Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand die ik kan blij maken met een zgan koffiezetapparaat? Heb ik een paar maanden geleden gekocht maar door samen wonen is hij over... Het is een cremekleurige van Philips. Laat maar weten!

Het is al vergeven!
Ik heb ook nog twee zwarte staande simpele lampen van de ikea met paarse kappen. Kappen zijn vierkantig, van de action volgens mij. Heb ook nog twee kappen los van ikea, bruin met rozige tekeningen van bloemen, redelijk rustig wel. De kappen zijn rond, boven smaller dan onder, ik gok een cm of 30/40 lang. En een cremekleurige hanglamp van stof, rimpelig.
Hai cavia. Heb je een fotootje van de lampen? En welke regio zit je? Ophalen lijkt me in dit geval namelijk handiger..
Mama, foto's heb ik volgens mij niet maar ik ga even speuren... De staanders zijn deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00149497/

Ik heb wel foto's gevonden, mail me even dan stuur ik de link door

olliecaviahaar@hotmailcom.

Ik woon in de kop van Noord Holland.
quote:MamaK77 schreef op 31 augustus 2012 @ 11:01:

Hehe, eindelijk de kleding uitgezocht.

Maat 74 meisje:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8VWPEF7B.jpg

Klein beetje maat 68 meisje:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7LG6FIHI.jpg

Maat 80 meisje:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BYVMKI47.jpg

(evt gereserveerd voor mirebeer)

Maat 74 en 80 jongen:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FQB3QEYA.jpg

En natuurlijk nog de rest van de spullen:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF

Zo, later de rest van de opruiming...Heb je de maat 68/74 toevallig nog in de aanbieding? je kan em evt mailen: jessicavdbosse@hotmail.com
Iemand toevallig nog interesse in een witte zwangerschapsbroek van Prenatal maat L? is wel een dunne stof, weet niet of iemand het kan gebruiken nu het wat kouder wordt over een tijdje...
@caviahaar, ik houd me aanbevolen voor het koffiezetapparaat.

In welke regio woon je? Zou je me willen mailen op

Blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
quote:Marels schreef op 31 augustus 2012 @ 20:48:

Ik heb hier trouwens nog een nieuwe simkaart van T-Mobile liggen.

Dus een nieuw telefoonnummer met 15 euro beltegoed er op.

Iemand?

Hey Marels, de dubbelcd Lekker Klassiek is binnen.Staan 25 nummers op van oa Mozart, Strauss, Chopin, Vivaldi e.d. Wat is je mail? Dankan ik je gegevens evenopvragen zodat ik het maandag op de bus kan gooien samen met de cd's van Mamaria.

Overigens mocht je de SIM kaart nog hebben dan heb ik wel interesse.
quote:Blondie5 schreef op 01 september 2012 @ 18:34:

@caviahaar, ik houd me aanbevolen voor het koffiezetapparaat.

In welke regio woon je? Zou je me willen mailen op

Blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nlYou've got mail....
caviahaar... helaas. Dat is zo ongeveer aan de andere kant van het land. Voor mij gaan deze lampjes niet branden...

JL, ik ga je mailen.
%$#@&! Fiets gejat!

Heeft er iemand nog een fiets over? Ik wil er ook best voor betalen, niet teveel, want zoveel heb ik niet. Mailen kan op forummiep@gmail.com, dan regelen we het via daar omdat je op dit topic natuurlijk geen geld mag vragen. Moet trouwens wel vrij laag zijn, framemaat van 50 centimeter zo'n beetje (niet hoger in elk geval).
quote:jetfreggel30 schreef op 01 september 2012 @ 17:03:

Ik heb het bij de luiers voor 45,00 euro gebruikt vanmorgen, toen werkte hij gewoon..

Wehkamp heeft intussen hun foutje ontdekt...

Je kon die code namelijk op alle luiers gebruiken.

Oftewel: ik heb boel pakken simply dry onderweg van 9,99 min een tientje korting.

En dat zonder verzendkosten.

Mij blij.
@ Marels, als je wilt kun je mij even mailen op nick + hotmailpuntcom dan stuur ik je even een foto van een soortgelijke krabpaal.
quote:Zaza_zebra schreef op 01 september 2012 @ 21:13:

[...]

Oftewel: ik heb boel pakken simply dry onderweg van 9,99 min een tientje korting.

Mij blij.Ik vond mijn prijs al super Maar je hebt altijd baas boven baas
Hai,

Wie niet waagt die niet wint, dus ik vraag het gewoon : )

Heeft er iemand nog een tip voor een vacature doktersassistente ? Liefst in zuid-holland.

Ik hou me graag aanbevolen voor alle tips !!

Bedankt : )

bigmomma
Dames, ik ben compleet niet mobiel enzo van het weekend.

Of mobiel wel, niet achter de computer.

Broodtrommel, de sim mag je hebben hoor!

Mail me maar op marelsmarels@gmail.com

Dan wisselen we gegevens uit.

Ik heb ook niet een BELGISCHE sim met nieuw telefoonnummer en beltegoed er op.

Ik schat 12 of 13 euro dat er nog op zit ofzo.

Het is een sim van Mobistar.
668, the neighbour of the Beast
Leuk Marels, dat je er ook op zet wat je niet hebt
quote:Marels schreef op 02 september 2012 @ 09:33:

Dames, ik ben compleet niet mobiel enzo van het weekend.

Of mobiel wel, niet achter de computer.

Broodtrommel, de sim mag je hebben hoor!

Mail me maar op marelsmarels@gmail.com

Dan wisselen we gegevens uit.

Ik heb ook niet een BELGISCHE sim met nieuw telefoonnummer en beltegoed er op.

Ik schat 12 of 13 euro dat er nog op zit ofzo.

Het is een sim van Mobistar.You've got mail
Fame, Peacy, SuperGoomba en Moon hebben mail!
waaarchh! Ik heb een poging gedaan dit topic ook op de libelle site te starten, maar Man wat is iedereen achterdochtig en paranoia over goede bedoelingen. Ik ben er maar gelijk weer mee gestopt. Wat ben ik toch blij met jullie!

NB. Alle kinderkleding is inmiddels vergeven of gereserveerd.
quote:Zaza_zebra schreef op 01 september 2012 @ 21:13:

[...]

Mij blij.Ik heb heel veel gratis zwitsal, en olvarit potjes. Kreeg de tip gister van een vriendin. Namens mijn ouders en een vriendin ook even besteld :P
@bigmomma.

Is er geen algemene website met alle doktersassistente vacatures. Voor mijn beroep, apothekersassistente, is er namelijk 1 site waar alle vacatures op staan, erg handig.

Wat ook nog wel eens helpt is je cv op monsterboard zetten. Ik had toen binnen een uur 4 detacheringsbureau's aan de lijn, waarbij ik uiteindelijk nog bij 2 bedrijven op gesprek geweest ben.
Iemand?

Ik heb 2 paar schoentjes maat 18-19 voor wie ze kan gebruiken.

Deze (nieuw)

http://farm9.staticflickr.com/8319/7895 ... 20b33c.jpg

En deze:

http://farm9.staticflickr.com/8305/7895 ... aeb640.jpg

Ik zal proberen de schoentjes te versturen via brievenbuspost en anders via Kiala (¤4,00). Verzendkosten zijn wel voor de ontvanger, voor de rest wil ik er niks voor.
quote:MamaK77 schreef op 02 september 2012 @ 12:52:

waaarchh! Ik heb een poging gedaan dit topic ook op de libelle site te starten, maar Man wat is iedereen achterdochtig en paranoia over goede bedoelingen. Ik ben er maar gelijk weer mee gestopt. Wat ben ik toch blij met jullie!

Haha, nu ben ik nieuwsgierig, welk topic heb je dat gedaan. Ik heb net even gekeken maar zie dat ze daar geen Overig hebben.
quote:maylea schreef op 02 september 2012 @ 13:57:

[...]

Haha, nu ben ik nieuwsgierig, welk topic heb je dat gedaan. Ik heb net even gekeken maar zie dat ze daar geen Overig hebben.Gevonden! http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/63427
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven