Entertainment alle pijlers

Klassiek nummer gezocht

01-09-2012 20:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand welk nummerver gebruikt is bij de aankondiging van de nieuwe net5 serie die maandag begint? Dacht heel even Yann Tiersen maar dat is het niet. Dank alvast!
Welke serie bedoel je? Achter gesloten deuren? Dat nummer is van Adele met Turning tables.
Nee, ze hebben ook een trailer met een klassiek stuk erachter. Adele kan ik wel onderscheiden van klassiek hoor
Oh, ik ken alleen die met Adele.
Oh ik hoor het net, volgens mij was het Le Onde van Einaudi. Heb toevallig een muziekboek van de bieb gehaald.
Ik zag hem net. Maar echt... Geen idee. Inderdaad net als Yann Tiersen melancholische piano, maar hij is het niet.
Dan weet ik wat jij kijkt, Ishetdanechtzomoeilijk!
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 01 september 2012 @ 21:28:

Oh ik hoor het net, volgens mij was het Le Onde van Einaudi. Heb toevallig een muziekboek van de bieb gehaald. Gij zijt een toppert! Het is 'm. Veeeeeeel dank!
Hehehe..
Jeeeeuuj! Dat is serieus voor het eerst dat ik eens iets weet. Puur toeval dat ik het heel de week al loop (oké zit) te spelen!
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 01 september 2012 @ 21:33:

Jeeeeuuj! Dat is serieus voor het eerst dat ik eens iets weet. Puur toeval dat ik het heel de week al loop (oké zit) te spelen!Gewonnen! Grappig dat je het de hele week hebt gespeeld. Fanastisch nummer, doet me dus denken aan Amelie maar totaal anders. Speel je piano?
Jup, piano. Heerlijk! Vooral keihard de CD aan en mee raggen!
Ja heerlijk, lekker stampen op de pedalen . Probeer Yann dan ook eens, schitterend. Of pachebel.
Ga ik doen! Thx voor de tip!
Mooi!!! Zie net dat de soundtrack van 'Intouchable' ook van hem is.

Wow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven