Strings
donderdag 30 augustus 2012 om 14:03
donderdag 30 augustus 2012 om 16:15
donderdag 30 augustus 2012 om 16:16
Ik ben echt zo verbaasd. Strings zijn ouderwets? Waar wonen jullie dat dat zo ontzettend uit is? Vraag me echt af of ik nu zo achter loop, aangezien ik verder best modieus ben, of dat het met bepaalde woonplaatsen te maken heeft. Haha, kan me ook niet herinneren dat ik raar werd aangekeken toen ik nog vrijgezel was en wel eens mijn broek liet zakken bij een leuke modieuze jongen thuis... :Imao: Maargoed, dit hoor ik dus echt voor het eerst.
donderdag 30 augustus 2012 om 16:28
quote:nehal schreef op 30 augustus 2012 @ 16:26:
Ik ben bijna 30 en draag ze ook altijd. Onderbroekjes kruipen in m'n kont als ik jeans aan heb, heul irritant.Maar strings zitten in je bilnaad! Dan heb je een chronisch 'in je bil kruipende onderbroek.' Tenminste, ik wel. Heb steeds de neiging om het dan goed te trekken.
Ik ben bijna 30 en draag ze ook altijd. Onderbroekjes kruipen in m'n kont als ik jeans aan heb, heul irritant.Maar strings zitten in je bilnaad! Dan heb je een chronisch 'in je bil kruipende onderbroek.' Tenminste, ik wel. Heb steeds de neiging om het dan goed te trekken.
donderdag 30 augustus 2012 om 16:29
donderdag 30 augustus 2012 om 16:32
Ik draag strings en hipsters. Bij lubberend vlees vind ik randjes vervelend om te zien. Gewone slips denken bij mij altijd dat ze strings zijn en gaan dus tussen mijn billen zitten, met veel meer stof dan een echte string. Dat vind ik echt niet prettig zitten. Een goede (maat) string voel ik niet. Hipsters hebben soms een onderrandje (of hoe ik dat ook moet benoemen) in een broek. Slapen vind ik dan weer niet fijn in een string.
Ik doe ook absoluut niet aan mode en al helemaal niet aan wat voor ondergoed daar bij hoort. Ik vind het sowieso, met wat dan ook, altijd een beetje sneu dat iets afhankelijk van het jaartal eerst wordt opgehemeld en dan weer wordt afgebrand. Of andersom.
B.t.w.: Ik vind dat hipster topic erg leuk.
Ik doe ook absoluut niet aan mode en al helemaal niet aan wat voor ondergoed daar bij hoort. Ik vind het sowieso, met wat dan ook, altijd een beetje sneu dat iets afhankelijk van het jaartal eerst wordt opgehemeld en dan weer wordt afgebrand. Of andersom.
B.t.w.: Ik vind dat hipster topic erg leuk.
donderdag 30 augustus 2012 om 16:53
donderdag 30 augustus 2012 om 16:55
strings staan bijna niemand. En voor men en masse gaat stijgeren dit ligt aan de string en niet (altijd) (alleen) aan de vrouw.
wie bedacht heeft dat het mooier staat onder n strakke broek mag van mij intergalactisch emigreren.
áls er dan iets 'mooier' staat is het helemáál geen ondergoed aan doen.
hipsters of brazillians die flatteren tenminste nog enigszins. Maar ik vind on the end niks lekkerder zitten dan mijn allereigenste blote niksie. Ik heb een gruwelijke hekel aan ondergoed het zit me nóóit lekker. Dus behalve als ik n kort rokje of jurkje draag heb ik nooit iets van onderen aan. En áls dan n boxertje van microfibre ofzo...
wie bedacht heeft dat het mooier staat onder n strakke broek mag van mij intergalactisch emigreren.
áls er dan iets 'mooier' staat is het helemáál geen ondergoed aan doen.
hipsters of brazillians die flatteren tenminste nog enigszins. Maar ik vind on the end niks lekkerder zitten dan mijn allereigenste blote niksie. Ik heb een gruwelijke hekel aan ondergoed het zit me nóóit lekker. Dus behalve als ik n kort rokje of jurkje draag heb ik nooit iets van onderen aan. En áls dan n boxertje van microfibre ofzo...
donderdag 30 augustus 2012 om 23:31
Nou, ik heb wel dat als ik een string draag bij een wat lossere broek, dat mijn billen heel erg gaan uitsteken. Omdat het dan boven wat strakker zit (bovenkant van string) en de onderkant kan vrij rondflubberen. Ziet er nogal vreemd uit als je loopt.
Dat heb ik dus pas ontdekt en sindsdien draag ik daarom voornamelijk hipsters/boxers onder dat soort broeken
Dat heb ik dus pas ontdekt en sindsdien draag ik daarom voornamelijk hipsters/boxers onder dat soort broeken
donderdag 30 augustus 2012 om 23:49
Ik draag ook nooit strings. Ik vind ze iets ordinairs hebben. Ik heb wel wat hipsters van een gladde stofsoort, die goed te dragen zijn onder een jurkje, maar meestal heb ik de stuggere van Bjorn Borg.
Nadeel van string vind ik ook dat het bovenkantje zo lelijk gemaakt is (soort klein driehoekig stukje) en dat trekt soms vrij hoog op, waardoor ik dus al vrij vaak heb gezien, dat het te zien is wanneer iemand een heupbroek ofzo draagt.
Nadeel van string vind ik ook dat het bovenkantje zo lelijk gemaakt is (soort klein driehoekig stukje) en dat trekt soms vrij hoog op, waardoor ik dus al vrij vaak heb gezien, dat het te zien is wanneer iemand een heupbroek ofzo draagt.
vrijdag 31 augustus 2012 om 00:03
quote:NYC schreef op 30 augustus 2012 @ 23:49:
Nadeel van string vind ik ook dat het bovenkantje zo lelijk gemaakt is (soort klein driehoekig stukje) en dat trekt soms vrij hoog op, waardoor ik dus al vrij vaak heb gezien, dat het te zien is wanneer iemand een heupbroek ofzo draagt.Wat beschrijf je dat grappig :') maar dat heet een walvissenstaart
Nadeel van string vind ik ook dat het bovenkantje zo lelijk gemaakt is (soort klein driehoekig stukje) en dat trekt soms vrij hoog op, waardoor ik dus al vrij vaak heb gezien, dat het te zien is wanneer iemand een heupbroek ofzo draagt.Wat beschrijf je dat grappig :') maar dat heet een walvissenstaart
vrijdag 31 augustus 2012 om 01:08
quote:Maar strings zitten in je bilnaad! Dan heb je een chronisch 'in je bil kruipende onderbroek.' Tenminste, ik wel. Heb steeds de neiging om het dan goed te trekkennee, strings zitten al tussen je billen, dus kruipen en verschuiven niet. Die blijven gewoon zitten waar ze horen te zitten. Onderbroeken daarentegen kruipen je bilnaad in, waarop je weer tactisch in een hoekje moet staan en erop moeten letten dat helemaal niemand kijkt, voordat je dat ding weer eruit kan trekken. Om 10 minuten later weer voor hetzelfde probleem te staan.
Liever elitair dan een pauper!
vrijdag 31 augustus 2012 om 10:09
Ik vind het zo jammer dat al het ondergoed tegenwoordig voor heupbroeken is gemaakt. Ik vind dat totaal niet lekker zitten en vaak ook niet staan omdat de buik van veel vrouwen dan boven hun broekje uit puilt.
Wat is er toch mis met een wat hoger model ondergoed en wat hogere broeken? Dan heb je dat probleem niet meer en ook geen muffintop.
Wat is er toch mis met een wat hoger model ondergoed en wat hogere broeken? Dan heb je dat probleem niet meer en ook geen muffintop.