Burn-out
donderdag 23 juli 2026 om 17:39
Hi allen,
Na ruim twaalf jaar maar eens uit de meeleesstand gekomen. Ik heb momenteel een burn-out en merk dat ik op zoek ben naar ervaringen van anderen. Het 'oude' topic over dit onderwerp lijkt niet meer zo levendig (kan natuurlijk een goed teken zijn). Vandaar dat ik het via deze weg probeer. Wie is er nog meer bezig met het herstellen van een burn-out en waar loop je tegenaan? Of ben je hersteld en kan je mij/ons een hart onder de riem steken?
Liefs Leilinde
Na ruim twaalf jaar maar eens uit de meeleesstand gekomen. Ik heb momenteel een burn-out en merk dat ik op zoek ben naar ervaringen van anderen. Het 'oude' topic over dit onderwerp lijkt niet meer zo levendig (kan natuurlijk een goed teken zijn). Vandaar dat ik het via deze weg probeer. Wie is er nog meer bezig met het herstellen van een burn-out en waar loop je tegenaan? Of ben je hersteld en kan je mij/ons een hart onder de riem steken?
Liefs Leilinde
vrijdag 24 juli 2026 om 10:46
Hoi. Ik schrijf ook in dat topic wat je bedoelt denk ik. Ik zit er nog steeds middenin de burn out. Het gaat al richting een jaar dat ik thuis zit. Het gaat op en af. Het ging een tijdje redelijk maar doordat nu allerlei dingen moeten omdat ik bijna een jaar thuis ben agv Wet Poortwachter ervaar ik weer meer stress. Heel veel onrust, niet kunnen concentreren en heel chaotisch in zowel handelingen als praten. Misschien toch aansluiten bij andere topic? Daar zijn er ook die al verder in het proces zijn en dat kan best helpend zijn.
vrijdag 24 juli 2026 om 12:00
Ik ben recent "hersteld" van een burn out, voor zover je helemaal kan herstellen. Ik worstel nu vooral nog dat ik weer volledig aan het werk ben bij mijn werkgever, maar niets liever wil dan weg van daar. Mijn burn out werd veroorzaakt door een zeer giftige werkomgeving waar werknemers nummers zijn ipv mensen.
Ik heb veel baat gehad aan sessies met een therapeut om alles wat er gebeurd was kwijt te kunnen. Neem vooral je tijd om te herstellen!
Ik heb veel baat gehad aan sessies met een therapeut om alles wat er gebeurd was kwijt te kunnen. Neem vooral je tijd om te herstellen!
vrijdag 24 juli 2026 om 12:06
Ik ben inmiddels 6 jaar onderweg en probeer te accepteren dat het leven zoals het was, naar alle waarschijnlijkheid nooit meer terug komt.
Gedeeltelijk afgekeurd, wel weer aan het werk op een fantastische plek! Maar altijd futloos en snel overprikkeld. Plus een chronische ziekte die 24/7 aandacht vraagt.
Dankbaar voor alles wat weer lukt, rouwend om datgene wat niet meer gaat.
Heel veel sterkte ook voor jou to!
Gedeeltelijk afgekeurd, wel weer aan het werk op een fantastische plek! Maar altijd futloos en snel overprikkeld. Plus een chronische ziekte die 24/7 aandacht vraagt.
Dankbaar voor alles wat weer lukt, rouwend om datgene wat niet meer gaat.
Heel veel sterkte ook voor jou to!
vrijdag 24 juli 2026 om 12:48
Ik ben zelf pas vier maanden thuis, dus weet dat ik nog even te gaan heb. Degene die nu een jaar thuiszitten; is er wel verbetering of zijn de klachten nog veel aanwezig? Jeetje Flipflop, 6 jaar! Komt dan ook deels door je chronische ziekte?
Ik had zelf van te voren niet verwacht dat een burn-out je zo onderuit kan halen. Sterkte voor jullie!
Ik had zelf van te voren niet verwacht dat een burn-out je zo onderuit kan halen. Sterkte voor jullie!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in