Glossy Box - wie?
zaterdag 25 augustus 2012 om 17:28
zondag 26 augustus 2012 om 16:50
Heb mijn glossybox ook opgezegd. Selektvracht kan op de ene of andere manier niet bij mij bezorgen. Had het met de beautybox, die heb ik uiteindelijk nooit gehad. En ook met glossybox. Mijn eerste heb ik uiteindelijk maar naar een ander adres laten sturen. En nu weer hebben ze hem retour gezonden. Heb niet zoveel zin in dit gezeur. En ik moet zeggen dat de inhoud mij toch wel tegen valt, van wat ik heb gezien.
dinsdag 28 augustus 2012 om 10:34
Ik heb de beautybox gemaild dat ik hem niet heb ontvangen.
En met de vraag of ik hem uiterlijk vrijdag alsnog kan ontvangen, omdat ik daarna voor een paar maanden naar het buitenland ga.
Nu moet ik wachten tot donderdag en ze dan nogmaals mailen als ik hem nog niet heb.
Maar alsof ze hem dan alsnog binnen een dag kunnen leveren...
En met de vraag of ik hem uiterlijk vrijdag alsnog kan ontvangen, omdat ik daarna voor een paar maanden naar het buitenland ga.
Nu moet ik wachten tot donderdag en ze dan nogmaals mailen als ik hem nog niet heb.
Maar alsof ze hem dan alsnog binnen een dag kunnen leveren...
dinsdag 28 augustus 2012 om 13:50
dinsdag 28 augustus 2012 om 16:06
quote:1970 schreef op 28 augustus 2012 @ 13:50:
ja happinez83 wilt het hebben,ik heb nog geen reactie op email gehad dus als het toevallig niet doorgaat dan mag jij het wel hebben,en ik woon in 010.
ik geef happinez wel rustig de tijd om te reageren zelf zit ik ook niet 24/7 achter de laptop.Thanx! Geef maar een gil in dit topic als je ze nog hebt, hou ik het wel in de gaten
ja happinez83 wilt het hebben,ik heb nog geen reactie op email gehad dus als het toevallig niet doorgaat dan mag jij het wel hebben,en ik woon in 010.
ik geef happinez wel rustig de tijd om te reageren zelf zit ik ook niet 24/7 achter de laptop.Thanx! Geef maar een gil in dit topic als je ze nog hebt, hou ik het wel in de gaten
dinsdag 28 augustus 2012 om 17:54
Ik heb vandaag ook de Fashionbox ontvangen. Had dit weekend al gelezen wat erin zat en heb 'm toen meteen opgezegd (ook al een nette bevestiging ontvangen trouwens). Het abonnementsgeld voor september was bij mij nog niet afgeschreven, dus dat scheelt weer gedoe.
Wat een suffe inhoud inderdaad, het lijkt wel of de doelgroep 12-jarigen is ofzo. Die armbandjes zijn echt te lelijk voor woorden en dan die tijdschriften! Oud en een was al voor 1 euro die maand. De nagellak is trouwens ook afgrijselijk, hebben jullie ook zo'n gelige kleur?
Ben heel benieuwd naar die ludieke actie Fatalflower.
Morgen weer de Truly Yours, de enige box die ik blijf aanhouden. Het is nooit zo dat alle producten fantastisch zijn, maar over het algemeen weet TY me te verrassen en zitten er goede spullen in.
Wat een suffe inhoud inderdaad, het lijkt wel of de doelgroep 12-jarigen is ofzo. Die armbandjes zijn echt te lelijk voor woorden en dan die tijdschriften! Oud en een was al voor 1 euro die maand. De nagellak is trouwens ook afgrijselijk, hebben jullie ook zo'n gelige kleur?
Ben heel benieuwd naar die ludieke actie Fatalflower.
Morgen weer de Truly Yours, de enige box die ik blijf aanhouden. Het is nooit zo dat alle producten fantastisch zijn, maar over het algemeen weet TY me te verrassen en zitten er goede spullen in.
woensdag 29 augustus 2012 om 14:34
woensdag 29 augustus 2012 om 14:52
quote:VotesforLeo schreef op 29 augustus 2012 @ 14:34:
[...]
Ik ben ook blij! Maar 70euro? Dat lijkt me heel veel, tenzij jij er dingen in hebt die ik niet heb Heb echt zitten rekenen, die bovenste is alleen al bijna 30 euro (om precies te zijn 29,40), tenzij je de tweede gekregen hebt ipv de bovenste. (zie website trulyyours)
[...]
Ik ben ook blij! Maar 70euro? Dat lijkt me heel veel, tenzij jij er dingen in hebt die ik niet heb Heb echt zitten rekenen, die bovenste is alleen al bijna 30 euro (om precies te zijn 29,40), tenzij je de tweede gekregen hebt ipv de bovenste. (zie website trulyyours)
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 29 augustus 2012 om 17:14