Hij heeft tijd nodig...
donderdag 17 april 2008 om 11:36
Hallo allemaal,
Wij hebben een ontzettende klik samen en het voelt geweldig, maar nu heeft 'ie gezegd tijd nodig te hebben. Hij heeft het uitgaan van z'n vorige relatie en het vreemdgaan nog niet verwerkt en nog geen plek kunnen geven. Dus tussen ons is het over. Ik vind 't verschrikkelijk en baal er ontzettend van, maar begrijp 't ook wel weer. Alleen zoekt 'ie me nu wel constant op. Hij smst en/of mailt me dagelijks. Ik reageer hier maar zo af en toe op. Ik vind 't fijn om nog contact met 'm te hebben en moet er niet aan denken helemaal niks meer van 'm te horen, maar vraag me ook af wat ik hiermee moet.... Iemand tips of ervaringen?
Wij hebben een ontzettende klik samen en het voelt geweldig, maar nu heeft 'ie gezegd tijd nodig te hebben. Hij heeft het uitgaan van z'n vorige relatie en het vreemdgaan nog niet verwerkt en nog geen plek kunnen geven. Dus tussen ons is het over. Ik vind 't verschrikkelijk en baal er ontzettend van, maar begrijp 't ook wel weer. Alleen zoekt 'ie me nu wel constant op. Hij smst en/of mailt me dagelijks. Ik reageer hier maar zo af en toe op. Ik vind 't fijn om nog contact met 'm te hebben en moet er niet aan denken helemaal niks meer van 'm te horen, maar vraag me ook af wat ik hiermee moet.... Iemand tips of ervaringen?
donderdag 17 april 2008 om 11:46
. zoals ik het nu lees (en ik wil je echt niet kwetsen) zie ik alleen maar dat je tijden zijn relatie een aangename afwisseling bent geweest. Blijkbaar is hij nu tot bezinning gekomen en ziet wat hij heeft weggegooid (sorry, maar zijn ex dus) en zal jij hem altijd blijven herinneren aan zijn ex.
Wegwezen en op zoek gaan naar een knul die niet zo'n last heeft van hormonen.
Wegwezen en op zoek gaan naar een knul die niet zo'n last heeft van hormonen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 17 april 2008 om 11:59
Is zijn vriendin er achter gekomen waardoor hij het aan iedereen op " moest " biechten ? Dan is dat misschien de reden dat hij niet open en bloot met jou door wil ; bang dat de mensen jou niet " pruimen " . Helemaal voor jan met de korte achternaam zal hij je wel niet sms'en ; aan jou of je alles of - bijna - niets wilt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 17 april 2008 om 12:32
Hij zegt dat hij er niet half half voor wil gaan, maar alleen volle bak en dan ook echt een relatie met mij starten. Nu kan hij dat niet omdat 'ie de gebeurtenissen van de afgelopen tijd nog geen plek heeft gegeven. Daardoor is 'ie het ene moment heel blij met mij en voelt zich het andere moment rot en schuldig. Hij gaat zelfs naar een psycholoog om 'm daarbij te helpen...

donderdag 17 april 2008 om 13:11
Hij moet naar de psycholoog omdat hij zijn eigen vreemdgaan niet zelf kan verwerken?? Het moet niet gekker worden.
Maar goed, ik zou denken dat een relatie in het begin ieder geval gezellig en leuk moet zijn. En niet zo'n getwijfel en gedoe als bij jullie het geval is. Met zo'n start wordt de rest daarna wel erg moeilijk. Mijn advies: Laat hem met rust en ga verder met je leven. Je vindt vast in de toekomst een fantstische man die wél 100% voor jou wil gaan.
Maar goed, ik zou denken dat een relatie in het begin ieder geval gezellig en leuk moet zijn. En niet zo'n getwijfel en gedoe als bij jullie het geval is. Met zo'n start wordt de rest daarna wel erg moeilijk. Mijn advies: Laat hem met rust en ga verder met je leven. Je vindt vast in de toekomst een fantstische man die wél 100% voor jou wil gaan.
donderdag 17 april 2008 om 13:27

donderdag 17 april 2008 om 16:15
En als hij not that into me is, waarom smst, mailt en MSNt hij me dan terwijl ik niks van me laat horen?? Hij stuurde me zelfs 3x dezelfde sms omdat m'n telefoon uit stond en hij dus geen ontvangsbevestiging kreeg en bang was dat ik de sms dus niet gehad had. En die sms ging over dat 'ie het verleden met z'n ex echt aan het afsluiten was, door wilde gaan en vertrouwen had in een fijne toekomst.... Ik geloof niet dat ik mannen nog begrijp.
Het is al een tijd geleden dat ik hier geschreven heb. Dit jaar nog niet iig......
Het is al een tijd geleden dat ik hier geschreven heb. Dit jaar nog niet iig......
donderdag 17 april 2008 om 16:33
moet je ook niet probereb Effie, zij zullen ons nooit begrijpen, wij hun niet!
Maar maak voor jezelf de balans op....
Wil je dit?
Een jongen die allen aandacht geeft als het hem uitkomt?
Dan wel smssen/bellen ed.
Als jij ergens om gaat vragen dan heeft hij "rust" nodig, neem dat maar van me aan.
Als je denkt dat je dat wilt en kunt
GA ervoor.
If not, kies eieren voor je geld en luidt een radiostilte in
Vertel hem dat desnoods nog wel
Wat hij nu aan het doen is is met je spelen, pas daarmee op
Maar maak voor jezelf de balans op....
Wil je dit?
Een jongen die allen aandacht geeft als het hem uitkomt?
Dan wel smssen/bellen ed.
Als jij ergens om gaat vragen dan heeft hij "rust" nodig, neem dat maar van me aan.
Als je denkt dat je dat wilt en kunt
GA ervoor.
If not, kies eieren voor je geld en luidt een radiostilte in
Vertel hem dat desnoods nog wel
Wat hij nu aan het doen is is met je spelen, pas daarmee op
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 17 april 2008 om 16:45
Jeejsus wat wordt die jongen afgemaakt zeg..
Je zou ook kunnen zeggen: fijn, dat hij zoveel respect heeft voor zijn omgeving dat hij alles netjes heeft opgebiecht.
Ik heb zelf een relatie gehad (een heeeele lange) waarin ik ook was vreemdgegaan, heb ik uiteindelijk ook netjes opgebiecht, ben zelfs naar haar moeder gegaan om netjes uit te leggen waarom onze relatie stuk liep en om mijn excuses aan te bieden.
Dat was zo ernstig vernerend dat ik dus nooit meer vreemd ga.
Maar ook ik had even tijd nodig om de ene relatie af te sluiten voordat ik me weer (in serieuze zin) op andere dames kon focussen.
Laat hem gewoon maar even denk ik dan?
Je zou ook kunnen zeggen: fijn, dat hij zoveel respect heeft voor zijn omgeving dat hij alles netjes heeft opgebiecht.
Ik heb zelf een relatie gehad (een heeeele lange) waarin ik ook was vreemdgegaan, heb ik uiteindelijk ook netjes opgebiecht, ben zelfs naar haar moeder gegaan om netjes uit te leggen waarom onze relatie stuk liep en om mijn excuses aan te bieden.
Dat was zo ernstig vernerend dat ik dus nooit meer vreemd ga.
Maar ook ik had even tijd nodig om de ene relatie af te sluiten voordat ik me weer (in serieuze zin) op andere dames kon focussen.
Laat hem gewoon maar even denk ik dan?
donderdag 17 april 2008 om 17:36
donderdag 17 april 2008 om 18:21
Wij hebben een ontzettende klik samen en het voelt geweldig,
zeg je. Ik merk nou niet bepaald dat je hart er volledig bij betrokken is of dat je je een beetje kan inleven in zijn gevoelens. Wanneer je hem al een jaar kende en je zo fijn hebt meegedaan aan "fout"vreemdgaan, lijkt me dat je wel wat meer achtergrond informatie hebt over hoe vervelend (understatement) de situatie is. Ja, het is mogelijk om van iemand te houden en verliefd te zijn. Dit zijn 2 hele verschillende gevoelens. Houden van komt na verliefdheid en na een wat langere relatie zijn er toch wel heel veel dingen die mensen binden/hechten binnen een relatie. Als je dan verliefd word op iemand, is dat alleen maar heel verwarrend. Als je dan daarbij vreemdgaat en een relatie verbreekt komt daar nog veel meer bij. Verdriet, schuld etc... Geef die jongen wat ruimte om daarmee in het reine te komen. Wil niet zeggen dat zijn verliefdheids gevoelens voor jou zomaar weg zijn en hij volledig het contact met je wil verbreken. Het wil ook niet zeggen dat verliefd zijn een duidelijk beeld geeft van elkaar, in deze fase, (lekker spannend en stiekem) is alles gauw mooi, leuk en het gras veel groener. Ik zou wel even bijjezelf te raden gaan. Wat voel jij nu precies? (komt niet erg duidelijk naar voren hier) Wat wil jij? wat verwacht jij? Maak hem dat duidelijk. Sterkte
zeg je. Ik merk nou niet bepaald dat je hart er volledig bij betrokken is of dat je je een beetje kan inleven in zijn gevoelens. Wanneer je hem al een jaar kende en je zo fijn hebt meegedaan aan "fout"vreemdgaan, lijkt me dat je wel wat meer achtergrond informatie hebt over hoe vervelend (understatement) de situatie is. Ja, het is mogelijk om van iemand te houden en verliefd te zijn. Dit zijn 2 hele verschillende gevoelens. Houden van komt na verliefdheid en na een wat langere relatie zijn er toch wel heel veel dingen die mensen binden/hechten binnen een relatie. Als je dan verliefd word op iemand, is dat alleen maar heel verwarrend. Als je dan daarbij vreemdgaat en een relatie verbreekt komt daar nog veel meer bij. Verdriet, schuld etc... Geef die jongen wat ruimte om daarmee in het reine te komen. Wil niet zeggen dat zijn verliefdheids gevoelens voor jou zomaar weg zijn en hij volledig het contact met je wil verbreken. Het wil ook niet zeggen dat verliefd zijn een duidelijk beeld geeft van elkaar, in deze fase, (lekker spannend en stiekem) is alles gauw mooi, leuk en het gras veel groener. Ik zou wel even bijjezelf te raden gaan. Wat voel jij nu precies? (komt niet erg duidelijk naar voren hier) Wat wil jij? wat verwacht jij? Maak hem dat duidelijk. Sterkte
donderdag 17 april 2008 om 18:45
quote:effie schreef op 17 april 2008 @ 16:15:
En als hij not that into me is, waarom smst, mailt en MSNt hij me dan terwijl ik niks van me laat horen?? ......Dat heet aandachttrekkerij. Dat doen de meeste mannen wanneer ze in het spreekwoordelijk donkere gat sodemieteren. Kunnen ze niet mee omgaan. Dan gaan ze op zoek naar een donker gat
En als hij not that into me is, waarom smst, mailt en MSNt hij me dan terwijl ik niks van me laat horen?? ......Dat heet aandachttrekkerij. Dat doen de meeste mannen wanneer ze in het spreekwoordelijk donkere gat sodemieteren. Kunnen ze niet mee omgaan. Dan gaan ze op zoek naar een donker gat
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.