voor Dogcrazy

27-08-2012 20:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dogcrazy,

Ik kan via mijn tel niet bij mijn topic komen, dus even via deze weg.

Hij kwam zaterdag terug en we hebben gepraat waar t allemaal vandaan komt, die opmerkingen. Hij doet t voor de lol en staat niet stil bij de gevolgen. Dit heeft hij vaker. Ik heb gezegd dat ik het heel erg naar vind en toen was ie aardig knorrig. Ik zag t verkeerd, zei hij, hij wil niet kwetsen en hij vond dat ik te hard oordeelde en hem wegzette als eikel. Ik zei Nou sommige uitspraken zijn ook erg eikelig van je. Hij schrok wel even. Ik hoop dat het anders zal gaan nu. Hij zei nog, ik heb nog nooit kritiej gehad, behalve van jou. Ja hallo, je eerste echte serieuze relatie..je moeder en familie kunnen er misschien beter mee omgaan omdat ze er geen kwaad in zien. Hij zei Ik dacht dat je alles tegen je vriendin zou moeten kunnen zeggen, ook grove grappen over anderen. Uhm nou nee. Hij denkt nu wel erover na.

Bedankt voor je medeleven!

Groetjes Ine
Dit is geen handige manier TO. Dus ik heb je topic er even bij gezocht en hier geplakt. Dan kun je die reactie daar plaatsen.

lastig
Oh, nou ik dacht als Dogcrazy em gelezen heeft kan hij wel weer verwijderd worden. Bedankt iig!
Ja, dat kan ook inderdaad, dat ie verwijderd wordt. Anders zou het wel heel druk met topics zijn, vandaar dat ik het even meldde. Hopen dat ze het leest! Sterkte met je probleem in ieder geval.
Geeft ook niet hoor, dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven