Wat denken jullie hiervan?

30-08-2012 23:32 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik zou jullie advies kunnen gebruiken!

Een paar weekjes geleden ben ik met een vriendin op vakantie geweest. Een vriend van haar was in de buurt en is een paar dagen bij ons langs geweest. Hij en ik kennen ook al jaren, maar bij het is altijd gebleven bij: 'hoi, hoe gaat het'.

Op vakantie klikte het onmiddellijk tussen ons. We hebben een super leuke tijd gehad, gezoend, gelachen, gekletst.. Mijn vriendin en ik zijn inmiddels al een paar weken terug van vakantie en hij en ik hebben veel contact gehad, helemaal leuk. We wonen in dezelfde stad en ik zou het leuk vinden om hem weer te zien en hij mij ook dacht ik. So far so good!

Nu vertelde mijn vriendin dat hij ook weer terug is van vakantie sinds een paar dagen, maar ik heb niks van hem gehoord! Hij heeft geen telefoon momenteel, maar toen hij op vakantie was dat ook geen probleem. Ik heb hem het laatst gecontact, dus vind eigenlijk dat hij aan zet is.. Gevalletje: He's just not that into me? Of stel ik me aan en zal ik hem weer berichten of afwachten?

Mijn dank is groot!
Waarom niet een sms'je hoe het is om weer thuis te zijn? Misschien is ie, eenmaal weer terug,wel druk met van alles.

Snap trouwens niet waarom hij nu geen telefoon heeft?
Hoi Shine,

het hangt volgens mij van een paar dingen af. Je was op vakantie in het buitenland? Hoe heb je toen met hem gecontact, of was hij zo vaak 'around' dat dat niet nodig was? Heb je andere manieren dan de telefoon, bv. email om hem te bereiken? Als hij geen telefoon heeft is het natuurlijk niet gek dat je niks van hem hoort... toch? Gooi als je kan het balletje op via een ander medium. Laat het open hoe en wanneer. Als hij dan nog niet reageert of met ontwijkende kutsmoezen aankomt, zou ik mijn conclusie trekken... hoe kut dat ook is. Als mensen op vakantie zijn, zijn ze uit hun gebruikelijke omgeving. Ze reageren dan anders en maken andere keuzes dan wanneer ze thuis zijn. Hoe vaak wel niet heb je al snel knallende ruzie met je vriend als je net op vakantie bent? Het omgekeerde geldt ook. Dit is misschien niet wat je wilt horen... Maar het kán een verklaring zijn. Succes!
anoniem_158748 wijzigde dit bericht op 30-08-2012 23:40
Reden: Ontbrekende zin
% gewijzigd
Hoe wilde je hem berichten nu hij zonder telefoon zit? Postduif?

Of wilde je langsgaan? Of een brief schrijven ofzo?

Zou best kunnen dat het vakantiegevoel de gevoelens tussen jullie aanwakkerden. Net als met wijn, de wijn die op dat Franse terras zo heerlijk was, blijkt thuis niet te zuipen te zijn.....

Maar wie niet waagt die niet wint. Als jij hem wil, gewoon een afspraakje met hem gaan regelen.
geen telefoon hebben klinkt als 'n smoes
quote:VotesforLeo schreef op 30 augustus 2012 @ 23:37:

Snap trouwens niet waarom hij nu geen telefoon heeft?

Ik heb dit weekend ook geen telefoon. Voel me geamputeerd.....Het is bizar maar het komt voor.

Morgen laatste dag huidige werkgever, maandag eerste dag nieuwe werkgever, vandaar.
quote:Vl43inder schreef op 30 augustus 2012 @ 23:41:

[...]

Ik heb dit weekend ook geen telefoon. Voel me geamputeerd.....Het is bizar maar het komt voor.

Morgen laatste dag huidige werkgever, maandag eerste dag nieuwe werkgever, vandaar.Nee dat bedoel ik niet. Waarom op vakantie wel en nu niet
quote:Vl43inder schreef op 30 augustus 2012 @ 23:41:

[...]

Morgen laatste dag huidige werkgever, maandag eerste dag nieuwe werkgever, vandaar.

Je hebt geen privételefoon?

Lijkt me vervelend om altijd zakelijk gestoord te kunnen worden als je je werktelefoon ook privé gebruikt.
quote:elninjoo schreef op 30 augustus 2012 @ 23:39:

geen telefoon hebben klinkt als 'n smoesHelemaal mee eens. Ik ben dus volgend weekend telefoonloos en heb al tegen de mensen met wie ik graag contact heb, verteld hoe ze me wel kunnen bereiken, voor zover ze dat nog niet wisten natuurlijk.
Dank jullie voor de reacties!

Maar mijn tas, met zijn en mijn telefoon (en een hoop andere spullen) zijn op vakantie gejat, haha! De telefoon is geen smoes!

Ik was op vakantie in het buitenland ja. Hij was in de buurt en heeft ons daar opgezocht. Vriendin en ik zijn weer naar huis gegaan en hij is dus een paar dagen geleden terug gekomen. In de tijd dat ik weer thuis was en hij op vakantie was hebben we contact gehad via de mail, dus toen kon het ook gewoon zonder telefoon. Kan natuurlijk nog een berichtje sturen, maar wil ook niet te gretig overkomen.. En denk bovendien dat hij me best zelf een mailtje kan sturen right? Als je iemand leuk vind....

Pppfff blijft vermoeiend dat vrouwen getob! ;)
quote:elninjoo schreef op 30 augustus 2012 @ 23:47:

[...]

Je hebt geen privételefoon?

Lijkt me vervelend om altijd zakelijk gestoord te kunnen worden als je je werktelefoon ook privé gebruikt.

Nee, die heb ik nadat ik mijn zakelijke telefoon een tijdje had weggedaan, die gebruikte ik nooit meer namelijk.

Ik werk volgens het nieuwe werken, vind ik heerlijk, geen punt als ik buiten kantooruren (wat zelden voorkomt) wordt gebeld.
Okee, dan had ie idd geen telefoon meer, maar als ie al 'n paar dagen terug is, zou het toch wel heel bizar zijn dat ie niet gelijk even 'n nieuwe is gaan halen.
quote:shine86 schreef op 30 augustus 2012 @ 23:51:

Dank jullie voor de reacties!

Maar mijn tas, met zijn en mijn telefoon (en een hoop andere spullen) zijn op vakantie gejat, haha! De telefoon is geen smoes!

Ik was op vakantie in het buitenland ja. Hij was in de buurt en heeft ons daar opgezocht. Vriendin en ik zijn weer naar huis gegaan en hij is dus een paar dagen geleden terug gekomen. In de tijd dat ik weer thuis was en hij op vakantie was hebben we contact gehad via de mail, dus toen kon het ook gewoon zonder telefoon. Kan natuurlijk nog een berichtje sturen, maar wil ook niet te gretig overkomen.. En denk bovendien dat hij me best zelf een mailtje kan sturen right? Als je iemand leuk vind....

Pppfff blijft vermoeiend dat vrouwen getob! ;)Joh, mannen zijn ook onzeker. Vraag gewoon of ie binnenkort wat mee gaat drinken, is ook niet zo zwaar.
quote:Vl43inder schreef op 30 augustus 2012 @ 23:52:

[...]

Nee, die heb ik nadat ik mijn zakelijke telefoon een tijdje had weggedaan, die gebruikte ik nooit meer namelijk.

Ik werk volgens het nieuwe werken, vind ik heerlijk, geen punt als ik buiten kantooruren (wat zelden voorkomt) wordt gebeld.Wil op mijn telefoon alleen maar gewenste berichtjes/belletjes horen. Heb juist speciaal voor zakelijk 'n prepaid aangeschaft die hier in huis blijft liggen, terwijl mijn normale gsm me overal vergezelt.
Ik had nog niet nagedacht of hij inmiddels een nieuwe telefoon heeft.. Zo ver heb ik het 'scenario' ook nog niet uitgewerkt, haha.

Maar mijn vriendin zei ook: hoe kan hij je berichten als hij geen telefoon heeft. Toen zei ik: Lang leven het prachtige medium: internet. Vond ze een goed punt!
quote:elninjoo schreef op 30 augustus 2012 @ 23:56:

[...]

Wil op mijn telefoon alleen maar gewenste berichtjes/belletjes horen. Heb juist speciaal voor zakelijk 'n prepaid aangeschaft die hier in huis blijft liggen, terwijl mijn normale gsm me overal vergezelt.

Snap ik ook wel, ik heb vriendinnen die het ook zo doen, maar het nieuwste werken (nieuwer dan het nieuwe werken ) past gewoon goed bij mij.

Sorry voor de off topic TO.

Ga je 'm mailen? Of ga je bij je inbox zitten wachten?
Zitten jullie al bij elkaar op vleesboek?
Jij vindt dat hij jou een bericht kan sturen als hij jou inderdaad zo leuk vindt.

En wat nou als hij precies hetzelfde denkt? Zitten jullie mooi op elkaars bericht te wachten zonder dat iemand actie onderneemt...
Wij zitten zeker bij elkaar op FB ja. Zo waren de berichten ook én kan dus ook zien dat hij mijn laatste berichtje een paar dagen geleden heeft gelezen... Misschien moet ik mijn ding: 'Hij doet maar moeite voor mij' even laten varen en hem gewoon een bericht sturen en een date regelen... Als hij dat wel wil tenminste... Gatverdamme, wat doe ik onzeker.. ;)
Aan de andere kant, ik heb inmiddels een telefoon en mijn nummer naar hem gestuurd. Dat ik toch ook een teken: Ik stuur je mijn nummer, doe er wat mee!
quote:shine86 schreef op 31 augustus 2012 @ 00:13:

Aan de andere kant, ik heb inmiddels een telefoon en mijn nummer naar hem gestuurd. Dat ik toch ook een teken: Ik stuur je mijn nummer, doe er wat mee!Je hebt zowel een telefoon als je nummer naar hem gestuurd? Wow! Dan is hij wel aan zet inderdaad.
Nee, ik heb voor mezelf een nieuwe telefoon gekocht. Die van mij was ook gestolen.. Hahaha, nu ik het over lees, kan je het ook zo interpreteren ja! Kom niet meer bij!
Hmmm ja hij is wel aan zet. Waren jullie op vakantie gewoon voor de lol en de lust samen of was het meer?
We hadden zeker veel lol samen en aan lust was ook geen gebrek ;) ben niet met hem naar bed geweest overigens. Het klikte gewoon heel goed en ik was in de veronderstelling dat we elkaar zeker nog zouden treffen thuis..
Oei, daar zeg je het al: veronderstelling. Hebben jullie nooit iets gezegd over 'straks als we weer thuis zijn'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven