Oooo wat Genant!!!!!

30-08-2012 10:34 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames

Ik zeur altijd tegen mijn vriend dat hij zo snurkt, soms word ik er wakker van en vooral als hij op zijn rug ligt is het, naar mijn idee, aan de andere kant van de straat te horen. O o wat kan die man een geluid produceren in de nacht. Dus ik duw hem vaak of schud hem even half wakker zodat hij zich kan omdraaien.

Vanmorgen het volgende, ik word wakker en vriend kijkt nogal chagarijnig. Niet zo goed geslapen?

Vriend pakt telefoon erbij en speelt iets af wat ik eerst niet goed kan plaatsen... een geroggel en geronk!! ja ja dat was ik dus vannacht!

Ik schaam me dooooood, ik wil niet snurken!!
Ach, je doet er zo weinig aan. Tenminste, als je niet rookt en drinkt. Ik praat in m'n slaap, ook vervelend (voor degene die naast me ligt )
Doe ik ook regelmatig hoor
Geroggel?
hahahah, het was niet echt "ladylike" ofzo.. ik hoop dat het kwam door enigzins verstopte neus ofzo...

Maar ja op wat je allemaal doet in je slaap heb je niet echt veel invloed natuurlijk..... helaas....
Ik praat ook in mijn slaap. Vriend zegt dat hij regelmatig wakker wordt van mijn gemompel. Gelukkig in een taal die hij niet verstaat, want ik wil niet weten wat ik in mijn slaap allemaal uitkraam
Het zou pas echt genant worden als hij het met naam en toenaam op youtube plaatst
A : niet meer zeuren over een ander zijn snurk-probleem

B : iets aan jouw snurk-probleem doen

C : hem iets aan zijn snurk-probleem laten doen

D: apart gaan slapen

E : relatie beëindigen als B, C en D niet werken
Oeps, ja dat is wel genant. Hij zou ook wel gedacht hebben "Hah, ik heb je terug". Mijn vriend snurkt helaas ook heel erg en maakt rare geluiden. Als ik dan uit bed wil stappen om op de bank te liggen word hij altijd gelijk wakker en roept "wat is er schat"
Iedereen snurkt wel eens. Dus schaam je vooral niet.
Bedankt voor de tip Carenza... ik begin vanavond met stap B.... Stap a sla ik heeeel even over....
En hoe ga je dan iets aan je snurkprobleem doen? Als je De Oplossing hebt, zou je nog wel eens heel rijk kunnen worden.
Vrouwen die dromen dat hun man snurkt, een enorm onderschat probleem in relatieland.
Mijn man snurkte ook behoorlijk. Was ook vaak verkouden en dat speelde natuurlijk ook mee.

Maar hij is een paar jaar geleden aan zijn huig geopereerd. De huig is wat ingekort en er is een reepje weefsel weggehaald waar de huig "aan hangt". In dat stuk weefsel zat wat veel ruimte en is dus strakker getrokken. Daarnaast keelamandelen eruit. Klinkt allemaal heel naar, maar valt erg mee. Na de operatie zat hij savonds alweer een boterham te eten.

Sinds die tijd snurkt hij niet meer, ook niet als hij op zijn rug ligt. Hij is bijna niet meer verkouden, slaapt beter en is fitter.
Toen ik net was gaan samenwonen, was ik ook nogal onrustig in bed. Heb zelfs m'n man geslagen!!!! Ik droomde dat er iets kostbaars viel en dat wilde ik opvangen. Ondertussen lag ik dus met mijn armen te maaien en mijn man te slaan. Niet zo leuk..... maar ik geloof dat ik dat ben afgeleerd...ik hoor mijn man er in ieder geval nooit meer over...
Mijn kinderen hebben mijn gesnurk ook eens opgenomen. Ik had er ook geen idee van dat ik zo snurkte. En mijn buurvrouw hoort mijn gesnurk ook, das echt gênant. Mijn moeder snurkte ook heel hard dus het zit in de familie
Ach, ik werd vannacht wakker van mijn eigen scheet, hoezo genant
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hoi Marrebar, schaam je niet hoor ! Als je vriend zo snurkt, dan weet hij nu hoe het voor jou is :-)

Zelf snurk ik als ik verkouden ben. Verder praat/mompel ik veel (met een 'andere' stem), geef vriend af en toe een klap en in drukke tijden komt daar ook nog slaapwandelen bij. Schaam me er niet voor, weet er 's ochtends ook niets van.
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
Mijn man speelt een nogal manlijke teamsport en heeft nogal de neiging om de nacht na een wedstrijd die gehele wedstrijd in zin slaap na te spelen, dan schrik je af en toe wel hoor. hahaha als ik m er dan 's ochtends mee confronteer dan weet hij er niks meer van, het naspelen in de slaap dan he.

Ik slaap als een engeltje, stil en geruisloos (nouja dat droom ik dan ;0))
quote:felice71 schreef op 30 augustus 2012 @ 11:25:

Ach, ik werd vannacht wakker van mijn eigen scheet, hoezo genant
hahahaah wakker worden van je eigen scheet... dan was het wel een goeie.... hahah. Ik zit vandaag aan mijn scriptie te werken en manlief is thuis vandaag... dus nu speelt hij te pas en te onpas dat bestandje af.... om vervolgens in een bulderende lach uit te barsten.... heel fijn, hoop dat het morgen over is.. anders neem ik hem vannacht wel even op....
quote:felice71 schreef op 30 augustus 2012 @ 11:25:

Ach, ik werd vannacht wakker van mijn eigen scheet, hoezo genant Ik van mijn eigen gesnurk, ik voorzie Ikea van al het hout voor de Billy boekenkasten
Nope
Tsja..die dingen gebeuren. Mijn vriend snurkt ook regelmatig en afgelopen drie nachten was ik het ivm verkoudheid. We kunnen het goed hebben van elkaar :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven