Permanent make-up mislukt!
woensdag 29 augustus 2012 om 23:10
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 23:08:
Ik heb inderdaad weinig pigment! Daarom zijn die afdrukken ook zo rood! Niet omdat het pigment is van de permanent make-up, maar puur een beschadigde huid die moet genezen. Zie het als een schaafwond die moet genezen.Dan komt het echt wel goed, pak nu een glas wijn en een dekentje en doe even zen, net als olifantjeinhetbos.
Ik heb inderdaad weinig pigment! Daarom zijn die afdrukken ook zo rood! Niet omdat het pigment is van de permanent make-up, maar puur een beschadigde huid die moet genezen. Zie het als een schaafwond die moet genezen.Dan komt het echt wel goed, pak nu een glas wijn en een dekentje en doe even zen, net als olifantjeinhetbos.
woensdag 29 augustus 2012 om 23:11
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 23:06:
Niemandd hoeft me te zeggen dat dit lelijk is! Ik ben me er van bewust dat het afgrijselijk lelijk is om 4 wenkbrauwen te hebben. Daarom ben ik zo boos op degene die dit heeft gedaan, niemand die dat begrijpt?Ik begrijp heel goed dat je boos bent, maar je hebt zelf ook behoorlijk verzaakt. En dáár lees ik maar weinig over.
Niemandd hoeft me te zeggen dat dit lelijk is! Ik ben me er van bewust dat het afgrijselijk lelijk is om 4 wenkbrauwen te hebben. Daarom ben ik zo boos op degene die dit heeft gedaan, niemand die dat begrijpt?Ik begrijp heel goed dat je boos bent, maar je hebt zelf ook behoorlijk verzaakt. En dáár lees ik maar weinig over.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 29 augustus 2012 om 23:11
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 23:09:
Jaa, ik zie inderdaad in dat ik ontzettend dom ben geweest om zo onvoorbereid dit te laten doen. Ik vergeef het mezelf nooit. Neemt niet weg dat ik ook kwaad ben op degene die het heeft verprutst!
nou, hier ga je :
http://www.sephora.com/tattoo-concealer-P231113
En vitamine E creme kopen ( Dát is oa voor schaafplekken )
En niet meer miepen nu !
Jaa, ik zie inderdaad in dat ik ontzettend dom ben geweest om zo onvoorbereid dit te laten doen. Ik vergeef het mezelf nooit. Neemt niet weg dat ik ook kwaad ben op degene die het heeft verprutst!
nou, hier ga je :
http://www.sephora.com/tattoo-concealer-P231113
En vitamine E creme kopen ( Dát is oa voor schaafplekken )
En niet meer miepen nu !
woensdag 29 augustus 2012 om 23:12
quote:suus-92 schreef op 29 augustus 2012 @ 23:09:
Jaa, ik zie inderdaad in dat ik ontzettend dom ben geweest om zo onvoorbereid dit te laten doen. Ik vergeef het mezelf nooit. Neemt niet weg dat ik ook kwaad ben op degene die het heeft verprutst!Kijk, dat klinkt beter. Een beetje hand in eigen boezem.
Jaa, ik zie inderdaad in dat ik ontzettend dom ben geweest om zo onvoorbereid dit te laten doen. Ik vergeef het mezelf nooit. Neemt niet weg dat ik ook kwaad ben op degene die het heeft verprutst!Kijk, dat klinkt beter. Een beetje hand in eigen boezem.
woensdag 29 augustus 2012 om 23:16
Ik heb ooit mijn bovenlip laten opvullen met een filler (tijdelijke) en was ook niet content van het resultaat..oneven..gelukkig verdwijnt dit na een 9tal maanden...en is het al een jaar geleden. Ik zou het dus ook nooit meer laten doen, maarja een mens doet soms dingen waar men achteraf spijt van heeft hé... Ik vind het erg dat men Suus hier zo veroordeelt.