Hij heeft tijd nodig...

17-04-2008 11:36 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij hebben een ontzettende klik samen en het voelt geweldig, maar nu heeft 'ie gezegd tijd nodig te hebben. Hij heeft het uitgaan van z'n vorige relatie en het vreemdgaan nog niet verwerkt en nog geen plek kunnen geven. Dus tussen ons is het over. Ik vind 't verschrikkelijk en baal er ontzettend van, maar begrijp 't ook wel weer. Alleen zoekt 'ie me nu wel constant op. Hij smst en/of mailt me dagelijks. Ik reageer hier maar zo af en toe op. Ik vind 't fijn om nog contact met 'm te hebben en moet er niet aan denken helemaal niks meer van 'm te horen, maar vraag me ook af wat ik hiermee moet.... Iemand tips of ervaringen?
quote:effie schreef op 17 april 2008 @ 16:15:

En als hij not that into me is, waarom smst, mailt en MSNt hij me dan terwijl ik niks van me laat horen?? Hij stuurde me zelfs 3x dezelfde sms omdat m'n telefoon uit stond en hij dus geen ontvangsbevestiging kreeg en bang was dat ik de sms dus niet gehad had. En die sms ging over dat 'ie het verleden met z'n ex echt aan het afsluiten was, door wilde gaan en vertrouwen had in een fijne toekomst....Nou prima dan toch. Als jij fijn een paar jaar met die draaikont wil gaan knipperlichten: ga vooral je gang. Niets zo goed voor doorgaan en een fijne toekomst als het uitmaken. Have fun!
Ik ben gewoon verliefd op die kerel. En ja, ik weet ook wel dat de situatie alles behalve ideaal is. Ik begrijp dat hij tijd nodig heeft om het verleden af te sluiten en vind 't ook verstandig, maar het verward me ontzettend dat 'ie me dan toch nog iedere dag opzoekt. Hij heeft de knoop doorgehakt om er (voorlopig) mee te stoppen maar wel met pijn in z'n hart en tranen over z'n wangen. Ik probeer de boot nu zoveel mogelijk af te houden, maar denk dat 't het beste voor mij is tegen hem te zeggen dat 'ie me met rust moet laten en aan zichzelf moet gaan werken. Alleen het idee dat ik helemaal geen contact meer met hem heb maakt me zo verdrietig....
Effie, het heeft op deze manier echt helemaal geen zin. Je moet echt verder met je eigen leven. Laat hem alleen met zijn pijn en (krokodillen)tranen en weet ik veel. Maak weer plezier en lol met vriendinnen, ga sporten, neem een hobby, ga reizen, maar ga niet op hem zitten wachten.
Heb ongeveer hetzelfde meegemaakt: verliefd op jongen, hij op mij, maar na een maand ongeveer begon hij te twijfelen: hij zat nog met van alles, vooral met zijn ex. En hij wist niet of hij wel verder wilde met mij, alles verwarde hem.... Tranen met tuiten (van zijn kant dus), want ik was toch zo lief en leuk en hij snapte er niks van.

Hij maakt het uit, maar we bleven elkaar nog wel zien: onder het mom van: we hebben het toch gezellig samen? We zijn toch vrienden? Dan moet dat toch kunnen?

Ja, niet dus, dat werkt echt niet. Hij vond het wel makkelijk (wat gezelligheid, vooral in bed uiteraard) ik was nog verliefd, dus tja.

Na ongeveer 9 maanden heb ik er definitief een punt achter gezet. (niet omdat ik nog iets voor hem voelde en daar vanaf wilde, maar omdat hij erg raar gedrag vertoonde, was er inmiddels achter gekomen dat hij nog wel wat meer issues had dan alleen zijn ex, simpel gezegd: hij spoorde niet helemaal.....)

Nou ja, kortom: er zijn mannen die dat doen: die vinden je wel leuk, lief etc en willen je als gezelschap niet kwijt, maar een relatie met je, dat zien ze niet zitten (anders zouden ze er echt wel voor gaan, geloof me)

Meid, laat die jongen lekker in zijn sop gaar koken en vertel hem dat je (voorlopig) geen contact wilt. Want je gaat hier gekwetst door raken. Misschien, als ie echt gek op je is, komt het over een tijdje weer goed, maar ik zou er niet al te veel op rekenen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven