Bar Too Much ***** 199 *****
zaterdag 1 september 2012 om 01:00
zaterdag 1 september 2012 om 12:02
Jullie zijn raar. ik heb net in het zonnetje de krant zitten lezen. Heerlijk.
Vergeten we voor het gemak even dat dat in een zeer beschutte tuin op een nog meer beschutte plek was.
Straks op de fiets om boodschappen te gaan doen zou het zomaar tegen kunnen vallen.
Vergeten we voor het gemak even dat dat in een zeer beschutte tuin op een nog meer beschutte plek was.
Straks op de fiets om boodschappen te gaan doen zou het zomaar tegen kunnen vallen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 2 september 2012 om 10:00
Goeiemorgen, lekker weertje hier.
Hoe zou Jootje het gisteren gehad hebben??
Zou er al een oldtimer bij hen op de oprit staan???
Ik wilde hier een lekker ontbijtje voor jullie neer zetten, maar aangezien ik het niet zichtbaar kon maken, heb ik het maar om de hoek neer gezet, tast toe als je trek hebt....
Hoe zou Jootje het gisteren gehad hebben??
Zou er al een oldtimer bij hen op de oprit staan???
Ik wilde hier een lekker ontbijtje voor jullie neer zetten, maar aangezien ik het niet zichtbaar kon maken, heb ik het maar om de hoek neer gezet, tast toe als je trek hebt....
zondag 2 september 2012 om 10:58
Lekker Wies, zo'n uitgebreid ontbijt. En ik moet er ook nog een wandelingetje voor maken, dus dat is calorie-gewijs helemaal prima.
Jij kunt toch zo even op Jo's oprit gaan kijken of er een oldtimer staat? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Jij kunt toch zo even op Jo's oprit gaan kijken of er een oldtimer staat? Ben wel benieuwd eigenlijk.
The best things in life are the ones you can't afford.
zondag 2 september 2012 om 13:32
Ha meisjes!
Het was een erg leuke dag gister. Was natuurlijk prachtig weer en lekker in het zonnetje naar de races gekeken. Zou er zelf nooit kaartjes voor gekocht hebben, maar het was echt gaaf.
Straks even met Zoon naar Amsterdam om mijn laptop op te halen. Die ligt op me te wachten. Heb hem wel gemist hoor
Het was een erg leuke dag gister. Was natuurlijk prachtig weer en lekker in het zonnetje naar de races gekeken. Zou er zelf nooit kaartjes voor gekocht hebben, maar het was echt gaaf.
Straks even met Zoon naar Amsterdam om mijn laptop op te halen. Die ligt op me te wachten. Heb hem wel gemist hoor