nutteloze irritaties

27-08-2012 20:45 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dat ook? Dat er bepaalde dingen zijn waar je je helemaal rot aan kunt irriteren? Van die dingen waar je je helemaal niet aan zou moeten irriteren, maar zonder reden gebeurt het toch!

Ik heb het nu eventjes, ik ben nogal auditief ingesteld en ik irriteer mij op dit moment ENORM! aan voorbij rijdende scootertjes/brommertjes. Slaat nergens op, weet ik ook wel. Maar dat knetterende vrooooeeem vroeeehoeeeem geluid, pfff!

Hetzelfde geldt voor mensen die smakken tijdens het eten trouwens.

Dus, waaraan irriteer jij je het meest?
quote:mamaria schreef op 27 augustus 2012 @ 21:30:

[...]

Neenee, dat ben ik al

Verder, de buurman. Die heeft sinds zijn vrouw hem heeft verlaten de blues ontdekt. Compleet met pingelgitaar. Ben vorige week om half 12 woest mijn huis uit gestormd compleet in badjas, spaanse slippertjes en haar op coupe half zeven. Of hij dan toch aub kon stoppen, zachter kon pingelen (electrische gitaar, dus lijkt me dat je dat kan regelen) of een koptelefoon op kon zetten. Pokkeburen hier. Kan niet wachten tot ons nieuwe kozijn met rolluik wordt gezet. Zal een hoop overlast en daarmee niet te vermijden irritaties schelen.en zijn reactie was?
Mijn beeld van egeltjes als schattige, scharrelende beestjes is voorgoed verpest.

Dit topic vind ik dus vreselijk irritant.

Maar verder de collega die tegenover me zit en die eindeloos kan zitten scrollen met een niet geluidloze muis.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als vriend verkouden is.. Bij iedere ademhaling is het *pieeeefuw*

Hoe vaak een mens niet ademhaalt tijdens een film

Maar goed, stoppen met ademhalen geeft ook weer van de vervelende gevolgen
quote:hellonijntje schreef op 27 augustus 2012 @ 21:32:

[...]

en zijn reactie was?He buuf, jij ook hier. Bakkie ?
quote:hellonijntje schreef op 27 augustus 2012 @ 21:32:

[...]

en zijn reactie was?Het was gelukkig wel direct stil, en tot nu toe is het dat ook gebleven op dergelijke uren. Heb het ook wel gewoon netjes aangegeven, maar van binnen was ik toch echt woest!
Mijn moeder als ze hoest, niest, haar neus ophaalt (en dat doet ze vaak) en/of boert. Ik ben dol op haar, maar ik kan van bovenstaande vreselijk uit mijn hum raken. Het gekke is dat ik dit alleen bij haar heb! Van een ieder kan ik het hebben (behalve boeren, dat vind ik sowieso goor), maar van haar niet.
Ik kijk op dit moment wie trouwt mijn zoon, en irriteer me vreselijk aan de vader die overal commentaar op heeft en denkt zijn geweldige zoon super goed te kennen, bah!
quote:tonkje schreef op 27 augustus 2012 @ 21:32:

Maar verder de collega die tegenover me zit en die eindeloos kan zitten scrollen met een niet geluidloze muis.Oh ja zo'n collega heb ik ook. Zij heeft blijkbaar erg monotoon werk. Zit rustig een kwartier te control-c - control-v-en op een ontzettend strak ritme. Ik ga op zo'n moment maar een kop koffie halen, of een "sociale ronde" doen. Ik krijg dan echt niets gedaan.
Bij de Modepolitie zijn ze ook heel stom. Ik zie net een pubermeisje compleet de grond in geboord worden.

(Een man met zo'n kapsel mag nooit, maar dan ook nooit commentaar geven aan een ander.
Fietsende ouders op het voetpad op weg naar de basisschool. Waar dezelfde kinderen verkeersles krijgen hoe het moet. Zo n ouder voel je dan achter je rijden. Te beroert om af te stappen want het is een voetpad. Ik doe dan heel goed mijn best om niks te horen en niet te reageren.

Maar het irritatiepunt loopt op. En mensen zijn zich van geen kwaad bewust. Maar ze zeilen zo de hoek om op jouw kind te knallen.

Hele voorbeeldige ouders.

En het heeft geen zin, maar soms dan zou ik ze er zo afwillen lellen. Maar ja het goede voorbeeld he.
quote:_ninthe_ schreef op 27 augustus 2012 @ 21:36:

Ik kijk op dit moment wie trouwt mijn zoon, en irriteer me vreselijk aan de vader die overal commentaar op heeft en denkt zijn geweldige zoon super goed te kennen, bah!

Zapte net ook langs (nouja,vriend zapte en ik ergerde me en vroeg hem door te zappen)

Bah wat een nare zelfingenomen omhooggevallen patjepeeër die vader.
Ergernis daar heb je alleen jezelf mee. Dus ik focus op de leuke momenten. Is trouwens beter voor je gezondheid.
it's a big club and you ain't in it
Ik erger me aan mensen die zich ergens aan irriteren . . . . . .
Mensen die stinken. En dan vooral zweetlucht. Blehh vorige week paar keer meegemaakt in de rij van de kassa en openbaar vervoer. Oké het was warm maar hallo zeg, dan douche maar vaker of trek elke dag schone kleren aan.
quote:carenza schreef op 27 augustus 2012 @ 21:42:

Ik erger me aan mensen die zich ergens aan irriteren . . . . . . Ah, ik vroeg me al af wanneer de eerste zou komen met deze opmerking. Pagina 3. Valt mee. ;)
quote:Kokolientje schreef op 27 augustus 2012 @ 21:33:

[...]

He buuf, jij ook hier. Bakkie ?help?
quote:Kokolientje schreef op 27 augustus 2012 @ 21:29:

[...]

Wat nog erger is, iemand die een hard broodje eet en een versleten kaak heeft. Iedere hap is het krak, klap
quote:workit schreef op 27 augustus 2012 @ 21:44:

[...]

Ah, ik vroeg me al af wanneer de eerste zou komen met deze opmerking. Pagina 3. Valt mee. ;)daar word je dan ook reuze paranoia van zeker.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 27 augustus 2012 @ 21:47:

[...]

daar word je dan ook reuze paranoia van zeker.Nee hoor. Maar je ergert je toch hopelijk niet aan mij?
quote:rionyriony schreef op 27 augustus 2012 @ 21:41:

Ergernis daar heb je alleen jezelf mee. Dus ik focus op de leuke momenten. Is trouwens beter voor je gezondheid.Oh, maar soms is het ook heerlijk om je even ongeneerd te ergeren hoor.
Nieuwslezers op de radio die praten met een piepende 's' of een smakachtig geluid maken als ze ademhalen voordat ze wat zeggen: AAAAARGHH!
de buren die hun jankende baby op zomerse dagen buiten in de tuin trachten te troosten...

Ik weet dat baby's huilen, maar dit is echt een jankerd en ik begrijp niet waarom dit gedeeld moet worden met de rest van de buurt?

Mensen die boeren laten, jak!
heel hard niezen...echt bloedirritant!
quote:Ratteke schreef op 27 augustus 2012 @ 20:51:

Nu even aan mijn stampende en met deuren slaande stiefzoon. Die heeft vroeger niet geleerd dat deuren ook záchtjes dicht kunnen en dat je niet overal heen hoeft te stampen.

Het is zo'n goeie uiting om aan te geven dat je écht kwaad bent.

* Heeft dus al vaker met deuren gesmeten. *

Ik erger me weleens aan spelende kinderen. Aan gillende kinderen in de Mac. Aan brutale kinderen en kinderen die stomme vragen stellen.
quote:amy007 schreef op 27 augustus 2012 @ 21:52:

Nieuwslezers op de radio die praten met een piepende 's' of een smakachtig geluid maken als ze ademhalen voordat ze wat zeggen: AAAAARGHH!Jaaaaaa, die vind ik ook irritant. M'n man heeft er zelfs ooit een mailtje over gestuurd, naar een presentator op radio 4. Kreeg nog netjes antwoord ook dat hij erop zou letten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven