TLC: How does life begin?
donderdag 30 augustus 2012 om 23:06
quote:helene31 schreef op 30 augustus 2012 @ 22:26:
Ik schakel nu pas in helaas, mooie docu.
En het laat voor mij heel goed zien waarom de term 'klompje cellen' mij hier soms zo tegenstaat. Fascinerend om te zien dat een kindje met 16 weken al helemaal af is.
Wie kijkt er ook?
Ik geloof niet dat de term 'klompje cellen' wordt gebruikt bij een zwangerschap van 16 weken.
Tot wanneer dan wel, daar zijn de meningen zeer over verdeeld.
Ik schakel nu pas in helaas, mooie docu.
En het laat voor mij heel goed zien waarom de term 'klompje cellen' mij hier soms zo tegenstaat. Fascinerend om te zien dat een kindje met 16 weken al helemaal af is.
Wie kijkt er ook?
Ik geloof niet dat de term 'klompje cellen' wordt gebruikt bij een zwangerschap van 16 weken.
Tot wanneer dan wel, daar zijn de meningen zeer over verdeeld.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 31 augustus 2012 om 08:52
helemaal af is voor iedereen toch anders. Ik vind levensvatbaarheid maar ook zenuwen die verbonden zijn met de hersenstam meer af dan een embryo van een x aantal weken.
zestien weken ziet het er af uit, alles lijkt er op en aan te zitten, toch is dat natuurlijk niet zo. Gevoelsmatig af is anders dan fysiek af.
Maar ik ik ben dan ook nog nooit zwanger geweest dus ik kijk er zonder emoties tegenaan denk ik.
zestien weken ziet het er af uit, alles lijkt er op en aan te zitten, toch is dat natuurlijk niet zo. Gevoelsmatig af is anders dan fysiek af.
Maar ik ik ben dan ook nog nooit zwanger geweest dus ik kijk er zonder emoties tegenaan denk ik.