Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Deze shirts zijn te geef;

Mannenshirts, de blauwe en zwarte met lange mouw. De rest korte mouw. Het witte shirt heeft een vlek die ik er niet uitkrijg, maar misschien een handig klusshirt.

Mail me anders even op mamak77 at lijf punt nl

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-K3JBPOKG.jpg
anoniem_109121 wijzigde dit bericht op 31-08-2012 10:01
Reden: foto werkt niet...
% gewijzigd
quote:Christy02 schreef op 30 augustus 2012 @ 20:55:

Moonlight82 en Isles,

Ik heb 2 bonnen, zal morgen even overleggen hier thuis, of er nog interesse voor is, anders hebben jullie er allebei eentje.

Laat me maar weten hoe ik de bonnen bij jullie krijg.

mail me anders maar op xxx
Ik zal je nog mailen Christy, ben even bezig met andere dingen maar t staat voor vandaag op de planning.

Ik ben van plan wat lege CD-doosjes weg te doen. In principe gaan ze in de vuilniszak (omdat ik niet denk dat iemand ze graag zou willen) maar mocht iemand er interesse in hebben geeft dan maar een gil.

(nee ze mogen niet bij plastic afval, heb ik gecheckt)
Hehe, eindelijk de kleding uitgezocht.

Maat 74 meisje:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8VWPEF7B.jpg

Klein beetje maat 68 meisje:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7LG6FIHI.jpg

Maat 80 meisje:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BYVMKI47.jpg

(evt gereserveerd voor mirebeer)

Maat 74 en 80 jongen:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FQB3QEYA.jpg

En natuurlijk nog de rest van de spullen:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF

Zo, later de rest van de opruiming...
quote:Biebeltje schreef op 30 augustus 2012 @ 22:41:

Ik heb ook nog te geef 4 toegangskaartjes voor Ponypark Slagharen (2 volwassenen, 2 kinderen)? Gekregen via een facebook actie van Arke. Ze staan op m'n USB stick, dus kunnen via de mail. Geen idee van de voorwaarden, zou ik op moeten zoeken.Hier ook interesse, als Ayla ervan af ziet tenminste. Wederom niet voor mezelf
Ik heb nog een lijstje:

Servies voor 6 personen (diepe borden, grote ronde borden en ontbijtborden)Kortingskaarten voor Delft:Nuovo 10% korting30% korting op stofferderij + goodiebag25 euro korting voor O'donna (bij besteding van 100 euro)15% korting bij kinderopvang Octopus voor de 1e 2 maanden
a docter a day keeps the apple away
Dit weekend weet ik meer over het haakweekend . Moment nog ff dus
haakweekend? ik geloof dat ik iets gemist heb
a docter a day keeps the apple away
Leuk Chooc. Ik had er in ons andere topic al iets over gezegd. Had beetje zitten puzzelen maar ieder weekend in september heb ik wel iets... Lijkt me beter dat jullie gewoon een datum prikken en dan ga ik mijn best doen om iig een deel te komen. Hopelijk ben ik een snelle leerling, anders haal ik het later wel in
Ik heb besloten mijn crosstrainer weg te doen. Foto kan ik mailen naar wie interesse heeft.

Het ding heeft een zeer lage weerstand waardoor ik vind dat ik er niks aan heb. Maar misschien voor iemand die veel geduld heeft en er lang op wil staan, of het fijn vind met heel lage weerstand te trainen, kan het wat zijn.

Het zou ook kunnen dat ik nog moet ontdekken hoe je de weerstand kunt verhogen... maar dat is me dus niet gelukt.

Bovendien staat ie in de weg. Laat hier even weten als je interesse hebt, dan zet ik mijn emailadres kort neer.

Ophalen in Noord-Holland
Gaat even niet over dit topic maar iets dat ik elders (niet viva) van de hand wil doen.

Je ontkomt er zeker niet aan dat die ander je naam nodig heeft voor het geld overmaken?

t Gaat dus om een ander forum en er reageert nou net een forumster die ik liever niet mijn gegevens geef.
MamaK, ik hou mij aanbevolen voor mt 80 meisje

Moonlight; ze hebben je naam nodig ivm je bankrekening dus als je het niet vertrouwd dan gewoon niet doen zou ik zeggen.
Nee idd. Stom dat ik er niet aan gedacht heb maar bijna iedereen gaat leuk met elkaar om op dat andere forum alleen deze ene heeft soms de neiging ongevraagd allerlei dingen te sturen en ik heb er nooit bij stilgestaan dat zij zou kunnen reageren.
Marels is net weg; kwam de PS2 brengen en nam een heerlijk taartje mee!!! Echt helemaal super!

Thnx Marels, en die Nespresso doen we zeker een keer!
Graag gedan MamaK!
Dat taartje deed het hem he Rara?
668, the neighbour of the Beast
quote:mirebeer schreef op 31 augustus 2012 @ 09:32:

MamaK, dank je wel, ik wacht rustig af

Mocht iemand nog interesse hebben in:

- behangrestjes crème/wit barok en barok goud, creme en zwarte hoofdjes.

- Balkon plantenhangbakklen grijs.

- Kattenkrabpaal op voet.

- Happinez tijdschriften.

Boeken;

- Geheel de uwe, Connie Palmen

- De Passievrucht, Karel Glastra van Loon

- Schaduwzuster, Simone van der Vlugt

- Laat mij maar even + Gek op jou, Jennifer Cruisie

- De brandhaard, Patricia Cornwell

- De vergeving, Tim Griggs

- Lazaruskind, Robert Mawson

Op te halen in regio 020, versturen is ook mogelijk. Je kunt mailen op mirebeer at hotmail punt com. Aangezien ik het maar met moeite bijhoudt om hier bij te lezen

Groetjes MirebeerMirebeer, ik heb je gemaild voor de behangrestjes ( voor mijn poppenhuis )
Mirebeer, heb je een foto van die krabpaal?
@blondie

nog bedankt voor de leuke spulletjes!

@mamak77 you've got mail!
Pakketje van flower is binnen. Onderzetters zijn heel gebleven
Jeuj, ik hang nu op de bank in de oranje kussens van Blondie! Mijn retrobank is weer compleet, haha. Thanks, Blondie!
@Marels, ik zal morgen even een foto proberen te maken van de krabpaal. Het is zo'n vierkantje met cremeachtig zacht harigstofje en dan zo'n krabpaal erop. Lekker duidelijke omschrijving alvast als voorloper op de foto haha.

@Maylea, ik heb je gemaild. Ik heb alleen nog de gouden,creme,zwarte met hoofdjes. Die andere creme kan ik op de één of andere vage wijzen nergens vinden. Lekker suf van mij
Ik heb hier trouwens nog een nieuwe simkaart van T-Mobile liggen.

Dus een nieuw telefoonnummer met 15 euro beltegoed er op.

Iemand?
Heeft er iemand nog twee Eftelingkaarten voor morgen in de aanbieding?
In de weggeef:

Winterjasje jongen maat 74. Zwart en stoer. Schoentjes dr visser maat 21, zgan.

Alecto flessenwarmer.

Bredemijer nespresso cup houder.

Kapstok 'planta' Retro creme kunststof.

Ophalen in regio 010.

Gevraagd: een mobieltje, sim lock vrij, mijne is helaas gesloopt door zoonlief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven