Mode & Beauty alle pijlers

Permanent make-up mislukt!

29-08-2012 20:51 420 berichten
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_158723 wijzigde dit bericht op 20-11-2012 15:52
Reden: Inhoud niet meer van toepassing
% gewijzigd
Haaaaaaaaaaaaaaaiiii

*let op het aantal x dat ik 'a' heb geschreven.
quote:sourpuss schreef op 29 augustus 2012 @ 23:16:

[...]

en vergeet niet diep gefrustreerd. vanachter je computer.

Precies !

Gelukkig ben jij helemaal zenn !
Zo Zo... vijf op een rij!
Boro haal je vingers van je toetsenbord af!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 23:15:

En ja je kan toch zien waar iemands wenkbrauwen lopen?Niet als je ze af hebt geschoren natuurlijk
zenner dan jou, ik ram niet 6 keer achter elkaar op de verstuur knop
Diep gefrustreerd zevenendertig keer ge-enterd.
quote:sourpuss schreef op 29 augustus 2012 @ 23:20:

zenner dan jou, ik ram niet 6 keer achter elkaar op de verstuur knopDan jij.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2012 @ 23:20:

[...]

Niet als je ze af hebt geschoren natuurlijkDat is het grote vraagstuk, waren ze vantevoren weggeschoren...?
quote:waarbij schreef op 29 augustus 2012 @ 23:20:

[...]

Dan jij.Goddegoddegod ik pis me tena weer vol. écht hé ( denk er een lekker dordts accentje bij )
quote:borodini_ schreef op 29 augustus 2012 @ 23:22:

[...]

Goddegoddegod ik pis me tena weer vol. écht hé ( denk er een lekker dordts accentje bij )Da's handig, even verderop is net een topic over incontinentie geopend.
*kucht nog wat rose-met-pringles-en-peuken-na*

Maar goed, TO, heb je al die katvondee foundation gebesteld ?
quote:meaghan schreef op 29 augustus 2012 @ 23:23:

[...]

Da's handig, even verderop is net een topic over incontinentie geopend.Ik vlieg er heen !
ga daar lekker doorzeiken
quote:sourpuss schreef op 29 augustus 2012 @ 23:26:

ga daar lekker doorzeiken

Ga je mee dan ? Jij kan ook wel een tena-xxl gebruiken zo te lezen.

Als jíj zou kunnen lezen, namelijk zou je zien ( en TO weet dit van vanmiddag ook, waaar ik haar nog weerhouden heb van het plaatsen van foto's hier op het forum ) dat ik ook echte tips post. Lekker slootje van me
quote:tzippa2 schreef op 29 augustus 2012 @ 22:46:

[...]

Misschien kun je een paar ogen op je achterhoofd laten tatoeëren?Whahhaha ik lig hier echt in een stuip...
Het ziet er net zo dom uit als je blijkbaar zelf bent, kolere, wie laat in hemelsnaam nep-wenkbrauwen zetten en mérkt niet eens dat die zowat op het achterhoofd worden gefabriekt. Dat vóel je toch.

Afijn , ik heb dé oplossing: bekeer je tot de islam, trek een boerka aan en je ziet er geen reet meer van óf je wacht een jaar of 20, dan zitten die nepwenkbrauwtjes precies op de goede plek (of je bh uitlaten, dan zakt alles vanzelf lager )

meligmodus off
Oh, wacht ff, ik dacht al, waar staat PMU nou voor...

Permanent Monsterlijk Uiterlijk

nou snap ik het
mijn zuurtegraad stijgt inderdaad door hele domme opmerkingen. wauw dat je dat nog uit die verkrampte vingertjes van je krijgt, wil je nu een schouderklopje? braaf borodini heel braaf.

maargoed cut the bullshit, laten we het on topic houden. ik wil best een afzeikfest met je houden hoor, maar niet constant op andermans topic.
maar wie zegt dat het mislukt is? Ik zie dat de wenkbrauw best goed getekend is. Is die vrouw er verantwoordelijk voor dat het je niet staat?
quote:thaorchid schreef op 29 augustus 2012 @ 23:33:

Het ziet er net zo dom uit als je blijkbaar zelf bent, kolere, wie laat in hemelsnaam nep-wenkbrauwen zetten en mérkt niet eens dat die zowat op het achterhoofd worden gefabriekt. Dat vóel je toch.

Afijn , ik heb dé oplossing: bekeer je tot de islam, trek een boerka een en je ziet er geen reet meer van óf je wacht een jaar of 20, dan zitten die nepwenkbrauwtjes precies op de goede plek (of je bh uitlaten, dan zakt alles vanzelf lager )

meligmodus off Ik kom echt niet meer bij ghighi...
wat een trieste reacties...

sterkte!

(voor iedereen hier dus)
quote:sourpuss schreef op 29 augustus 2012 @ 23:39:

mijn zuurtegraad stijgt inderdaad door hele domme opmerkingen. wauw dat je dat nog uit die verkrampte vingertjes van je krijgt, wil je nu een schouderklopje? braaf borodini heel braaf.

maargoed cut the bullshit, laten we het on topic houden. ik wil best een afzeikfest met je houden hoor, maar niet constant op andermans topic.

En ? Heb je ook gé-lé-zén ? en dus ook mijn echte tips aan to gelezen ? Nu en vanmiddag ?

niet ?

Dacht ik al !

Truste !

xxx
Geen ruzie maken hoor, boos fronsende wenkbrauwtjes kunnen we in dit topic niet gebruiken hoor, zeker niet die hóóg op het voorhoofd, dat kreukelt zo

(volgens mij moet ik écht naar bed )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven