Aantal bedpartners vriend
woensdag 29 augustus 2012 om 17:06
Weten jullie wat je vriend voor zijn relatie met jou heeft uitgespookt als het gaat om aantal bedpartners, langere tijd daten met iemand etc.? En dan heb ik het niet over lange relaties.
Vinden jullie dat interessant om te weten?
Ik heb zelf wel eens aan mijn vriend gevraagd hoeveel bedpartners hij heeft maar hij wil het niet vertellen. Ik moet eerlijk zeggen dat dat mijn nieuwsgierigheid alleen maar triggerde.
Vinden jullie dat interessant om te weten?
Ik heb zelf wel eens aan mijn vriend gevraagd hoeveel bedpartners hij heeft maar hij wil het niet vertellen. Ik moet eerlijk zeggen dat dat mijn nieuwsgierigheid alleen maar triggerde.
woensdag 29 augustus 2012 om 17:19
woensdag 29 augustus 2012 om 17:24
Heel eerlijk, ik weet zelf echt niet meer hoeveel ik er gehad heb... als vriend er naar zou vragen dan zal ik wel grofweg een getal noemen wat in de buurt komt maar verder interesseert het mij niet dus meer informatie valt er niet te halen. I don't kiss and tell. Hij vraagt er niet naar trouwens en ik ook niet. We weten wel dat ik meer partners heb gehad dan hij.
woensdag 29 augustus 2012 om 17:27
woensdag 29 augustus 2012 om 17:28
Kan het zijn dat hij bang is dat je blijft vragen over het aantal, en wie dan, en waarom en en en? Dan kan ik me voorstellen dat hij die discussie wil voorkomen, maar dat ligt er vooral aan hoe relaxed je met dit soort wetenswaardigheden omgaat.
Mijn ervaring is, dat als iemand het niet wil vertellen, dat ze het inschatten als meer dan jij wil horen.
Mijn partner en ik hebben beiden maar een getal genoemd. En dat is prima zo. Hij heeft geleerd om goed te zijn in bed, en dat is het resultaat dat voor me telt.
Hoeveel lessen hij nodig had maakt me niets uit.
Net als met je rijbewijs. Het gaat dan om het papiertje. Het bewijs dat je vaardig bent.
Mijn ervaring is, dat als iemand het niet wil vertellen, dat ze het inschatten als meer dan jij wil horen.
Mijn partner en ik hebben beiden maar een getal genoemd. En dat is prima zo. Hij heeft geleerd om goed te zijn in bed, en dat is het resultaat dat voor me telt.
Hoeveel lessen hij nodig had maakt me niets uit.
Net als met je rijbewijs. Het gaat dan om het papiertje. Het bewijs dat je vaardig bent.
woensdag 29 augustus 2012 om 17:41
quote:LulaJacobs schreef op 29 augustus 2012 @ 17:33:
Het is niet zo dat ik een exact aantal wil horen of namen en standjes maar ben gewoon benieuwd of het een onwijze player is geweest of bij wijze van maar met 3 meiden naar bed is geweest.En wat doet het met jou om te weten dat hij misschien een 'onwijze player' zou zijn geweest? Wat gaat die informatie toeveogen aan jullie relatie?
Het is niet zo dat ik een exact aantal wil horen of namen en standjes maar ben gewoon benieuwd of het een onwijze player is geweest of bij wijze van maar met 3 meiden naar bed is geweest.En wat doet het met jou om te weten dat hij misschien een 'onwijze player' zou zijn geweest? Wat gaat die informatie toeveogen aan jullie relatie?
woensdag 29 augustus 2012 om 17:41
Wat voegt het toe te weten dat hij een player is geweest dan? Je maakt je al druk nu je het niet weet. Moet je nagaan hoe dat wordt als je het wel weet.
Daarbij, een player speelt met vrouwen. Iemand die veel sekspartners heeft gehad is niet per definitie een player, maar heeft gewoon goed genoten van de mogelijkheden. Het aantal zegt niets.
Je komt nu wat over alsof het wel een drama gaat worden, en hij inderdaad beter niets kan zeggen. En weet je. Het is je vriend en met jou is hij wel serieus. Dus laat het los. Het is niet een recht om te weten hoe zijn verleden op dit gebied in elkaar zit, dus maak je er geen seconde meer druk om joh.
Daarbij, een player speelt met vrouwen. Iemand die veel sekspartners heeft gehad is niet per definitie een player, maar heeft gewoon goed genoten van de mogelijkheden. Het aantal zegt niets.
Je komt nu wat over alsof het wel een drama gaat worden, en hij inderdaad beter niets kan zeggen. En weet je. Het is je vriend en met jou is hij wel serieus. Dus laat het los. Het is niet een recht om te weten hoe zijn verleden op dit gebied in elkaar zit, dus maak je er geen seconde meer druk om joh.
woensdag 29 augustus 2012 om 17:42
Het is niet zo dat ik een exact aantal wil horen of namen en standjes maar ben gewoon benieuwd of het een onwijze player is geweest of bij wijze van maar met 3 meiden naar bed is geweest.
En stel dat hij een onwijze player is geweest? Wat voegt die wetenschap voor jou toe?
Het wordt niet voor niets gezegd: als je het antwoord niet wil horen/ niet aankunt had je de vraag niet moeten stellen.
Het is niet zo dat ik een exact aantal wil horen of namen en standjes maar ben gewoon benieuwd of het een onwijze player is geweest of bij wijze van maar met 3 meiden naar bed is geweest.
En stel dat hij een onwijze player is geweest? Wat voegt die wetenschap voor jou toe?
Het wordt niet voor niets gezegd: als je het antwoord niet wil horen/ niet aankunt had je de vraag niet moeten stellen.
woensdag 29 augustus 2012 om 17:43
Stel nou he, stel nou, je huidige vent blijkt toch niet tot de dood ons scheidt, en dan ben je zeg maar 42 en dan ontmoet je een leuke nieuwe man, boeit het je dan wat die op zijn 18e heeft uitgespookt? Verwacht je een zwart boekje? VEranderd het je visie op die man? Kom op zeg, zooooo kinderachtig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 29 augustus 2012 om 17:44
woensdag 29 augustus 2012 om 17:44
Ga er eens vanuit dat het een onwijze player is. Wat zou je daar van vinden?
Als je je oordeel al klaar hebt, dan wil je dat natuurlijk niet weten.
Ga er eens vanuit dat het een onwijze player is. Wat zou je daar van vinden?
Als je je oordeel al klaar hebt, dan wil je dat natuurlijk niet weten.
woensdag 29 augustus 2012 om 18:01
woensdag 29 augustus 2012 om 18:03
woensdag 29 augustus 2012 om 18:06
Nee, ik vind het niet boeiend. Je hoort natuurlijk wel eens wat en dat is prima. Tenzij er in elk gesprek wel een ex-iets aan bod komt, dat is wel een beetje jammer.
Ik vind het een beetje kinderachtig om dat te willen weten, of te willen vertellen. Je hebt allebei een verleden, dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik vind het een beetje kinderachtig om dat te willen weten, of te willen vertellen. Je hebt allebei een verleden, dat hoort er nou eenmaal bij.
woensdag 29 augustus 2012 om 18:09
Ik denk dat het gewoon gezonde nieuwsgierigheid is. Het feit dat bijna iedereen het hier weet betekent dat je het er dus ooit over hebt gehad. Net als ik weet wat voor bijbaantjes hij heeft gehad, of hoe zijn knuffel heette vind ik dat het gewoon geen geheim hoeft te zijn. Als hij veel bedpartners heeft gehad helpt me dat alleen nog naar meer om een diepere band op te bouwen. Ik zal mn oordeel niet klaar hebben, net als ik dat niet had toen hij zei dat op korfbal had gezeten (bij wijze van). Je gaat dat toch ook niet achterhouden waarom dit dan wel? Overigens weet hij dat ik niet jaloers ben aanlglegd of issues heb met exen of whatever. Maar goed, ik ga hier inderdaad geen grotere issue van maken dan dat het is. Soms wil je gewoon iets weten juist omdat er geheimzinnig over wordt gedaan. Thanks