La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
3 uur? Wow!
een hele prestatie, vind je niet?
quote:MEFS schreef op 29 augustus 2012 @ 18:49:

Ik heb een nieuwe kapsel Drie uur heb ik me laten verwennen.Ow wauw, meestal moet ik zo lang wachten om aan de beurt te zijn
quote:MEFS schreef op 29 augustus 2012 @ 18:42:

rustig, rustig. Klik hier om zen te worden.

Aaaarrrggghhh! Mefs, ik ben erg benieuwd naar jouw definitie van zen . Hier word ik gewoon agressief van, gadverdegadver. Maar okee, ik moet er wel weer erg om lachen. (Ik sta te koken, vandaar mijn late reacties).

Trouwens Mefs, kan jij er tegen om zo lang bij de kapper te zitten? Wat knap!!
Vroeger had ik er een hekel aan. Nu kan ik ervan genieten. Het was bijna drie uur, maar ik zat heel lang op de massage stoel en ik heb ook een hoofdmassage gekregen.
Ola.
Ola Xal , ik neem aan dat jij al in bed ligt , een boek aan het lezen bent, een romantische comedie die je gedownload hebt aan het kijken bent, of dat ik gewoon te laat ben
quote:MEFS schreef op 29 augustus 2012 @ 20:10:

Vroeger had ik er een hekel aan. Nu kan ik ervan genieten. Het was bijna drie uur, maar ik zat heel lang op de massage stoel en ik heb ook een hoofdmassage gekregen.Ik ben toevallig gisteren geweest en heb het zo laten knippen dat ik zeker 2 maanden niet meer hoef te gaan, ik wil het weer wat langer hebben, voorlopig op schouder lengte , en daarna zie ik het wel verder , maar ik heb me voorgenomen om het in november weer te verfen in 2 roodtinten (doe ik zelf) lekker heftig
http://www.youtube.com/watch?v=B4CRkpBGQzU
Leuk, Ronnie, dat je het zelf kan. Ik doe het nooit goed en bij mij wordt het alles geknoeid. Ik heb het nu zwart met knal rode plukjes. Ik heb mijn haar heel lang gehad, maar vorig jaar heb ik het tot aan mijn nek laten knippen, wat langer van voren en kort van achteren.

Mooi nummer. Ik ken Joan Osborne niet, maar het nummer heb ik vast op radio gehoord.
Jakkes, ik zie nog FB. Even F5-en
Zo, dat is een stuk beter
MEFS? Nieuw kapsel?

Foto!
Ik heb zo'n verdrietig bericht gelezen op het AD. 18 doodgeslagen cavia's gevonden. Cavia's zijn zo leuke dieren. Wie kan zoiets doen
Een foto? Het kan niet, de plaatjesfunctie doet het neit
Had het gelezen. Triest mens wie dat doet.

Jij hebt ook overal een antwoord op he ?
Nee, niet op alles. Als Mefsmeid iets zegt zit ik vaak met een mond vol tanden

Ik ook

-edit
.
You're smart mr Barto
~~

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven