Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zo wat een verschil zeg ongelofelijk!
gaaf mens!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 augustus 2012 @ 22:52:

Soleil, ja daar probeert mijn dietiste me ook voor te waarschuwen. Ik probeer dan ook niet te weinig te eten of te extreem te bewegen. Over een kilo of 20 a 25 moet alles stabiel blijven en dat vind ik ook erg spannend. Nou ja eerst op naar de 50 eraf en dan maar weer verder kijken.Bij mij kwam het niet door diëten overigens. En ik denk dat jij dat juist heel verstandig aanpakt!
Ik ga nog even op het wenkbrauwen topic gluren.

Tot trash!
Hoe laat was het eigenlijk afgelopen? Wilde het nog even op gemist kijken maar t staat er nog niet op.
Wat leuk om Angeli te zien, zij is echt wel het succesverhaal van dit programma. Maar ook leuk om te zien dat Wendy en Angeli echt een band hebben gekregen. Soms kan ik Wendy achter het behang plakken, maar dit doet ze gewoon erg goed, ik vond haar erg authentiek vandaag.
Het is net afgelopen Moon! Zal er zo wel op komen.

Vind Wendy dit ook echt goed doen!

Tot volgende week allemaal.
Ik zit nu te kijken idd. Had verwacht dat het om half 11 afgelopen was en daarna dus op RTL gemist zou staan. Maar het duurde langer.

Wat ziet Wendy er moe uit in sommige shots.
Altijd ongelooflijk he dat mensen die zoveel gezonder zijn geworden die operatie gewoon niet vergoed krijgen. Omdat er in het verleden teveel slanke mensen gebruik van hebben gemaakt, zijn de regels zo streng geworden! Echt super dat ze het toch gekregen heeft en wat ziet ze er super uit, vind het echt heel erg knap wat ze bereikt heeft.
Super van Angeli, en de correctie.

Echt gegund.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Ste_ schreef op 29 augustus 2012 @ 22:00:

Die spillebeentjes van Wendy..... Wendy heeft geen spillebeentjes. Zij is gewoon slank.
quote:Tickel schreef op 29 augustus 2012 @ 21:43:

WTF is Shemar?Geen idee of iemand je al met een antwoord van dienst is geweest, maar Shemar Moore speelt 'Morgan' in de serie Criminal Minds
Later is nu
Goed van je IBI, dat je al zoveel afgevallen bent!

Ik ben ooit rustig 20 kg afgevallen in 2 jaar tijd. Heel stabiel gebleven, 4 jaar lang, en nu zit het er weer aan. Ben net weer begonnen met opschrijven wat ik eet, aangezien ik het gevoel heb hetzelfde te eten als 5 jaar terug en toch aan te komen. Dat valt eigenlijk wel tegen.

ben alweer 2kg kwijt
Later is nu
daar gaan we weer!
mja, ik heb dit nooit gezien. Is het trashable.

Zag ik net een blote meneer?
oh misschien wel een enkele keer - die gozer van 41. *graaft in geheugen*
Helemaal vergeten dat dit op tv is vandaag!
oh ja zo'n ouwe kop kreeg-ie
Dat lijft past helemaal niet meer onder dat hoofd.
koopt-ie te grote kleren of is het nog dat overtollig vel?
Hij is wel behoorlijk buiten adem / kortademig.
Hij is wel weer wat aangekomen lijkt het. Of het komt door de kleren. Lijkt me wel moeilijk hoor, je blijft de sporen altijd zien.
jajaja die chipjes waren voor het bezoek.. uhuh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven