Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
quote:Happinez83 schreef op 24 augustus 2012 @ 22:59:

En weer! Ik heb in ieder geval eventueel interesse.oke je mag ze van mij alle twee hebben anders gooi ik het weg,het kost je alleen de bezorgkosten of je moet heel toevallig in hoogvliet-rotterdam wonen maar dat zal wel niet
@ 1970: graag!

Mijn mailadres is: vivahappinez apestaartje live.nl
Ik ben erg blij met de beautybox!!
Mooi zo KatVD.

Ik hoop dat ik mijn box morgen binnen krijg. Ze leveren toch wel op maandag?
Heb mijn glossybox ook opgezegd. Selektvracht kan op de ene of andere manier niet bij mij bezorgen. Had het met de beautybox, die heb ik uiteindelijk nooit gehad. En ook met glossybox. Mijn eerste heb ik uiteindelijk maar naar een ander adres laten sturen. En nu weer hebben ze hem retour gezonden. Heb niet zoveel zin in dit gezeur. En ik moet zeggen dat de inhoud mij toch wel tegen valt, van wat ik heb gezien.
Volgens mij leveren ze niet op maandag, helaas.

Ik twijfel of ik de beautybox op ga zeggen en alleen de TY hou.
morgen verzenden ze de ty, ben benieuwd.
Ik heb de beautybox gemaild dat ik hem niet heb ontvangen.

En met de vraag of ik hem uiterlijk vrijdag alsnog kan ontvangen, omdat ik daarna voor een paar maanden naar het buitenland ga.

Nu moet ik wachten tot donderdag en ze dan nogmaals mailen als ik hem nog niet heb.

Maar alsof ze hem dan alsnog binnen een dag kunnen leveren...
quote:Happinez83 schreef op 26 augustus 2012 @ 11:26:

@ 1970: graag!

Mijn mailadres is: vivahappinez apestaartje live.nlik heb je gemaild
Ik ben wel geintreseerd in de sea salt spray! Denk alleen dat versturen een beetje duur wordt... Misschien toevallig omgeving 010?

Ik wil er overigens best wat voor betalen
Oh ik zie net dat ze al vergeven zijn
ja happinez83 wilt het hebben,ik heb nog geen reactie op email gehad dus als het toevallig niet doorgaat dan mag jij het wel hebben,en ik woon in 010.

ik geef happinez wel rustig de tijd om te reageren zelf zit ik ook niet 24/7 achter de laptop.
Ook vandaag, geen beautybox bij de post
quote:1970 schreef op 28 augustus 2012 @ 13:50:

ja happinez83 wilt het hebben,ik heb nog geen reactie op email gehad dus als het toevallig niet doorgaat dan mag jij het wel hebben,en ik woon in 010.

ik geef happinez wel rustig de tijd om te reageren zelf zit ik ook niet 24/7 achter de laptop.Thanx! Geef maar een gil in dit topic als je ze nog hebt, hou ik het wel in de gaten :-)
Ik heb vandaag ook de Fashionbox ontvangen. Had dit weekend al gelezen wat erin zat en heb 'm toen meteen opgezegd (ook al een nette bevestiging ontvangen trouwens). Het abonnementsgeld voor september was bij mij nog niet afgeschreven, dus dat scheelt weer gedoe.

Wat een suffe inhoud inderdaad, het lijkt wel of de doelgroep 12-jarigen is ofzo. Die armbandjes zijn echt te lelijk voor woorden en dan die tijdschriften! Oud en een was al voor 1 euro die maand. De nagellak is trouwens ook afgrijselijk, hebben jullie ook zo'n gelige kleur?

Ben heel benieuwd naar die ludieke actie Fatalflower.

Morgen weer de Truly Yours, de enige box die ik blijf aanhouden. Het is nooit zo dat alle producten fantastisch zijn, maar over het algemeen weet TY me te verrassen en zitten er goede spullen in.
Truly yours box is binnen, echt heeeel erg blij mee! Omgerekend zit er voor ruim 70 euro aan spullen in.

Superbox weer!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Goed om te horen Jas!

Ik zit nu te wachten, 'bezorger is onderweg'
Spannend Nikkie!
quote:jas schreef op 29 augustus 2012 @ 12:46:

Truly yours box is binnen, echt heeeel erg blij mee! Omgerekend zit er voor ruim 70 euro aan spullen in.

Superbox weer!Ik ben ook blij! Maar 70euro? Dat lijkt me heel veel, tenzij jij er dingen in hebt die ik niet heb
quote:VotesforLeo schreef op 29 augustus 2012 @ 14:34:

[...]

Ik ben ook blij! Maar 70euro? Dat lijkt me heel veel, tenzij jij er dingen in hebt die ik niet heb Heb echt zitten rekenen, die bovenste is alleen al bijna 30 euro (om precies te zijn 29,40), tenzij je de tweede gekregen hebt ipv de bovenste. (zie website trulyyours)
Even een vraagje over de TY, ik heb daar 5 producten inzitten en een geurmonstertje, op de site staan nog 2 producten, horen die er ook in te zitten?
Hoi Gisselle,

Ik heb inderdaad ook 5 producten + het monstertje. Die andere twee staan ook niet bij de productinformatie die in de doos zat, wel op de website.
Ik heb denk ik het tweede pakket net als gisselle, wel jammer van dat ene product
Ik heb ty ook binnen en ik ben er blij mee voorlopig kan ik smeren :-)

*tristan19 de spray heb ik vandaag verstuurd dus dan weet je dat het niet door gaat.
quote:Happinez83 schreef op 29 augustus 2012 @ 15:18:

Hoi Gisselle,

Ik heb inderdaad ook 5 producten + het monstertje. Die andere twee staan ook niet bij de productinformatie die in de doos zat, wel op de website.ik twijfelde even omdat iemand het over 70 euri had?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven