Strings
donderdag 30 augustus 2012 om 14:03
donderdag 30 augustus 2012 om 14:29
quote:zusenzoo schreef op 30 augustus 2012 @ 14:23:
Ik vind een string dus echt een martel werktuig, of het nu een touwtje is of een normale, het zit gewoon niet voor mij.
Dan koop je waarschijnlijk te kleine strings...
't Is voor mij een goede graadmeter om te merken dat ik wat ben aangekomen namelijk...
Ik vind een string dus echt een martel werktuig, of het nu een touwtje is of een normale, het zit gewoon niet voor mij.
Dan koop je waarschijnlijk te kleine strings...
't Is voor mij een goede graadmeter om te merken dat ik wat ben aangekomen namelijk...
donderdag 30 augustus 2012 om 14:29
@ Zusenzoo
Wat is dat voor een onzin '' Dat verraad je leeftijd? ''
Er zijn mensen van 40 die nog strings dragen hoor!
Ik snap niet wat daar mis mee is.
Zo kun je ook zeggen, 'Draag je al hipsters op je 25sté , wat ouderwets? '' .
Iedereen draagt toch gewoon wat zij lekker vind!
Of dat nou strings, of oma-onderbroeken zijn!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
donderdag 30 augustus 2012 om 14:32
quote:wished- schreef op 30 augustus 2012 @ 14:29:
@ Zusenzoo
Neem het vooral serieus... ( jij bent zeker nog geen 30 en draagt strings, dat kan niet hè, moet je niet op mij af reageren)
Nee pimpel, ik heb gewoon dikke billen, ook al zijn de strings zelfs te groot dan nog voel ik ze.
Was gewoon een komisch topic, ik lees hipster en dacht aan onderbroeken en toen aan strings die vroeger het straatbeeld beheerste en nu niet meer, that's it.
@ Zusenzoo
Neem het vooral serieus... ( jij bent zeker nog geen 30 en draagt strings, dat kan niet hè, moet je niet op mij af reageren)
Nee pimpel, ik heb gewoon dikke billen, ook al zijn de strings zelfs te groot dan nog voel ik ze.
Was gewoon een komisch topic, ik lees hipster en dacht aan onderbroeken en toen aan strings die vroeger het straatbeeld beheerste en nu niet meer, that's it.
donderdag 30 augustus 2012 om 14:35
Ik draag al jaren strings (ik ben 28) en kan me niet voorstellen dat ik ooit naar een 'normale' onderbroek overga. Vreselijk die randjes op je billen!!! En ik krijg altijd zo'n warm kruis/kont als ik een hipster/boxer draag.
Ik draag van die heerlijke basic strings van de Hema, van die katoenen dingen. Die kanten gevallen draag ik niet, ga ik van zweten en krijg ik jeuk van.
En ik gebruik tampons, nooit meer geklooi met een maandverbandje in je broekje!
Ik draag van die heerlijke basic strings van de Hema, van die katoenen dingen. Die kanten gevallen draag ik niet, ga ik van zweten en krijg ik jeuk van.
En ik gebruik tampons, nooit meer geklooi met een maandverbandje in je broekje!
donderdag 30 augustus 2012 om 14:55
quote:Francisca21 schreef op 30 augustus 2012 @ 14:35:
Ik draag al jaren strings (ik ben 28) en kan me niet voorstellen dat ik ooit naar een 'normale' onderbroek overga. Vreselijk die randjes op je billen!!! En ik krijg altijd zo'n warm kruis/kont als ik een hipster/boxer draag. Ik krijg juist een enorme zweet kont met een string.
Ik draag al jaren strings (ik ben 28) en kan me niet voorstellen dat ik ooit naar een 'normale' onderbroek overga. Vreselijk die randjes op je billen!!! En ik krijg altijd zo'n warm kruis/kont als ik een hipster/boxer draag. Ik krijg juist een enorme zweet kont met een string.
donderdag 30 augustus 2012 om 15:14
Ik heb nooit het voordeel ingezien van strings.
Ze zitten niet mooi en ze zitten niet lekker.
Als het erom gaat dat je geen randje door je linnen broek mag zien, dan kun je volgens mij nog beter helemaal geen onderbroek aan trekken.
Ik ben van de sloggi's en als ik wat minder in mijn slappe was zit van de anni-rolfi's, de heupslips, welteverstaan.
Ze zitten niet mooi en ze zitten niet lekker.
Als het erom gaat dat je geen randje door je linnen broek mag zien, dan kun je volgens mij nog beter helemaal geen onderbroek aan trekken.
Ik ben van de sloggi's en als ik wat minder in mijn slappe was zit van de anni-rolfi's, de heupslips, welteverstaan.
donderdag 30 augustus 2012 om 15:25
@Zusenzoo
Daar heeft het helemaal niets mee te maken!
Maar iedereen draagt toch gewoon wat die fijn vind!
Om nou te zeggen dat ze zoo niet meer in zijn, of zo 1999? Vind ik gewoon raar!
En nee ik ben inderdaad nog geen 30, en draag strings.
maar wat er dat toe doet!?
Daar heeft het helemaal niets mee te maken!
Maar iedereen draagt toch gewoon wat die fijn vind!
Om nou te zeggen dat ze zoo niet meer in zijn, of zo 1999? Vind ik gewoon raar!
En nee ik ben inderdaad nog geen 30, en draag strings.
maar wat er dat toe doet!?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
donderdag 30 augustus 2012 om 15:36
donderdag 30 augustus 2012 om 15:42
Zusenzoo, ik ben zo gelukkig dat je dit topic opent! Ik zit ook al de hele week naar dat "hipster" gebeuren te kijken, en was zelfs even in de veronderstelling dat ik daar mijn hervonden waardering voor de ouderwetse onderbroek kon uiten.
Ik ben dus afgestapt van de strings. Heb in de aanbieding een aantal Björn Borg hipsters gekocht en ik wil niet meer terug! Heerlijke dunne broekjes die niets afknellen, niet schuren en die je niet voelt zitten.
Ik deed deze openbaring trouwens van de week ook tegen mijn zusje, die mij vervolgens voor oma uitmaakte. Geen string? Nee, dat kon echt niet!
Ik ben dus afgestapt van de strings. Heb in de aanbieding een aantal Björn Borg hipsters gekocht en ik wil niet meer terug! Heerlijke dunne broekjes die niets afknellen, niet schuren en die je niet voelt zitten.
Ik deed deze openbaring trouwens van de week ook tegen mijn zusje, die mij vervolgens voor oma uitmaakte. Geen string? Nee, dat kon echt niet!
donderdag 30 augustus 2012 om 15:48
donderdag 30 augustus 2012 om 16:02
quote:hiesje schreef op 30 augustus 2012 @ 15:48:
Ik draag mijn ondergoed naar mijn eigen behoefte; dus de ene dag strings, tanga's of brazilians, de andere dag hipsters, boxters of gewone onderbroeken. Eigenlijk gewoon waar ik zin in heb en wat ik onder een kledingstuk lekker vind zitten.Dit. En ik ben 25. Ik snap de afkeer tegen strings niet echt.. Het was ook compleet aan mij voorbij gegaan dat dit blijkbaar 'niet meer kan'. En nu ik het weet, denk ik niet dat ik me er iets van ga aantrekken
Ik draag mijn ondergoed naar mijn eigen behoefte; dus de ene dag strings, tanga's of brazilians, de andere dag hipsters, boxters of gewone onderbroeken. Eigenlijk gewoon waar ik zin in heb en wat ik onder een kledingstuk lekker vind zitten.Dit. En ik ben 25. Ik snap de afkeer tegen strings niet echt.. Het was ook compleet aan mij voorbij gegaan dat dit blijkbaar 'niet meer kan'. En nu ik het weet, denk ik niet dat ik me er iets van ga aantrekken
donderdag 30 augustus 2012 om 16:06
Ik wist ook niet dat string "uit" waren. Ik draag meestal strings, van onderbroeken krijg ik een zweetreet.
Brazillians heb ik ook. Vind ik ook mooi staan en zit nog een klein beetje als een string. Ik vind strings trouwens ook helemaal niet on-sexy. Waarom vinden sommigen dat?
Brazillians heb ik ook. Vind ik ook mooi staan en zit nog een klein beetje als een string. Ik vind strings trouwens ook helemaal niet on-sexy. Waarom vinden sommigen dat?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'