Zooooo klaar mee....

31-08-2012 22:10 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond na de zoveelste uitbarsting (in restaurant notabene...) besloten om een punt achter mijn relatie te zetten.... Ik kan niet meer... Relatie van 4 jaar, met de nodige ups en downs... Mijn vriend vertoont tekenen van een narcistische stoornis, weet niet of hij officieel dusdanig te beoordelen is, maar alle kenmerken herken ik in hem....

Ik ben zoooo moe van het vechten, het altijd maar commentaar krijgen, nooit eens iets terug kunnen zeggen.....

Hij is na thuis komst meteen naar bed gegaan, ik zit nog beneden... Dit keer ben ik zeker van mijn zaak, het is klaar, ik kan echt niet meer...

Wat wil ik met deze topic? Geen idee, maar even opschrijven waar ik mee worstel denk ik....

Thanks for reading....
Succes!

Ik hoop dat je morgen nog net zo sterk in je schoenen staat en het doorzet.

(en bij twijfel kun je je eigen topic weer lezen om je te herinneren)
Sterkte TO, het gaat pijn doen en je zult verdriet hebben. Maar echt, het slijt.

Veel sterkte!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kan je nu niet weg?
Heftig zeg.
Ik voel me zo moedellooos
Sterkte, het zal de komende tijd niet makkelijk zijn, maar zo te lezen kan je echt niet anders en zal je er uiteindelijk beter aan toe zijn.
Sterkte!
Kies idd voor jezelf. Narcisme gaat niet over....en wordt ook niet minder. Neem het jezelf vooral niet kwalijk dat je deze keus maakt. Wees maar lief voor jezelf, je hebt jezelf effe hard nodig.

Heel veel sterkte!
quote:Suze02 schreef op 31 augustus 2012 @ 22:15:

Kan je nu niet weg?

Nee dat is geen optie... Het is mijn huis, hij is bij mij ingetrokken. Ik woon hier met mijn dochter, die godzijdank nu bij haar papa is...

Ik wil het eigenlijk ook niet op de spits drijven, maar op redelijk normale wijze beëindigen... Op dit moment ben ik alleen gewoon leeg, verloren en echt overtuigd van het feit dat het over is....

Bedankt voor jullie reacties!
Hou dit vast!
Zorg dat er morgen iemand stand-by is als je hem eruit schopt!
Succes, je helpt uiteindelijk jezelf ermee. Ook al weet je dat het eerst even moeilijker wordt. Neem de tijd om alles met je dochter samen weer 'normaal' te laten worden en om daar aan te wennen en ook weer van te genieten!
Tja, misschien ben jij wel borderline ipv dat hij narcist is.
Als hij een narcistische stoornis heeft dan heb je de juiste beslissing genomen. Voor jezelf en voor je dochter. Nu doorzetten en sterkte!
heftige beslissing! Wij kennen je situatie natuurlijk, maar het blijkt dat je er zelf behoorlijk klaar mee bent!

En dan vind ik het super sterk en goed van je dat je deze beslissing neemt, Je komt er zelf sterker uit!

Wat is er gebeurd in dat restaurant ( als ik vragen mag )

Sterkte!!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:amand1969 schreef op 31 augustus 2012 @ 22:25:

Tja, misschien ben jij wel borderline ipv dat hij narcist is.Dan nog heeft ze het recht de relatie te beëindigen hé..
Nogmaals, hij is nooit als dusdanig beoordeeld, maar hij vertoont wel de eigenschappen... Dat maakt het zo lastig... De ene keer plaatst hij mij op een voetstuk, maar meestal behandeld hij mij als "de deurmat"... Zelf is hij heel belangrijk en met name zijn mening, daar valt nooit aan te tornen!

Vandaag was ik weer de spreekwoordelijke deurmat, en ondanks dat het niet zo uit de hand liep als anders, was het voor bij wel de druppel... Nu kies ik voor mijzelf....

Bedankt allemaal, fijn dat ik op het forum ff mijn ei kwijt kan....
quote:boterblommetje schreef op 31 augustus 2012 @ 22:28:

[...]

Dan nog heeft ze het recht de relatie te beëindigen hé..

Uiteraard. Maar aangezien TO

-er 4 jaar over doet om tot de huidige conclusie te komen

-al een eerdere mislukte relatie heeft gehad waar zelfs een kind uit voortgekomen is

vind ik het getuigen van populisme om hier op het Viva-forum de man in kwestie 'narcistisch' te noemen om medestanders in haar rotsituatie te ronselen.
Maar het verbreken van een relatie is altijd rot, TO. Sterkte ermee.
quote:wished- schreef op 31 augustus 2012 @ 22:28:

Wat is er gebeurd in dat restaurant ( als ik vragen mag )

Sterkte!!

Het kwam erop neer dat ik vandaag werkelijk overal over werd afgezeken, ik in het restaurant vertelde dat ik dat niet leuk vond, en vervolgens is hij na mij behoorlijk te hebben uitgescholden het restaurant uit gestormd....

Ik moet alles accepteren (ik ben te dik, te passief, slecht, dom en van zo maar door) en hij accepteert het niet als ik zeg dat ik daar niet gelukkig van word....

Korte versie, maar in die vier haar is er zoveel gebeurd, dat mij emmer vandaag gewoon over is gelopen....
succes en sterkte!
Ondank het mijn huis is waar wij met ons kind wonen ben ik toch met kind vertrokken 3wkn geleden. dat huis regelen we wel weer.

Kom op! Doorzetten ik herken alles wat je zegt.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ik zou vast beginnen met zijn spullen te pakken. Is weer een stok achter de deur voor morgen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja en dingen uitzoeken zodat hij je niet om de oren slaat dat dit gewoon een opwelling is enzo.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Mijn wenkbrauwen gaan regelmatig omhoog van Armand maar in dit geval denk ik ook:"Alweer een narcist?"

Sorry hoor TO, jij kan er niets aan doen. Sterkte...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven