La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
MEFS, ik zie alleen een pentagram?
Mefs een hele verbetering

De roze blouse maakt het geheel compleet!
Sri, je hebt het goed Afschuwelijk

Acy, je loopt een paar ava's achter. Effe f5-en
Ik denk niet dat ik zo'n afschuwelijke ava lang kan verdragen
Kan niet op de app
Het is Frans bauer in een roze overhemd
I know, herkende hem gelijk
Ik heb net ontdekt dat je het venster waar je je berichten kan intypen groter en kleiner kan
Ok. En wat heb je daar dan aan? Worden dan ook je berichten groter en/of kleiner?
Ik lig nog in bed. Schandalig! Ik zou eigenlijk moeten douchen, naar de kapper gaan, de zolder opruimen, de was draaien, de woonkamer en de keuken opruimen en schoonmaken en boodschappen doen voor de lunch. Ik denk dat ik toch maar even in bed blijf.
Tja, dat moet je de Technische Dienst van Sanoma vragen.
Wat zal ik doen met mijn haar?
quote:MEFS schreef op 29 augustus 2012 @ 09:38:

Ik lig nog in bed. Schandalig! Ik zou eigenlijk moeten douchen, naar de kapper gaan, de zolder opruimen, de was draaien, de woonkamer en de keuken opruimen en schoonmaken en boodschappen doen voor de lunch. Ik denk dat ik toch maar even in bed blijf.

Mefs, ik zou hem maar gauw wegdoen! Ik heb steeds het gevoel dat FB tegen me zit te praten.

Hij: 'Ik lig nog in bed'. Denk ik gelijk 'Ja, dat dacht ik al'.

Hij: 'Ik zou eigenlijk moeten douchen'. Ik: 'Lijkt me een heel fijn plan, und ein bisschen plötzlich gerne'.

Verwarrend hoor. En dat dan met die nep-suikerspinnenglimlach van hem, brrrr.

Ik zei het al, het is heel eng
F5-en Sri
Krijg nou wat, m'n laatste post is weg! Ik had geschreven dat ik het zo'n verbetering vond. Zou FB boos zijn soms?
Ik ben bezig met: de sokken kwestie.

Stomme sokken uitzoeken dus. Heb net bij de zeeman een stapel nieuwe gekocht. En ga alle enkele sokken wegdoen!
Dat is de enige oplossing. Ik heb al ruim een jaar een tas waar ik alle lossen sokken doe, maar bij de meeste komen ze nooit meer terug. Ik ga ze ook weggooien, en ik weet zeker dat al ze weg zijn, komen de bijbehorene paren te voorschijn. De wraak van de verloren sok.

Sri, bij jou ook een wraak, de wraak van FB, 24 uur nonstop FB. Dat is pas eng!
Ik zat te denken. Ik kan ze ook allemaal aan elkaar naaien. Het kunstobject der enkele sokken.
Je mag mijn verzameling ook erbij doen.
quote:MEFS schreef op 29 augustus 2012 @ 13:38:

Sri, bij jou ook een wraak, de wraak van FB, 24 uur nonstop FB. Dat is pas eng!Mefs, genade! Ik zal ramen zemen, een maand lang afwassen, strijken, auto's poetsen, de administratie doen, stoepjes schrobben, maar alsjeblieft, ALSJEBLIEFT geen FB!!!
rustig, rustig. Klik hier om zen te worden.
Dat was NIET grappig!
Ik heb een nieuwe kapsel Drie uur heb ik me laten verwennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven