beste vriendin

27-08-2012 11:05 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik dit onder een goede topic heb gezet:) en wil absoluut niet over mijn vriendin oordelen, wil gewoon even mijn verhaal kwijt!

Ik heb een lieve vriendin, dat is tevens ook mijn beste vriendin.

Maar soms heb ik het gevoel dat ze constant op mijn lippen zit, met name van als ze mij smst, om wat te doen geef ik altijd wel aan of ik het wil of niet, daar is niks mis mee, vind ik. Maar dan begint ze soms door te zeuren totdat ik ja zeg, en vaak geef ik er ook wel aan toe. maar ik krijg het gevoel dat ik 24 uur per dag verantwoording aan haar moet afleggen. En als ik haar sms, en ik krijg niks terug, dan zoek ik er niks achter. Dan denk ik, ach ze heeft het vast druk, maar vaak als ze mij smst, dan denk ik nu ff geen zin om te reageren, eerst dit afmaken, krijg ik later weer sms: MIjn sms niet gekregen, dan zeg ik vaak ja, maar had het te druk.

Zoals vandaag ook: Ze stuurde me een sms van, heb je zin en tijd om vandaag om evne naar het dorp te gaan? ik reageerde er niet gelijk op, was net wakker enz, en stuurde ze me weer een sms: Nou dat is een nee neem ik aan!! of heb je mijn sms niet ontvangen? Ik heb gezegd dat ik het druk had enzo om te reageren, warop ze zei ik dacht dat je wel tijd had!

Maar soms zie ik mijn vriendin in een week 7 dagen per week en soms zie ik mijn vriendin 1 of 2 keer in de week en soms een week niet. Maar ik vraag mij af dat is toch gewoon normaal? je hoeft toch niet elke dag iets leuks met elkaar te doen? Of vind ik dit nou zo raar? Ik weet ben een stress gevoelig persoon, en soms kan ik hier me druk om maken, en vaak laat ik ook over me heen lopen.

Maar hou zouden jullie hier mee om gaan? of ben ik te achterdochtig? of maak ik me te druk? iemand nog tips?
het is inmiddels al opgelost en bijgelegd!:)
Ik bel gewoon als ik iets wil vragen en mensen weten dat ik niet reageer op SMS dus die bellen ook. En als ik niet opneem dan bellen ze terug
Had vandaag ook zo'n gevalletje. Wil iets met kameraad afspreken; dus ik zeg vanavond kan ik niet. Hoezo niet dan? Wat ga je doen dan? (Gaat diegene niks aan!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven