overval
dinsdag 28 augustus 2012 om 11:40
dinsdag 28 augustus 2012 om 11:41
dinsdag 28 augustus 2012 om 11:42
dinsdag 28 augustus 2012 om 11:43
quote:truffelmaffia schreef op 28 augustus 2012 @ 11:42:
Ik vind het zo vreemd dat mensen altijd gaan zeggen: "Oh, ik was daar om zo en zo laat." Je was er niet ten tijde van de overval, punt. De mensen die het mee hebben gemaakt hebben meer recht op schrik. Beetje rare zin, maar je snapt me vast wel.Lekker spannend joh,om die zooi op zo'n manier naar je toe te trekken.
Ik vind het zo vreemd dat mensen altijd gaan zeggen: "Oh, ik was daar om zo en zo laat." Je was er niet ten tijde van de overval, punt. De mensen die het mee hebben gemaakt hebben meer recht op schrik. Beetje rare zin, maar je snapt me vast wel.Lekker spannend joh,om die zooi op zo'n manier naar je toe te trekken.
dinsdag 28 augustus 2012 om 11:44
Ik heb zelf een zware overval meegemaakt, waar 3 oostblokkers de hele boel kort en klein sloegen met bijlen, en de "leider" iemand met een pistool onder schot hield. Was allemaal erg heftig, maar toen het gebeurd was had ik wel de instelling van doorgaan, de rotzooi opruimen, het is gebeurd. 1 is er opgepakt, en er is toen ook geschoten door de politie, die man die opgepakt is heeft 4 jaar gekregen, maar is inmiddels weer na ruim 2 jaar op vrije voeten.
Een gevolg is wel dat ik s'avonds prive mijn deur niet meer open doe als er aangebeld wordt en ik de persoon niet ken. Ook heb ik prive een alarminstallatie aan laten leggen. Ik ben er redelijk over heen gekomen, maar af en toe toch nog flashbacks en momenten van angst.
Ik kan ook geen opsporingsverzocht meer kijken, is te confronterend.
Een gevolg is wel dat ik s'avonds prive mijn deur niet meer open doe als er aangebeld wordt en ik de persoon niet ken. Ook heb ik prive een alarminstallatie aan laten leggen. Ik ben er redelijk over heen gekomen, maar af en toe toch nog flashbacks en momenten van angst.
Ik kan ook geen opsporingsverzocht meer kijken, is te confronterend.
dinsdag 28 augustus 2012 om 11:46
quote:achnein schreef op 28 augustus 2012 @ 11:40:
Hier is gewoon in Nederland. Elke week een overval in mijn buurt, wekelijks oprollen van wietkwekerijen. Al twee keer op 100 meter afstand van een moord gestaan en 1 keer net 5 minuten van het winkelcentrum weg toen een gek een aantal willekeurige mensen neerstak. Vogelaarwijk Nou ik vind dat niet echt normaal. En heel erg triest en treurig.
Hier is gewoon in Nederland. Elke week een overval in mijn buurt, wekelijks oprollen van wietkwekerijen. Al twee keer op 100 meter afstand van een moord gestaan en 1 keer net 5 minuten van het winkelcentrum weg toen een gek een aantal willekeurige mensen neerstak. Vogelaarwijk Nou ik vind dat niet echt normaal. En heel erg triest en treurig.
dinsdag 28 augustus 2012 om 12:13
dinsdag 28 augustus 2012 om 14:30
quote:mamasilly2009 schreef op 28 augustus 2012 @ 11:30:
Bah las dat gisteren hier om 20.30 een overval is gepleegd op een tankstation en ik was daar om 20.00
Heb nu nog de kriebels
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt een overval in de buurt of was je daar bij aanwezigJawel, zelfs meerdere keren. Woonde daar zo'n 500 mtr vandaan. Tenminste als je het over een tankstion hebt wat in 5923 ligt!
Bah las dat gisteren hier om 20.30 een overval is gepleegd op een tankstation en ik was daar om 20.00
Heb nu nog de kriebels
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt een overval in de buurt of was je daar bij aanwezigJawel, zelfs meerdere keren. Woonde daar zo'n 500 mtr vandaan. Tenminste als je het over een tankstion hebt wat in 5923 ligt!
dinsdag 28 augustus 2012 om 16:39
Mamasilly, er reageert iemand die daadwerkelijk weet wat het is om een overval mee te maken. Als je dat leest vind jij het dan nuttig je bezig te houden met kriebels die je krijgt van een situatie waar je zelf niet bij aanwezig bent geweest?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 28 augustus 2012 om 16:43
Och, ik woon in een buurt waar nogal rare dingen gebeuren zo nu en dan. En ik werk in Rotterdam zuid, ook niet echt een geweldige buurt. Ik sta er even bij stil, maar maak me er verder niet druk om, dan mij iets overkomt. Zoals Marianne Davids schrijft, het is onbeheersbaar en ik moet toch naar mijn werk/boodschappen/whatever doen.