Mode & Beauty alle pijlers

uitslag rouge Hema

01-09-2012 12:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Na het gebruiken van de rouge/bronzer van de Hema krijg ik uitslag op mijn wangen. Ik heb al gegoogled maar ik kon er niks over vinden. Heeft iemand deze reactie ook en welk merk rouge gebruiken jullie? Ik moet vandaag dan echt nieuwe halen.
Je hoeft toch geen bronzer of rouge te gebruiken?
ik kreeg uitslag van gezichtsmaskers en de make-upremover van de hema. Jammer want ze hebben veel keuze voor weinig geld, maar ik denk dat hema en ik niet matchen.
Nee hoeft ook niet maar soms vind ik het wel fijn een beetje kleur in mn gezicht of om mn jukbeenderen aan te zetten
Ga naar een andere winkel en doe een tester op. Kijk morgen wat de reactie is en koop dan maandag die nieuwe rouge (of je probeert een andere tester). Je kan vast wel een paar dagen zonder rouge.
Ik krijg uitslag van alle make-up van de Hema. Nu gebruik ik rimmel qua oogpotlood en essence qua mascara. Oogschaduw, bronzer en de rest allemaal van een duurder, onbekender merk maar wel allergieproof.
Ben net terug van de Ochelle heb een blush gekocht van Clinique krijg je uitslag dan krijg je je geld terug ideaal!
quote:Nikkie79 schreef op 01 september 2012 @ 14:19:

Ga naar een andere winkel en doe een tester op. Kijk morgen wat de reactie is en koop dan maandag die nieuwe rouge (of je probeert een andere tester). Je kan vast wel een paar dagen zonder rouge.Wel een goede tip!
Ik gebruik blush van verschillende merken. Maar als je snel allergisch bent waarom gebruik je dan niet je lippenstift als blush? Gewoon een klein veegje op je vingers en op je wangen aanbrengen. Wel goed blenden.
Je hoort wel vaak dat Hema makeup uitslag geeft....hmmm.

(te) Goedkoop spul natuurlijk ook! Als je geen dure makeup wilt is de Bodyshop perfect! En geen uitslag meer ;-)!
Kweetniet of goedkoop of niet er direct iets mee te maken heeft. Ik gebruik nu de hypoallergene make up van de etos en dat gaat goed.
ja eerst gebruikte ik ook lippenstift rood of roze maar vind met een beetje bronzer wel mooi vandaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven