3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!

hoe durven ze...... de dieven!

Maar wat aso zeg!
a docter a day keeps the apple away
Ja, bah, en het was net een struik die het zo goed deed om de inkijk hier tegen te houden

Waar is Elninjoo when you really need her?
Kom maar gewoon op 3000 klagen, hoef je er geen "GRRR-snert-kinderen-topic" over te openen.

Doet de struik het nu niet meer?

Hier heb je een nieuwe.

[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... dsX3j_WuF3[/img]
Oh ja, plaatjes plakker kan niet meer, GMBL!

stelletje ***Kiddo's

een ***gek met zn rara plaatjes

Lekker bezig hier
En ik hoop dat de plant het nog wel doet, hij is dit jaar juist zo mooi uitgelopen dus ik hoopte op een winterlang naaktlopen in mijn woonkamer met de gordijnen open

K*tkinderen van anderen nu heb ik deze winter alsnog weer inkijk

Zo...anders wordt het hier te blauw.

Snertkinderen zeg,

Misschien hadden ze een vooruitkijkende blik en hopen nu op een spannend uitzicht in de winter?
Het is allemaal een complot, Zjeen
echt vil... ik zou een klacht indienen......

beetje zorgen dat je planning in de war is.... en de arme mooie plant vernielen
Ja Mar, ik zal vannacht Straathond eens lekker zijn gang laten gaan in hun tuin.

Hij heeft toch diarree.
Zjeentje !!!!!!!!!!!!!!

oude tijden herleven weer
quote:Vilma schreef op 30 augustus 2012 @ 16:25:

Ja Mar, ik zal vannacht Straathond eens lekker zijn gang laten gaan in hun tuin.

Hij heeft toch diarree.

Ik zie het helemaal voor me: Vil die van huis naar huis sluipt en bij elke "dader" de hond even de tuin in stuurt.
Meldplicht voor Luun!
Gezellig!

Kan Straathond het commando ; POEP! ?
quote:bankje schreef op 30 augustus 2012 @ 16:35:

[...]

Ik zie het helemaal voor me: Vil die van huis naar huis sluipt en bij elke "dader" de hond even de tuin in stuurt.

Mijn dochter kan ik het niet laten doen want daar is ze nu te oud voor en dan moet ze naar HALT.
Jos

Is alles weer een beetje rustig en is alles op goede manier geregeld?
quote:zjeentje schreef op 30 augustus 2012 @ 16:37:

Gezellig!

Kan Straathond het commando ; POEP! ?Nee, helaas kent Straathond geen enkele commando, ik fluister nu maar even want hij ligt voor mijn voeten, " hij is niet zo slim"

Straathond doet er heel lang over om wat neer te leggen behalve als hij diarree heeft
Haha, ja Zjeenhond loopt ook altijd 20 minuten te draaien voor er wat uitvalt. Wat zielig dat Straathond diarree heeft.

Of heb je hem expres iets gegeven zodattie in de tuin van die SNERTkinderen even kan water-poepen?

Ik ga nu Zjeen-hond even het gras in het park laten zien.
heeft iedereen hier een hond? Ikke niet hoor, ik heb een hamster, die Panda heet.
quote:bankje schreef op 30 augustus 2012 @ 16:39:

Jos

Is alles weer een beetje rustig en is alles op goede manier geregeld?

Hier is het redelijk rustig. Nog steeds niet helemaal afgerond. Morgen weer contact opnemen met advocaat, ik hoop dat het eindelijk afgerond gaat worden.

Verder heb ik ontslag genomen bij mijn oude baan en ik werk nu in een verpleeghuis. Jammer genoeg wel minder uren dan ik had, maar ik heb de hoop dat er meer uren komen. In mijn oude baan was het zo onrustig, steeds meer in eigen tijd doen. Niet meer normaal. Nu spreek ik mijn ex-collega's nog wel eens en als ik het hoor heb ik er goed aangedaan. Verder nog een mooi vakantie gehad naar Florida en de Bahama's. Het gaat eigenlijk erg goed met me.

Hoe is het hier met iedereen? Soms wel een beetje meegelezen, maar niet altijd. Heb ook eigenlijk niet veel onthouden
Josje

Het gaat inderdaad goed met je, Florida en de Bahama's, lekker!

Wel balen dat je nog steeds in die juridische hassevlas zit, maar zo te lezen zit dat ook aan zijn eind, wat een rust zal dat geven.
quote:josje37 schreef op 30 augustus 2012 @ 18:18:

heeft iedereen hier een hond? Ikke niet hoor, ik heb een hamster, die Panda heet.Leuke naam voor een hamster
Hallo Josje,

Ik ken jou nog niet, maar ik begrijp je het moeilijk hebt (gehad) en dat het nu weer beter gaat?

En hoe bevalt het in het verpleeghuis?

groeten van Zjeentje
Zo, het eten is weer op. Had lekker vanmorgen al lasagna gemaakt dus kon het zo de oven in schuiven. Wat betreft de vakantie, mijn vriend moest naar Miami voor zijn werk en hij kon natuurlijk niet alleen gaan.... Dus ben ik lekker mee geweest en hebben we onze zomervakantie aan vast geknoopt. Was erg gaaf!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven