La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Haai Acy. Zijn je gadgets al in bed?
Alle reacties Link kopieren
Ja, sinds een dag of twee ofzo, dat ik denk: he, weer 1. Volgens mij zijn het niet mijn darmen

En mijn hormonen , ik ben gewoon bepukkeld.

MEFS, ik ben nog steeds benieuwd naar je kapsel hoor, is de plaatjesplakfunctie niet weer aan?
Plaatjesfuncite? Wasdat?
Argh, je hebt wéér een nieuwe ava...

Ik kan het niet meer bijhouden hoor. Ik word daar moe van.

*gaat met de benen hoog zo, heel aso op de bank zitten en hangt buik ertussen*
du bist swaaanguuurrrrr
Ik heb vandaag geen nieuwe ava. Ik ben inspiratieloos.
Tsja.
Ik was vandaag in de bieb met de gadgets. Peuter vraagt een boek aan me, ik draai me om. Zit dreumes bovenop zo een boeken stelling.

Mensen keken me echt boos aan!

Sjonge, moeten zij maar eens een dagje speedy hebben. Weet zeker dat ze t niet volhouden.
Had dreumes dan een hoogwerker gehuurd?

Hij klimt o-ver-al in en op als ik even niet kijk. Hij gaat ook overal aan hangen. (klimrekken, tafels, balies) en slingeren. Of trekt zich op.

Hij is bizar snel en sterk.
Missy, ben jij 's avonds niet totaal gesloopt met twee van die brandals?
Zolang die n iet vanuit de klimrek duikt zoals de mijne...
Ja, Sri. Maar ik heb nu een looplijn. Zeker voor op drukke plekken zoals t strand (water vind ik nog eng) of midden in de stad (auto's).

MEFS, uit t klimrek zijn ze allebei al gevallen.
Ik zei duiken en da nog eerst rooepen. Mama kijk. En dan springen
Oh Mefs dan zit je hart toch in je keel!

Ik mag nog een dagje werken en dan welverdiend weekend!
quote:MEFS, 31 minuten geleden

Ik zei duiken en da nog eerst rooepen. Mama kijk. En dan springen

Nee, dat hebben ze (nog) niet gedaan. Gelukkig.
quote:keetje_stippel schreef op 30 augustus 2012 @ 20:35:

O, haddik al gezegd dat ik plopjes voel? Oh, da's zo gaaf! Dat is uk die doet de hele tijd!
Pffff, net aan gekomen op kantoor. Ik heb echt geen zin in. Ik moet vanmiddag wat gaan kopen. De opladder van mijn laptop doet het niet (ik hoop dat het de opladder is). En ik wil dit weekend een diepvries kopen, maar ik krijg Mefsman niet zo ver om mee te denken. Als hij zo blijft doen, doe ik het zonder hem. Mannen! Als ik een boormachinne of zo wou kopen, zou hij zeker meer interesse tonen.
Heb je al een idee of je een vrieskist of -kast met laden wil?
Ja, ik wil een kast. Een kist vind ik niet zo handig. Ik heb al een idee van wat ik wil. Ik heb er een gezien, maar het is misschiet te groot voor onze keuken.

Deze vind ik leuk
Die is goehoed! Lekker groot!
Brrr ik zat al met een koude neus op de bank, en nu heb ik t helemaal koud
Yep, mooi ding. Kist is idd onhandig, heb zo'n ding gehad, ben je elke keer aan het graven om iets wat onderop ligt te pakken te krijgen. Intussen ben je dan zelf ook half bevroren
Lekker weer om de fleece deken weer eruit te halen en met een boek en lekker muziek naar buiten te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven