La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

quote:pinacolada schreef op 27 augustus 2012 @ 20:35:

Ja dat is bij het stuitje doos! Nee joh, je stuitje zit bij dat grote ronde ding, links daarvan zit een kleine zwarte stip. Waar zit bij jou in godsnaam je stuitje?!
Alle reacties Link kopieren
Goffer, dat was wel makkelijker. Een plaaaaaatje! Duh

Dat is niet je stuitje, pien.
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:37:

[...]

Nee joh, je stuitje zit bij dat grote ronde ding, links daarvan zit een kleine zwarte stip. Waar zit bij jou in godsnaam je stuitje?!Hahahaha Grobbekuiken! Ik keek naar dat grote rondje, maar nu zie ik het
quote:keetje_stippel schreef op 27 augustus 2012 @ 20:23:

Het is best leuk lezen dit.

Dus ik krijg privé baar-les?

Coolie.Dat krijg je van mij, want ik leg ze op de wereld alsof ik nies: komt een wee en plof! kindje eruit!
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:37:

[...]

Nee joh, je stuitje zit bij dat grote ronde ding, links daarvan zit een kleine zwarte stip. Waar zit bij jou in godsnaam je stuitje?!Och, arme, wat een soap dit
Kunnen we dan nu concluderen dat die stip wel op dezelfde breedtegraad ligt als mijn stuitje? Dus dat ik vanaf mijn stuitje naar de buitenkant van mijn bil kan gaan?
Goed, Grobjes stuitje zit dus minnen op d'r rug.

Ik kan alleen maar zeggen
quote:missy_acy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:25:

Nee,

Voel eens op je bil. Je voelt t al als je drukt eigenlijk. Het is t diepste punt van je bil. dan trekt t samen.

(helpt trouwens ook tegen lage rugpijn)Je wil niet weten wat voor beelden nu in mijn hoofd zijn ...
quote:MEFS schreef op 27 augustus 2012 @ 20:39:

[...]

Dat krijg je van mij, want ik leg ze op de wereld alsof ik nies: komt een wee en plof! kindje eruit!

Vet.

Had ik al gezegd dat ik volgens mij plopjes voel?

Tenminste.. net. Nu niet meer natuurlijk
quote:MEFS schreef op 27 augustus 2012 @ 20:41:

[...]

Je wil niet weten wat voor beelden nu in mijn hoofd zijn ...Er speelt ook vanalles door mijn hoofd.
quote:missy_acy schreef op 27 augustus 2012 @ 20:27:

[...]

Ik noemde je bijna bij je vorige nick!

Maar het enige wat ik over bevallen kan zeggen is: neem je rust tussen de weeën door. En probeer kalm te blijven.Als je rust tussen de weeen krijgt en geen weeen storm
Wil in inderdaad niet weten.

Keet, MEFS en ik coachen je samen wel. Zwanger zijn ben ik niet goed in. Maar van bevallen zou ik m'n beroep moeten maken.
quote:keetje_stippel schreef op 27 augustus 2012 @ 20:27:

Ik voel me echt helemaal zen hier. Alleen al door jullie getyp. Het lijkt wel een mantra "lager, ga dieper, lager, reik naar je bil".

Oooeeeeh plopjes zijn leuk!!!

Ik noemde het champagne buik
Oja, weeën storm. Au
Ik hoop op een drie-minuten-bevalling. Je kent het wel: 1 keer zuchten, drie keer hoesten, vijf keer knipperen en dan lanceren.
quote:pinacolada schreef op 27 augustus 2012 @ 20:30:

Pff ik heb het er warm van Volgens mij daar gaat het om. Je bent zo bezig met het zoeken dat je de pijn niet meer voelt. Is het zo?
Ja dat klopt wel Mefs hahahaha
quote:keetje_stippel schreef op 27 augustus 2012 @ 20:41:

Goed, Grobjes stuitje zit dus minnen op d'r rug.

Ik kan alleen maar zeggen

Neehee, midden ónderop, in die grote cirkel. Waar zit ie bij jou dan?

Shit, de lamp heeft 't begeven!
quote:grobbekuiken schreef op 27 augustus 2012 @ 20:46:

[...]

Shit, de lamp heeft 't begeven!

Het is een complot, ik zeg het je!

Enne.. mijn stuitje? Daar waar mijn billen zich samenvoegen. Maar het geeft niet Grobje het maakt je uniek.
quote:keetje_stippel schreef op 27 augustus 2012 @ 20:45:

Ik hoop op een drie-minuten-bevalling. Je kent het wel: 1 keer zuchten, drie keer hoesten, vijf keer knipperen en dan lanceren.En de paella van je moeder uitspugen, maar dat zou in niet proberen, Keetje
quote:keetje_stippel schreef op 27 augustus 2012 @ 20:48:

[...]

Het is een complot, ik zeg het je!

Enne.. mijn stuitje? Daar waar mijn billen zich samenvoegen. Maar het geeft niet Grobje het maakt je uniek.

Op onverklaarbare wijze doet ie 't weer. Mefs! Zit jij te spelen?!

Nou ja, daar zit mijn stuitje ook wel geloof ik, maar da's toch middenop en niet links? (Dat bedoelde ik eigenlijk )
Mammie maakt geen paëlla. Die doet meer in de boerenkool met worst enzo. Ik kan trouwens altijd eten.

Altijd.

Overal.

Dus vast ook tijdens de bevalling.

Misschien moeten we er een 5-minuten-bevalling van maken, dan heb ik nog tijd om een hapje tussendoor irgendwo te eten.

Ja volgens mij had Grobbekuiken ze wel op een rij hoor Keet.

Het was Pien die naar het verkeerde rondje keek

*oei dit is een tricky uitspraak ;-)*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven