Aantal bedpartners vriend

29-08-2012 17:06 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie wat je vriend voor zijn relatie met jou heeft uitgespookt als het gaat om aantal bedpartners, langere tijd daten met iemand etc.? En dan heb ik het niet over lange relaties.

Vinden jullie dat interessant om te weten?

Ik heb zelf wel eens aan mijn vriend gevraagd hoeveel bedpartners hij heeft maar hij wil het niet vertellen. Ik moet eerlijk zeggen dat dat mijn nieuwsgierigheid alleen maar triggerde.
Ik weet het wel van hem, precieze aantal enzo

Hij niet van mij. Ik heb nogal een verleden en hij hoeft het niet precies te weten (wil hij zelf niet perse) en ik vind t prima zo
Internagelaktisch
Ja ik weet het en hij van mij. Big deal.
We hebben het weleens over onze exen, zowel over de serieuze vorm als de wat lossere variant, maar precieze getallen weten we niet van elkaar. En dat vind ik wel prima.
Er waren er geen, voor mij, dus dat is best belangrijk om te weten! Hihi
ik weet het zelf niet eens precies.

niet dat het er zoveel zijn geweest, maar ik vergeet nogal snel dingen die vrij lang geleden zijn.
wij slapen nooit.
Nou nee, geen exacte aantallen, waarom zou ik dat willen weten? We kennen wel de hoofdlijnen van elkaars verleden, maar of en hoeveel one night stands hij ook nou zou hebben gehad, dat maakt me helemaal niet uit. Hem ook niet. Het gaat om het nu en nu is hij de enige.
Heel eerlijk, ik weet zelf echt niet meer hoeveel ik er gehad heb... als vriend er naar zou vragen dan zal ik wel grofweg een getal noemen wat in de buurt komt maar verder interesseert het mij niet dus meer informatie valt er niet te halen. I don't kiss and tell. Hij vraagt er niet naar trouwens en ik ook niet. We weten wel dat ik meer partners heb gehad dan hij.
Mijn vriend is vader van een heel leuk jongetje...dus ik denk dat hij wel eea gedaan heeft:). Maar serieus ik weet min of meer van zijn verleden, en hij van dat van mij. Het boeit niet meer zo....
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Kan het zijn dat hij bang is dat je blijft vragen over het aantal, en wie dan, en waarom en en en? Dan kan ik me voorstellen dat hij die discussie wil voorkomen, maar dat ligt er vooral aan hoe relaxed je met dit soort wetenswaardigheden omgaat.

Mijn ervaring is, dat als iemand het niet wil vertellen, dat ze het inschatten als meer dan jij wil horen.

Mijn partner en ik hebben beiden maar een getal genoemd. En dat is prima zo. Hij heeft geleerd om goed te zijn in bed, en dat is het resultaat dat voor me telt.

Hoeveel lessen hij nodig had maakt me niets uit.

Net als met je rijbewijs. Het gaat dan om het papiertje. Het bewijs dat je vaardig bent.
Het is niet zo dat ik een exact aantal wil horen of namen en standjes maar ben gewoon benieuwd of het een onwijze player is geweest of bij wijze van maar met 3 meiden naar bed is geweest.
Ik vind dat niet interessant om te weten, dus ik weet het ook niet. Dat doet er toch niet toe.
Ja we dat weten we van elkaar, maar ik moet zeggen dat ik het meeste daarvan alweer vergeten ben.
quote:LulaJacobs schreef op 29 augustus 2012 @ 17:33:

Het is niet zo dat ik een exact aantal wil horen of namen en standjes maar ben gewoon benieuwd of het een onwijze player is geweest of bij wijze van maar met 3 meiden naar bed is geweest.En wat doet het met jou om te weten dat hij misschien een 'onwijze player' zou zijn geweest? Wat gaat die informatie toeveogen aan jullie relatie?
Wat voegt het toe te weten dat hij een player is geweest dan? Je maakt je al druk nu je het niet weet. Moet je nagaan hoe dat wordt als je het wel weet.

Daarbij, een player speelt met vrouwen. Iemand die veel sekspartners heeft gehad is niet per definitie een player, maar heeft gewoon goed genoten van de mogelijkheden. Het aantal zegt niets.

Je komt nu wat over alsof het wel een drama gaat worden, en hij inderdaad beter niets kan zeggen. En weet je. Het is je vriend en met jou is hij wel serieus. Dus laat het los. Het is niet een recht om te weten hoe zijn verleden op dit gebied in elkaar zit, dus maak je er geen seconde meer druk om joh.

Het is niet zo dat ik een exact aantal wil horen of namen en standjes maar ben gewoon benieuwd of het een onwijze player is geweest of bij wijze van maar met 3 meiden naar bed is geweest.

En stel dat hij een onwijze player is geweest? Wat voegt die wetenschap voor jou toe?

Het wordt niet voor niets gezegd: als je het antwoord niet wil horen/ niet aankunt had je de vraag niet moeten stellen.
Stel nou he, stel nou, je huidige vent blijkt toch niet tot de dood ons scheidt, en dan ben je zeg maar 42 en dan ontmoet je een leuke nieuwe man, boeit het je dan wat die op zijn 18e heeft uitgespookt? Verwacht je een zwart boekje? VEranderd het je visie op die man? Kom op zeg, zooooo kinderachtig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien is hij maar met 3 vrouwen naar bed geweest. Door het niet te evrtellen maakt hij zijn verleden (en zichzelf)veel spannender voor jou.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:aumentar schreef op 29 augustus 2012 @ 17:41:

Daarbij, een player speelt met vrouwen. Iemand die veel sekspartners heeft gehad is niet per definitie een player, maar heeft gewoon goed genoten van de mogelijkheden. Het aantal zegt niets.

Halleluja!

Ga er eens vanuit dat het een onwijze player is. Wat zou je daar van vinden?

Als je je oordeel al klaar hebt, dan wil je dat natuurlijk niet weten.
Lekker boeiend.

Ik weet het globaal van hem, maar zal vast wel een deel vergeten zijn aangezien het me bar weinig interesseert, en hij weet het van mij.
Ik stel geen vragen waarop ik het antwoord niet wil weten. Dus ik ken zijn ex vriendin, weet van een scharrel of twee, maar hoe en wat precies, en het boeit me eerlijk gezegd ook helemaal neits.

Hij weet hoe mijn ex-en heten, en heeft wel het een en ander opgevangen.
quote:LulaJacobs schreef op 29 augustus 2012 @ 17:06:

Ik heb zelf wel eens aan mijn vriend gevraagd hoeveel bedpartners hij heeft maar hij wil het niet vertellen. Ik moet eerlijk zeggen dat dat mijn nieuwsgierigheid alleen maar triggerde.Je nieuwsgierigheid of je onzekerheid?
Nee, ik vind het niet boeiend. Je hoort natuurlijk wel eens wat en dat is prima. Tenzij er in elk gesprek wel een ex-iets aan bod komt, dat is wel een beetje jammer.

Ik vind het een beetje kinderachtig om dat te willen weten, of te willen vertellen. Je hebt allebei een verleden, dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik denk dat het gewoon gezonde nieuwsgierigheid is. Het feit dat bijna iedereen het hier weet betekent dat je het er dus ooit over hebt gehad. Net als ik weet wat voor bijbaantjes hij heeft gehad, of hoe zijn knuffel heette vind ik dat het gewoon geen geheim hoeft te zijn. Als hij veel bedpartners heeft gehad helpt me dat alleen nog naar meer om een diepere band op te bouwen. Ik zal mn oordeel niet klaar hebben, net als ik dat niet had toen hij zei dat op korfbal had gezeten (bij wijze van). Je gaat dat toch ook niet achterhouden waarom dit dan wel? Overigens weet hij dat ik niet jaloers ben aanlglegd of issues heb met exen of whatever. Maar goed, ik ga hier inderdaad geen grotere issue van maken dan dat het is. Soms wil je gewoon iets weten juist omdat er geheimzinnig over wordt gedaan. Thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven