doorgeefvraag
donderdag 17 april 2008 om 09:59
donderdag 17 april 2008 om 10:03
opstaan is niet m'n sterkste kant, dus ik heb vooral háást 's ochtends... dus een vluggertje zonder voorspel, orale seks en ander sociaal gewenst gedrag heeft mijn voorkeur...
heb ik echter géén haast, dan zie ik geen bezwaren tegen orale seks... 's avonds niet en 's ochtends ook niet...
vraag blijft staan
heb ik echter géén haast, dan zie ik geen bezwaren tegen orale seks... 's avonds niet en 's ochtends ook niet...
vraag blijft staan
donderdag 17 april 2008 om 10:18
donderdag 17 april 2008 om 10:47
dat kan mits de maat van de broek het toe laat,
het mag van mij, immers ik verhul m'n borsten ook niet,
ongepast, wellicht, doch wat de boerin niet kent, eet ze niet...
maar gut, wat is de meerwaarde, het is één van de meest onvoorspelbaar groeiende lichaamsdelen van de man... Dus het is beter achteraf te oordelen....
Wat vinden de mannen van een visuele check van hun kruis?
het mag van mij, immers ik verhul m'n borsten ook niet,
ongepast, wellicht, doch wat de boerin niet kent, eet ze niet...
maar gut, wat is de meerwaarde, het is één van de meest onvoorspelbaar groeiende lichaamsdelen van de man... Dus het is beter achteraf te oordelen....
Wat vinden de mannen van een visuele check van hun kruis?
donderdag 17 april 2008 om 11:42
ja dat sowieso Marjo....maar onwillekeurig kijk je toch naar wat er al uit te vinden is...
een man kijkt naar borsten en billen...ook al is het op dat moment nog bedekt..je kijkt toch en probeert in te schatten hoe alles eruit ziet...
naakt wel es tegengevallen terwijl hij/zij er in kleren goed uit zag?
een man kijkt naar borsten en billen...ook al is het op dat moment nog bedekt..je kijkt toch en probeert in te schatten hoe alles eruit ziet...
naakt wel es tegengevallen terwijl hij/zij er in kleren goed uit zag?
donderdag 17 april 2008 om 11:47
masturberen in bijzin van; kan heel geil zijn, maar toch duospel vind ik leuker...
naakt is ook wel eens tegengevallen, maar valt me ook wel eens mee... (ooh, of iemand die in kleren hartsikke makkelijk en soepel beweegt en dan één of andere hork is in bed... toch jammer)
en dan laat ik de vraag van Paddy over sekspartners staan voor de volgende
naakt is ook wel eens tegengevallen, maar valt me ook wel eens mee... (ooh, of iemand die in kleren hartsikke makkelijk en soepel beweegt en dan één of andere hork is in bed... toch jammer)
en dan laat ik de vraag van Paddy over sekspartners staan voor de volgende