ervaring met afterpay?

01-09-2012 14:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb twee paar onwijs mooie schoenen gezien bij Van den Assem en die wil ik nu graag bestellen. Echter is het totaalprijsje dan 460euro...... Dit kan ik helaas eigenlijk niet zo 1,2,3 missen. Ik heb gekeken bij de betaalopties en daar staat afterpay bij (volgens mij de moderne versie van acceptgiro). Lijkt mij ideaal, maar..... Ik vraag me af hoe dit in zijn werk gaat en of dit ook betrouwbaar is? Iemand die er ervaring mee heeft? Anders ga ik ze denk ik maar gewoon 1 voor 1 bestellen maar ik wil ze graag vergelijken!
Iets kopen wat je niet kan betalen lijkt me niet zo slim. Waarom niet eerst even sparen en dan pas kopen.

Verder geen ervaringen met afterpay
quote:mow1986 schreef op 01 september 2012 @ 14:07:

Iets kopen wat je niet kan betalen lijkt me niet zo slim. Waarom niet eerst even sparen en dan pas kopen.

Verder geen ervaringen met afterpayOh, ik kan het wel betalen hoor als ik wil! Maar vind het zo zonde om zoveel geld alvast te betalen als ik toch weet dat 1 van de 2 weer teruggaat! Dan krijg je het wel weer terug na een week ofzo maar toch is het dan eventjes dat geld dat ik mis!
Als je het geld niet kunt missen kun je de schoenen niet kopen. Meer smaken heb je niet toch? Crediet voor een paar schoenen is erg onverstandig.
quote:rozemadameke schreef op 01 september 2012 @ 14:05:

Heb twee paar onwijs mooie schoenen gezien bij Van den Assem en die wil ik nu graag bestellen. Echter is het totaalprijsje dan 460euro...... Dit kan ik helaas eigenlijk niet zo 1,2,3 missen. Ik heb gekeken bij de betaalopties en daar staat afterpay bij (volgens mij de moderne versie van acceptgiro). Lijkt mij ideaal, maar..... Ik vraag me af hoe dit in zijn werk gaat en of dit ook betrouwbaar is? Iemand die er ervaring mee heeft? Anders ga ik ze denk ik maar gewoon 1 voor 1 bestellen maar ik wil ze graag vergelijken!Sparen of maar 1 paar kopen.
Waarom ga je niet even in de winkel langs?
quote:SeptemberGirl schreef op 01 september 2012 @ 14:12:

Waarom ga je niet even in de winkel langs?Winkel is geloof ik in Rotterdam... is niet bepaald bij mij in de buurt.
Tsja. Het zijn maar schoenen. Wel schoenen van 230 euro..... kan je niet 2 paar voor 230 euro kopen bij jou in de stad?
Ja hoor Afterpay is betrouwbaar.
quote:rozemadameke schreef op 01 september 2012 @ 14:10:

[...]

Oh, ik kan het wel betalen hoor als ik wil! Maar vind het zo zonde om zoveel geld alvast te betalen als ik toch weet dat 1 van de 2 weer teruggaat! Dan krijg je het wel weer terug na een week ofzo maar toch is het dan eventjes dat geld dat ik mis!Aha ja dan begrijp ik het.
Je kunt het wel betalen maar je kunt tijdelijk geen 460 euro missen voor 2 (!!) paar schoenen waarvan je er 1 van de 2 terug stuurt. Waarna er 230,- weer ongetwijfeld snel weer op je rekening staat.

Dan zou ik toch maar een goedkoop treinkaartje ergens scoren (Blokkert, Hema, AH ofzo) en dan naar Rotterdam.

Problemen opgelost.

Next!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 01 september 2012 @ 14:21:

Je kunt het wel betalen maar je kunt tijdelijk geen 460 euro missen voor 2 (!!) paar schoenen waarvan je er 1 van de 2 terug stuurt. Dan zou ik toch maar een goedkoop treinkaartje ergens scoren (Blokkert, Hema, AH ofzo) en dan naar Rotterdam.

Problemen opgelost.

Next!Ik heb net een cake gebakken, in een siliconen vorm. Hoe voorkom ik in het vervolg dat er zo'n grote bol ontstaat op de bovenkant (wat later dus weer de onderkant wordt)?
quote:SeptemberGirl schreef op 01 september 2012 @ 14:22:

[...]

Ik heb net een cake gebakken, in een siliconen vorm. Hoe voorkom ik in het vervolg dat er zo'n grote bol ontstaat op de bovenkant (wat later dus weer de onderkant wordt)?

Je zit op de verkeerde pijler, maar vooruit.

Minder beslag in de vorm?

Na het bakken de bolle kant er af snijden (en lekker opeten) voordat je hem omkiept.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 01 september 2012 @ 14:23:

[...]

Je zit op de verkeerde pijler, maar vooruit.

Minder beslag in de vorm?

Na het bakken de bolle kant er af snijden (en lekker opeten) voordat je hem omkiept.He! Jij zei next!

Mooie oplossing trouwens
Afterpay is betrouwbaar. Zo doe ik het ook altijd als ik bv 2 dingen koop waarvan ik weet dat er 1 retour gaat.
Voor septembergirl.

Ik heb net een cake gebakken, in een siliconen vorm. Hoe voorkom ik in het vervolg dat er zo'n grote bol ontstaat op de bovenkant (wat later dus weer de onderkant wordt)?

Het beslag naar de langekant omhoog smeren. )>----<(.

en op een iets lagere temperatuur bakken...
Eerst sparen, dan pas kopen......
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je eigenlijk geen week zonder die 230 van dat ene paar schoenen kan, vind ik het erg onvoorzichtig dat je ze beide zou bestellen.

handigste om ze dan gewoon in de winkel te halen.
Joh waaron valt iedereen over dat bedrag. TO vraagt geen advies over prijs en ze zeurt niet over schulden enzo. Laat haar lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven