overdrijf ik?

01-09-2012 20:21 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet even niet zo goed waar ik precies moet beginnen of dat ik me moet schamen maar ik begin maar gewoon.

Gisteravond waren mijn vriend en ik aan het vrijen, misschien ouderwets maar neuken klinkt me te hard.

Maar goed, ik voelde me er niet goed bij en stopte (er is veel gebeurd de laatste tijd tussen ons) en ik was verdrietig dat het niet meer zo voelde als eerder. Logisch maar niet leuk.

Hij was begripvol en we zijn gaan slapen.

De volgende ochtend worden we wakker en het eerste wat hij doet is mijn hand op zijn ding leggen en zegt: hij wil je even goedemorgen zeggen. Vond ik niet gepast. Ik ging even aan t werk achter de computer, kom ik terug, heeft hij een stijve (sorry vd details maar even voor de compleetheid)en zwaait er mee heen en weer. Ik denk als eerste:hoe komt dit? Dit krijg je niet van mij. Hij zegt dat het door niks kwam, gewoon door eraan te frunniken terwijl hij ondertussen t nieuws las, dus gewoon door aanraking. Is het gek dat ik hier onzeker van word? En hoe kan het dat ik een topic moet openen ipv dat ik dit zelf oplos? Lijkt wel alsof ik niet genoeg heb aan mijn eigen mening.
Na het loepje gecheckt te hebben helemaal eens met Chartreuse!
Oh ik kan niet loepen...
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
O, ja, dat geeft een andere wending aan het verhaal. TO, wil je dit de rest van je leven? Zeg de komende 60 jaar?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien moet je z'n piemel voortaan prinses Sophia noemen.. Dan kijkt is volgens mij binnen no time beschaamd naar de grond. Z'n piemel dan dus hè.. *gniffel*
Dit is je 2e topic in een aantal dagen over je vriend en zijn communicatie. Hij gaat niet veranderen, jij ook niet, dus ik denk niet dat het beter wordt
Ik heb niet geloept, maar als er echt iets vervelends in je leven is op dit moment dan hoop ik dat je snel voor jezelf kiest
Bedankt voor jullie reacties.

Ik twijfel gewoon even aan alles.

Het was geen odol, dat ken ik heus wel, ik ben 28.

Maar ik ga het uitzoeken wat ik wil.

Bedankt.
He Ine heb net even je andere topic doorgesnuffeld. Kan me voorstellen dat je het even niet meer zo ziet zitten. Het zijn altijd lastig zulke dingen.. Hopelijk kom je eruit. Als hij je zo onzeker maakt is ie misschien niet de juiste voor je.
Ik weet dat hij lomp is, maar dan denk ik, of ben ik een watje
Het kwam door je bloemetjesgordijn, zeker weten.

Ooit van een odol gehoord?
O vriend is een bokkelul als ik de loepers moet geloven.
quote:ine22 schreef op 01 september 2012 @ 21:21:

Ik weet dat hij lomp is, maar dan denk ik, of ben ik een watje

Ik denk dat het vooral de combinatie is die maakt dat jullie relatie in ieder geval voor jou geen fijne relatie is. Hij is lomp, en jij trekt je dingen snel aan. Dat is geen match made in heaven, echt niet.

Als jullie nu allebei er iets aan zouden willen veranderen, dan kun je theoretisch elkaar best halverwege ontmoeten. Maar zoals jij jullie relatie en jouw vriend beschrijft, komt hij niet over als iemand die zijn eigen gedrag onder de loep wil nemen en dingen wil veranderen. En dat is toch wel een vereiste lijkt mij, dat hij óók wil veranderen, dat hij óók verantwoordelijkheid voor zijn daden en uitspraken wil nemen.

Wat het helemaal lastig maakt is dat hij dat vanuit zichzelf moet willen, daar zelf de noodzaak van in moet zien. En dat doet hij volgens mij niet.
Hij vindt dat ik 98 procent vd tijd de oorzaak vd ruzies ben en dat ik wat harder moet worden. En dat hij gek wordt van altijd praten. Maar er is vaak iets wat ik niet begrijp van hem en hij begrijpt mij dan niet. Klinkt niet ideaal nee.

Het lijkt soms alsof t doodbloedt of dat t al over is. Zoveel onbegrip.

Ben er echt moe van. Maar als ik het uitmaak omdat we zo verschillend zijn ben ik bang dat ik spijt krijg.
quote:ine22 schreef op 01 september 2012 @ 21:49:

Hij vindt dat ik 98 procent vd tijd de oorzaak vd ruzies ben en dat ik wat harder moet worden. En dat hij gek wordt van altijd praten. Maar er is vaak iets wat ik niet begrijp van hem en hij begrijpt mij dan niet. Klinkt niet ideaal nee.

Ben er echt moe van. Maar als ik het uitmaak omdat we zo verschillend zijn ben ik bang dat ik spijt krijg.Dat hebben jullie toch al twee keer gedaan? Spijt en angst om alleen te zijn betekenen niet hetzelfde.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ine22 schreef op 01 september 2012 @ 21:49:

Ben er echt moe van. Maar als ik het uitmaak omdat we zo verschillend zijn ben ik bang dat ik spijt krijg.Angst is een heel slechte raadgever. Angst maakt ongelukkig.
Je moet je pas zorgen gaan maken als hij 's ochtends GEEN stijve heeft.
Ja dat weet ik, dat klopt.

Maar ik denk soms misschien ben ik ook wel gewoon te moeilijk ofzo, dat niemand t uithoudt met zo'n gevoelig persoon.
quote:ine22 schreef op 01 september 2012 @ 21:56:

Ja dat weet ik, dat klopt.

Maar ik denk soms misschien ben ik ook wel gewoon te moeilijk ofzo, dat niemand t uithoudt met zo'n gevoelig persoon.

Ik denk dat dat reuze meevalt.

Ik denk wel dat er maar weinig mensen zijn die het uithouden met zo'n onbehouwen hork als jouw vriend.
Shit ik vind t moeilijk! Hij is tegelijkertijd ook heel lief, dat is t rottige. Ik kom er gewoon niet uit. Durf geen keuze te maken.
Tsss medelijden met die vriend.. Neuken!! )
Sluit t topic maar, dit helpt niet, van die klote reacties.
Ja come on...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven