La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Op een dag vraagt een meisje aan haar mama: “Mama, waar komen de mensen eigenlijk vandaan?””Nou,” antwoordt haar mama, “God heeft de eerste mensen, Adam en Eva, op de wereld gezet. Adam en Eva hebben dan kinderen gekregen en zo zijn de mensen ontstaan.” Twee dagen later stelt het meisje dezelfde vraag aan haar vader. Deze antwoordt: “Kijk, miljoenen jaren geleden evolueerden de apen langzaam tot wat de mensen vandaag zijn.”

Het meisje staat perplex en loopt snel naar haar mama: “Mama, waarom zeg jij dat de eerste mensen door God op de wereld werden gezet, terwijl papa zegt dat mensen eigenlijk van de apen afstammen?” Haar moeder antwoordt met een glimlach: “Dat is heel simpel liefje. Ik heb je verteld over mijn familie en papa over de zijne!”

Ook leuk voor die zuster, ziet ze toch ook een beetje hoe de babies die zei verzorgt heeft zicht ontwikkelen.

Toen ik zwanger was, was mijn schoonzusje kraamzuster en we hadden afgesproken dat zij zou komen kramen. Uiteindelijk niet gebeurd. Ik wilde het eigenlijk liever toch niet omdat ik haar niet mijn troep wilde laten opruimen (beetje krom misschien, maar dat voelde niet lekker) en zij niet omdat ze gewoon tante wilde kunnen zijn zonder haar werk te moeten doen zeg maar.
Ik kan me voorstellen. Ik zou ook geen familie voor mij willen laten werken.
Alle reacties Link kopieren
Soms vraag ik me af of dat ook een van de redenen was dat hij een huilbaby was. Niet alleen de reflux, maar ook de klap. Niemand ving hem op, arm mannetje.

Hoewel de artsen zeggen dat dat niet kan, denk ik t soms wel. Een beetje.

Vreemd.
Een blondje loopt een bank in Amsterdam Centrum binnen en vraagt om een lening. Ze zegt, dat ze voor 2 weken op zakenreis naar de Verenigde Staten moet en dat ze 10.000 euro nodig heeft. De bankbediende zegt dat de bank wel een onderpand nodig heeft voor de lening.

Het blondje pakt haar autosleutels en overhandigt de man de sleutels van een gloednieuwe Rolls Royce, die voor het gebouw geparkeerd staat.

De identiteit van het blondje wordt gecontroleerd en alles klopt. De bank gaat akkoord met de Rolls als onderpand voor de lening.

Als ze weg is, hebben de directeur en zijn personeel een hoop lol over het feit, dat iemand een auto van een half miljoen als onderpand gebruikt voor een lening van maar 10.000 euro. Echt iets voor een blondje, is de lacherige opinie. Eén van de bankmedewerkers rijdt de Rolls in de ondergrondse garage van de bank en parkeert de auto daar.

Na twee weken komt het blondje terug en betaalt netjes de lening terug, plus de rente van zo'n 45 euro. De bediende groet haar vriendelijk en zegt, dat ze blij waren zaken met haar te kunnen doen. Maar hij geeft aan, dat ze wel enigszins in verwarring zijn geraakt. Na haar vertrek hebben ze haar nog een keer nagetrokken en het bleek, dat ze multimiljonair is. Waarom wou ze in vredesnaam 10.000 euro lenen, terwijl ze zelf zo rijk is.

Het blondje kijkt hem glimlachend aan en zegt: "Waar zou je anders in Amsterdam voor slechts 45 euro je auto voor 2 weken kunnen parkeren?
Dat weet je natuurlijk nooit, Acy, maar het lijkt me wel sterk. Ik heb ook heel vaak van alles gedacht waarom Mini anders was.
(ehm...die mop dan hè? Niet jullie gadgets )
Ja. Zal ook wel niet. Maar het is denk ik menselijk, overal verklaringen voor zoeken.
Ik ga een warm glaasje melk drinken, mijn tanden poetsen en naar bed.
Truste Mefs.
Ik vind die lieve heks te lief voor mij. Ik moet iets anders zoken, eng, stoer, griezillig MWOEAHAHAHAHAHAHA
Enger kan het niet
Ik ga nu dus speciaal m'n app updaten zodat ik je ava kan zien, hè!
En ?
Tof!
Schrik je niet? Ik schrik me elke keer rot

Nee. Ik schrik alleen van m'n spiegelbeeld in de vroege morgen.
Ik moet dus een ander plaatje zoeken. Frans is niet eng genoeg
Hahahaha maffe heks!

Ik ben trash tv kijken de hele avond jammie!
MEFS!! Iieehhh, is jouw ava die ik vrees dat het is? Vreselijke liedjes en zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven