nutteloze irritaties
maandag 27 augustus 2012 om 20:45
Hebben jullie dat ook? Dat er bepaalde dingen zijn waar je je helemaal rot aan kunt irriteren? Van die dingen waar je je helemaal niet aan zou moeten irriteren, maar zonder reden gebeurt het toch!
Ik heb het nu eventjes, ik ben nogal auditief ingesteld en ik irriteer mij op dit moment ENORM! aan voorbij rijdende scootertjes/brommertjes. Slaat nergens op, weet ik ook wel. Maar dat knetterende vrooooeeem vroeeehoeeeem geluid, pfff!
Hetzelfde geldt voor mensen die smakken tijdens het eten trouwens.
Dus, waaraan irriteer jij je het meest?
Ik heb het nu eventjes, ik ben nogal auditief ingesteld en ik irriteer mij op dit moment ENORM! aan voorbij rijdende scootertjes/brommertjes. Slaat nergens op, weet ik ook wel. Maar dat knetterende vrooooeeem vroeeehoeeeem geluid, pfff!
Hetzelfde geldt voor mensen die smakken tijdens het eten trouwens.
Dus, waaraan irriteer jij je het meest?
maandag 27 augustus 2012 om 21:05
Egels kunnen een rotherrie maken splinter, misschien ergert hij zich daaraan
Mensen die in de supermarkt voor je in de rij gaan staan bellen en dan door blijven bellen als ze moeten afrekenen.
Mensen die geen richting aangeven op een rotonde.
Aan schreeuwende dronken jeugd die iedere zaterdag om 03.00 het nodig vinden om de hele straat wakker te maken als ze uit de kroeg komen.
Mensen die in de supermarkt voor je in de rij gaan staan bellen en dan door blijven bellen als ze moeten afrekenen.
Mensen die geen richting aangeven op een rotonde.
Aan schreeuwende dronken jeugd die iedere zaterdag om 03.00 het nodig vinden om de hele straat wakker te maken als ze uit de kroeg komen.
maandag 27 augustus 2012 om 21:20
quote:workit schreef op 27 augustus 2012 @ 21:09:
Wat voor geluid maken egels dan?
Heeel veel geluid als ze hitsig zijn!! Ik heb vroeger eens gedacht dat iemand een baby ten vondeling in onze tuin had gelegd. Het klonk echt als baby-gekrijs. Vader is gaan zoeken en kwam dus tot de ontdekking dat het 2 egels waren.
(ik was wel wat teleurgesteld, had graag een jonger broertje of zusje willen hebben)
Heeel veel geluid als ze hitsig zijn!! Ik heb vroeger eens gedacht dat iemand een baby ten vondeling in onze tuin had gelegd. Het klonk echt als baby-gekrijs. Vader is gaan zoeken en kwam dus tot de ontdekking dat het 2 egels waren.
(ik was wel wat teleurgesteld, had graag een jonger broertje of zusje willen hebben)
maandag 27 augustus 2012 om 21:20
quote:workit schreef op 27 augustus 2012 @ 21:09:
maandag 27 augustus 2012 om 21:23
maandag 27 augustus 2012 om 21:25
Radioreclames. De reclame van "omo wast door en door schoon". Ik ga tegenwoordig met dat liedje naar bed en ik sta ermee op. GRRR!! En de radioreclame van Ford, "attractief geprijsd". Ga nou niet zo duur zitten doen, da's vervelend. Reclame's met een wekker-piep erin. Ik heb dus zo'n wekker. Als ik 's avonds zit te relaxen op de bank wil ik niet wakker schrikken van mijn wekker. Soort Pavlov-reactie. En da's kut.
maandag 27 augustus 2012 om 21:26
Geluiden als ik probeer te slapen, voornamelijk:
- tikkende kachel
- druppende kraan in badkamer
- scooters die steeds heen en weer rijden
- de buren
De buren in t algemeen. Het lijkt af en toe of ze aan t bowlen zijn. Gelukkig is kind er eindelijk aan gewend en slaapt er dis, afkloppen, doorheen.
Het gepiep van de hond
Sommige mensen op fb die heel cool willen zijn, En dan op een irritante manier. Heel kortaf en arrogant. Bleg wat irriteer ik me aan hem.
Iemand van fb die plaatst
- grote kind deed net dit en dat :')
- kleine kind rende net weg en zei heel hard doei :') #gekkind
Die emoticon voornamelijk.
Het verkeer. Want ik ben natuurlijk de enige die kan rijden
- tikkende kachel
- druppende kraan in badkamer
- scooters die steeds heen en weer rijden
- de buren
De buren in t algemeen. Het lijkt af en toe of ze aan t bowlen zijn. Gelukkig is kind er eindelijk aan gewend en slaapt er dis, afkloppen, doorheen.
Het gepiep van de hond
Sommige mensen op fb die heel cool willen zijn, En dan op een irritante manier. Heel kortaf en arrogant. Bleg wat irriteer ik me aan hem.
Iemand van fb die plaatst
- grote kind deed net dit en dat :')
- kleine kind rende net weg en zei heel hard doei :') #gekkind
Die emoticon voornamelijk.
maandag 27 augustus 2012 om 21:27
quote:workit schreef op 27 augustus 2012 @ 21:23:
Wauw! Ik heb een egel gejoetoept!
http://www.youtube.com/watch?v=b0s3v-M- ... re=related
OMG
Dat deed ie gelukkig niet, men wat een herrie !!
Ze zijn dol op kattenvoer, toen ik wat op een schoteltje gedaan had kwam hij/zij er gelijk op af. Allebei de poezen dachten wtf wie zit er aan ons eten ? 1 keer meppen met poot op de stekels en poes zat in de struiken
OMG
Dat deed ie gelukkig niet, men wat een herrie !!
Ze zijn dol op kattenvoer, toen ik wat op een schoteltje gedaan had kwam hij/zij er gelijk op af. Allebei de poezen dachten wtf wie zit er aan ons eten ? 1 keer meppen met poot op de stekels en poes zat in de struiken
maandag 27 augustus 2012 om 21:29
quote:workit schreef op 27 augustus 2012 @ 21:23:
OMG
OMG
maandag 27 augustus 2012 om 21:30
quote:mieniemie schreef op 27 augustus 2012 @ 21:26:
Neenee, dat ben ik al
Verder, de buurman. Die heeft sinds zijn vrouw hem heeft verlaten de blues ontdekt. Compleet met pingelgitaar. Ben vorige week om half 12 woest mijn huis uit gestormd compleet in badjas, spaanse slippertjes en haar op coupe half zeven. Of hij dan toch aub kon stoppen, zachter kon pingelen (electrische gitaar, dus lijkt me dat je dat kan regelen) of een koptelefoon op kon zetten. Pokkeburen hier. Kan niet wachten tot ons nieuwe kozijn met rolluik wordt gezet. Zal een hoop overlast en daarmee niet te vermijden irritaties schelen.
Neenee, dat ben ik al
Verder, de buurman. Die heeft sinds zijn vrouw hem heeft verlaten de blues ontdekt. Compleet met pingelgitaar. Ben vorige week om half 12 woest mijn huis uit gestormd compleet in badjas, spaanse slippertjes en haar op coupe half zeven. Of hij dan toch aub kon stoppen, zachter kon pingelen (electrische gitaar, dus lijkt me dat je dat kan regelen) of een koptelefoon op kon zetten. Pokkeburen hier. Kan niet wachten tot ons nieuwe kozijn met rolluik wordt gezet. Zal een hoop overlast en daarmee niet te vermijden irritaties schelen.