Bar Too Much ***** 199 *****
woensdag 29 augustus 2012 om 07:37
woensdag 29 augustus 2012 om 09:02
Goedemorgen! Ik loop alweer uren te rennen ... tijd voor koffie!!!
De taxi van De Zoon kwam niet opdagen, Elfje is ziek thuis, Miniman door het ochtendritueel gesleept en naar school gebracht, Dochter de deur uitgewerkt en tussendoor tig telefoontjes gepleegd om iedereen op de hoogte te brengen van wat er allemaal mis ging. Pfff.
De taxi van De Zoon kwam niet opdagen, Elfje is ziek thuis, Miniman door het ochtendritueel gesleept en naar school gebracht, Dochter de deur uitgewerkt en tussendoor tig telefoontjes gepleegd om iedereen op de hoogte te brengen van wat er allemaal mis ging. Pfff.
woensdag 29 augustus 2012 om 11:05
Joopp, was de eerste keer. Was idd beetje irritant.
Uitslag: bovendruk (iets) te hoog, onderdruk (soms iets te) laag. Dus: wel of geen pillen, that's the question.
Daar mag de huisarts zich over buigen als ie weer terug is van vakantie.
Uitslag: bovendruk (iets) te hoog, onderdruk (soms iets te) laag. Dus: wel of geen pillen, that's the question.
Daar mag de huisarts zich over buigen als ie weer terug is van vakantie.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 29 augustus 2012 om 17:00
Goeiemiddag allen Mir, hoe hoog is iets te hoog????
Onderdruk iets te laag en dan ook maar soms,.....niks om je druk over te maken, je onderdruk kan beter iets te laag zijn dan te hoog.....
En ik ben niet helemaal goed wijs hoor, ben vanmorgen alweer wezen sporten en heb afgesproken, dat ik vrijdag WEER ga!!!\
En ik heb zo'n verrekte spierpijn
Jootje, als ik bij je kom één dezer dagen, wil ik alles horen over je avondje naar de musical. echt helemaal gaaf en toppie en zo....
Onderdruk iets te laag en dan ook maar soms,.....niks om je druk over te maken, je onderdruk kan beter iets te laag zijn dan te hoog.....
En ik ben niet helemaal goed wijs hoor, ben vanmorgen alweer wezen sporten en heb afgesproken, dat ik vrijdag WEER ga!!!\
En ik heb zo'n verrekte spierpijn
Jootje, als ik bij je kom één dezer dagen, wil ik alles horen over je avondje naar de musical. echt helemaal gaaf en toppie en zo....
woensdag 29 augustus 2012 om 17:48
Wies, iets te hoog is rond de 150, terwijl ze de bovendruk graag onder de 140 willen hebben. En soms schiet ie even naar 160-170, das ook nog niet echt meteen dramatisch, maar op de lange termijn toch niet helemaal goed.
Waarom ga je vrijdag weer als je nu al zoveel spierpijn hebt?
Waarom ga je vrijdag weer als je nu al zoveel spierpijn hebt?
The best things in life are the ones you can't afford.
woensdag 29 augustus 2012 om 23:23