Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
donderdag 30 augustus 2012 om 17:27
quote:Christy02 schreef op 30 augustus 2012 @ 15:24:
Ik lees geregeld mee, en heb nu ook iets weg te geven:
een cadeaubon van de postcodeloterij, voor maximaal 4 personen gratis entree voor het Omniversum,voor 1 voorstelling.
Hij is geldig tot en met vrijdag 12 oktober en er zitten ook nog 2 bonnetjes bij voor 10% korting op horeca-aankopen en op aankopen in de winkel daar.
Verder heb ik ook nog een cheque voor 100 euro korting bij Roompot vakanties, voor verschillende parken, geldig tot het einde van dit jaar, ook in de vakanties.
Ik hoop er nog iemand blij mee te kunnen maken!
Omniversum vind ik wel leuk!
Gewoon voor de lol dan, ik heb geen verhaal over een zielig persoon die hem echt verdiend heeft... als daar de voorkeur naar uitgaat dan trek ik me terug
Nog een vraag voor hier, ik zag een topic over TellSell spullen die wel werken. Maar weet niet meer waar/welke pijler. Heeft iemand het gezien?
Ik lees geregeld mee, en heb nu ook iets weg te geven:
een cadeaubon van de postcodeloterij, voor maximaal 4 personen gratis entree voor het Omniversum,voor 1 voorstelling.
Hij is geldig tot en met vrijdag 12 oktober en er zitten ook nog 2 bonnetjes bij voor 10% korting op horeca-aankopen en op aankopen in de winkel daar.
Verder heb ik ook nog een cheque voor 100 euro korting bij Roompot vakanties, voor verschillende parken, geldig tot het einde van dit jaar, ook in de vakanties.
Ik hoop er nog iemand blij mee te kunnen maken!
Omniversum vind ik wel leuk!
Gewoon voor de lol dan, ik heb geen verhaal over een zielig persoon die hem echt verdiend heeft... als daar de voorkeur naar uitgaat dan trek ik me terug
Nog een vraag voor hier, ik zag een topic over TellSell spullen die wel werken. Maar weet niet meer waar/welke pijler. Heeft iemand het gezien?
donderdag 30 augustus 2012 om 18:35
Tijdens onze vakantie gespaard in Limburg: toverlandzegels. Op 1 zegel na (mss heeft iemand die nog) een kaart waarmee je bij bepaalde plus supermarkten in limburg met korting toegangskaarten voor Toverland kunt kopen tot en met 8 september. De toegang geldt dan op 23 september. Ik heb iig korting voor 2 personen gespaard, en als iemand nog 1 zegel heeft is de korting voor 3 personen. Ook gespaard: 33 punten van Real supermarkt in Duitsland. Geen idee wat je er mee kunt, maar wellicht iemand anders wel? Mailen kan naar bartjes_@hotmail.nl
donderdag 30 augustus 2012 om 18:41
donderdag 30 augustus 2012 om 21:03
Ik heb 2 paar schoentjes maat 18-19 voor wie ze kan gebruiken.
Deze (nieuw)
http://farm9.staticflickr.com/8319/7895 ... 20b33c.jpg
En deze:
http://farm9.staticflickr.com/8305/7895 ... aeb640.jpg
Ik zal proberen de schoentjes te versturen via brievenbuspost en anders via Kiala (¤4,00). Verzendkosten zijn wel voor de ontvanger, voor de rest wil ik er niks voor.
Deze (nieuw)
http://farm9.staticflickr.com/8319/7895 ... 20b33c.jpg
En deze:
http://farm9.staticflickr.com/8305/7895 ... aeb640.jpg
Ik zal proberen de schoentjes te versturen via brievenbuspost en anders via Kiala (¤4,00). Verzendkosten zijn wel voor de ontvanger, voor de rest wil ik er niks voor.
donderdag 30 augustus 2012 om 21:03
Kuzu gemaild.
2 pakketjes ontvangen vandaag, kraamkado voorlopig compleet en boekenkast (bijna) vol
quote:_flower_ schreef op 30 augustus 2012 @ 09:11:
@ Watervrouw: Ik heb je pakketje gisteren verstuurd. Door de verbouwing bijna vergeten, dus toen direct snel gedaan.
.
Zie het wel verschijnen
Bonnen van Postcodeloterij-agenda zal ik eens even uitpluizen...
2 pakketjes ontvangen vandaag, kraamkado voorlopig compleet en boekenkast (bijna) vol
quote:_flower_ schreef op 30 augustus 2012 @ 09:11:
@ Watervrouw: Ik heb je pakketje gisteren verstuurd. Door de verbouwing bijna vergeten, dus toen direct snel gedaan.
.
Zie het wel verschijnen
Bonnen van Postcodeloterij-agenda zal ik eens even uitpluizen...
donderdag 30 augustus 2012 om 21:43
donderdag 30 augustus 2012 om 22:19
Haai! Ik ben er weer!!
Tussen de vakantiepost het laatste voetbalplaatje voor middelste, hij is helemaal in de gloria! Thanx! (volgens mij van Bartjes toch??)
Heb in de vakantie de laatste bloemetjes gehaakt, ik was alleen vergeten de adressen mee te nemen, vandaar dat het nog niet opgestuurd is..... sorry! Ik ga mijn best doen ze het weekend klaar te maken, en ze te versturen, maar moet eerst van mezelf de himalaya aan was wegwerken, en dat valt niet mee, pppffttt, twee weken kamperen met drie relatief jonge kinders bende gegarandeerd!
bij de post zat ook nog een bon voor korting bij landal, iemand daar ook nog belang bij?
heb ook nog wel wat Vlielands strandzand in de aanbieding, man man, dat komt werkelijk overal uit.....
Nu eerst maar eens bijlezen, genoeg geschreven tijdens mijn afwezigheid!!
tot later!
Tussen de vakantiepost het laatste voetbalplaatje voor middelste, hij is helemaal in de gloria! Thanx! (volgens mij van Bartjes toch??)
Heb in de vakantie de laatste bloemetjes gehaakt, ik was alleen vergeten de adressen mee te nemen, vandaar dat het nog niet opgestuurd is..... sorry! Ik ga mijn best doen ze het weekend klaar te maken, en ze te versturen, maar moet eerst van mezelf de himalaya aan was wegwerken, en dat valt niet mee, pppffttt, twee weken kamperen met drie relatief jonge kinders bende gegarandeerd!
bij de post zat ook nog een bon voor korting bij landal, iemand daar ook nog belang bij?
heb ook nog wel wat Vlielands strandzand in de aanbieding, man man, dat komt werkelijk overal uit.....
Nu eerst maar eens bijlezen, genoeg geschreven tijdens mijn afwezigheid!!
tot later!
donderdag 30 augustus 2012 om 22:41
donderdag 30 augustus 2012 om 22:44
quote:Biebeltje schreef op 30 augustus 2012 @ 22:41:
Ik heb ook nog te geef 4 toegangskaartjes voor Ponypark Slagharen (2 volwassenen, 2 kinderen)? Gekregen via een facebook actie van Arke. Ze staan op m'n USB stick, dus kunnen via de mail. Geen idee van de voorwaarden, zou ik op moeten zoeken.Ik ben daar wel benieuwd naar, tot wanneer zijn ze te gebruiken? Oudste wil zo graag een dagje op stap met mijn zusje, zijn tante en mij..... zou wel heel leuk zijn.......
Ik heb ook nog te geef 4 toegangskaartjes voor Ponypark Slagharen (2 volwassenen, 2 kinderen)? Gekregen via een facebook actie van Arke. Ze staan op m'n USB stick, dus kunnen via de mail. Geen idee van de voorwaarden, zou ik op moeten zoeken.Ik ben daar wel benieuwd naar, tot wanneer zijn ze te gebruiken? Oudste wil zo graag een dagje op stap met mijn zusje, zijn tante en mij..... zou wel heel leuk zijn.......
donderdag 30 augustus 2012 om 22:58
donderdag 30 augustus 2012 om 23:10
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:32
MamaK, dank je wel, ik wacht rustig af
Mocht iemand nog interesse hebben in:
- behangrestjes crème/wit barok en barok goud, creme en zwarte hoofdjes.
- Balkon plantenhangbakklen grijs.
- Kattenkrabpaal op voet.
- Happinez tijdschriften.
Boeken;
- Geheel de uwe, Connie Palmen
- De Passievrucht, Karel Glastra van Loon
- Schaduwzuster, Simone van der Vlugt
- Laat mij maar even + Gek op jou, Jennifer Cruisie
- De brandhaard, Patricia Cornwell
- De vergeving, Tim Griggs
- Lazaruskind, Robert Mawson
Op te halen in regio 020, versturen is ook mogelijk. Je kunt mailen op mirebeer at hotmail punt com. Aangezien ik het maar met moeite bijhoudt om hier bij te lezen
Groetjes Mirebeer
Mocht iemand nog interesse hebben in:
- behangrestjes crème/wit barok en barok goud, creme en zwarte hoofdjes.
- Balkon plantenhangbakklen grijs.
- Kattenkrabpaal op voet.
- Happinez tijdschriften.
Boeken;
- Geheel de uwe, Connie Palmen
- De Passievrucht, Karel Glastra van Loon
- Schaduwzuster, Simone van der Vlugt
- Laat mij maar even + Gek op jou, Jennifer Cruisie
- De brandhaard, Patricia Cornwell
- De vergeving, Tim Griggs
- Lazaruskind, Robert Mawson
Op te halen in regio 020, versturen is ook mogelijk. Je kunt mailen op mirebeer at hotmail punt com. Aangezien ik het maar met moeite bijhoudt om hier bij te lezen
Groetjes Mirebeer
vrijdag 31 augustus 2012 om 09:33
Blondie, bedankt voor het pakketje, sokken hebben we nu in overvloed, maar de schoentjes passen.
Hier ook nog een aantal t-shirts voor een man. Maat M/L Niet nieuw meer, maar nog prima voor een volgende ronde. Hij past ze niet meer en mij zijn ze te mannelijk.. Rood, zwart en wit. Zal straks even een fotootje maken en posten.
Hier ook nog een aantal t-shirts voor een man. Maat M/L Niet nieuw meer, maar nog prima voor een volgende ronde. Hij past ze niet meer en mij zijn ze te mannelijk.. Rood, zwart en wit. Zal straks even een fotootje maken en posten.