzonnen waar ze allebei tevreden mee zijn, zoals de Pool van Elninjoo.
Ik kan me dat heel goed voorstellen hoor!

Bij ons werkt het beter, als ik hem vraag (vooral vragen, haha) of hij de vaatwasser uitpakt, met de stofzuiger door het huis wil enz..

Dan gebeurt het wel.

Uit zichzelf doet hij het niet namelijk.

Het is vaak geen onwil, maar het zijn mannen hé

Succes!
Pool? er zijn nederlandse klussers zat hoor.
Zou ook niet zeggen, dat je teleurgesteld bent. Zou gewoon vragen wat je echt nog graag gedaan wilt hebben. Als je het aardig vraagt en aan geeft dat je daar echt mee geholpen zou zijn doet hij het waarschijnlijk met liefde.
X
En weer een OP weg
quote:redband schreef op 27 augustus 2012 @ 15:54:

Pool? er zijn nederlandse klussers zat hoor.Als ze uit geldbesparing zelf klussen ipv iemand inhuren is 'n Pool wellicht voordeliger.
quote:maylea schreef op 27 augustus 2012 @ 16:12:

En weer een OP weg had het gezegd van te voren
quote:nettel schreef op 27 augustus 2012 @ 16:14:

[...]

had het gezegd van te voren In je OP zeker
quote:maylea schreef op 27 augustus 2012 @ 16:34:

[...]

In je OP zeker
quote:sistermoon schreef op 27 augustus 2012 @ 15:50:

Ik kan me dat heel goed voorstellen hoor!

Bij ons werkt het beter, als ik hem vraag (vooral vragen, haha) of hij de vaatwasser uitpakt, met de stofzuiger door het huis wil enz..

Dan gebeurt het wel.

Uit zichzelf doet hij het niet namelijk.

Het is vaak geen onwil, maar het zijn mannen hé

Succes!

Nee hoor, zo zijn zeker niet alle mannen want ik ken bijv. zelf alleen maar zeer ordelijke en nette mannen die gewoon het huishouden doen zonder als een klein kind een opdracht te moeten krijgen van moeder-de-vrouw.

Ik denk dus dat de meeste mannen gewoon lui en gemakzuchtig worden na het samenwonen/huwelijk omdat ze er mee wegkomen bij hun vrouw die wel zeurt maar het daarna toch gewoon zelf doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven