Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?

Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Ik vind dat ze wel heel gemakkelijk naar bootcamp mogen!
quote:S0LEIL schreef op 02 september 2012 @ 20:42:

Frizz, zo ziet hij er tegenwoordig uit:

http://sphotos-a.xx.fbcdn ... 81293655_1156084733_n.jpg

Is toch niks!Nee daar word ik niet warm van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 20:44:

[...]

Oh jakkes.

Nou ja, ik schud em wel ff door elkaar. Handen door zijn haar, opgelost.

Maar goed, ik zie toch alleen die lippen.Ik snap je hoor, hij heeft veel seksappeal.
This is not kosher!
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 20:44:

[...]

Oh jakkes.

Nou ja, ik schud em wel ff door elkaar. Handen door zijn haar, opgelost.

Maar goed, ik zie toch alleen die lippen.Anders doe je een badmuts op z'n hoofd... Dan zie je z'n haar ook niet meer!
An die aan de andere dame gaat vragen over de borstverkleining.
jeetje moet je daar zo dun voor zijn dan voor dansen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat haar moet er gewoon af. Ik hou van mannen met kort haar. Maar inderdaad, hij straalt seks uit. Niet praten, gewoon seks.
quote:twilight123 schreef op 02 september 2012 @ 20:44:

Ik vind dat ze wel heel gemakkelijk naar bootcamp mogen!IK ga volgend jaar dus ook zwabberen met mijn haar en mijn armen, een beetje dweilen over de vloer en dan mag ik ook door
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jaaaja. Ze danste perfect maar had te brede heupen. Dat moeten we nog zien.
quote:twilight123 schreef op 02 september 2012 @ 20:44:

Ik vind dat ze wel heel gemakkelijk naar bootcamp mogen!Ja, dat valt wel op. Eerst hadden ze daarvoor nog een andere optie, maar nu is het bij twijfel direct door.
Jezus... Als zij brede heupen heeft, moet ik zo'n 'Pas op, zwenkt uit' bordje gaan dragen...
Pauze snel plassen en snaai halen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat is het HBO van school?
This is not kosher!
quote:frizzy schreef op 02 september 2012 @ 20:46:

Dat haar moet er gewoon af. Ik hou van mannen met kort haar. Maar inderdaad, hij straalt seks uit. Niet praten, gewoon seks.
quote:Bertrade schreef op 02 september 2012 @ 20:46:

[...]

Ja, dat valt wel op. Eerst hadden ze daarvoor nog een andere optie, maar nu is het bij twijfel direct door.Zouden ze dan meer mensen in de bootcamp hebben dan anders?
quote:InyMiny schreef op 02 september 2012 @ 20:46:

Jezus... Als zij brede heupen heeft, moet ik zo'n 'Pas op, zwenkt uit' bordje gaan dragen...

Nou ik ook!

Ik ben erg benieuwd hoe ze danst, zou nu wel genant zijn als ze er geen bal van kon...
This is not kosher!
quote:itsme26 schreef op 02 september 2012 @ 20:46:

jeetje moet je daar zo dun voor zijn dan voor dansenJa, daar moet je echt heel dun voor zijn. Een vriendin van me wilde ook ballerina worden, maar ook te breed, die kreeg ook standaard te horen dat ze af moest vallen, dat ze te dik was. Dus wel een goede danseres maar uiteindelijk niet het juiste lichaam om wel door te kunnen gaan als danseres.
quote:Wellhello schreef op 02 september 2012 @ 20:49:

[...]

Nou ik ook!

Ik ben erg benieuwd hoe ze danst, zou nu wel genant zijn als ze er geen bal van kon...Dat zou ik dan weer lachwekkend vinden
Mag ik even zeggen dat ik dit dus ONWIJS gemist heb hè!

Zo gezellig met jullie, en DAN!
Ik heb geen duidelijk idee hoeveel er eerst naar bootkamp mochten, een stuk of 100 of zo?
quote:Bertrade schreef op 02 september 2012 @ 20:49:

[...]

Ja, daar moet je echt heel dun voor zijn. Een vriendin van me wilde ook ballerina worden, maar ook te breed, die kreeg ook standaard te horen dat ze af moest vallen, dat ze te dik was. Dus wel een goede danseres maar uiteindelijk niet het juiste lichaam om wel door te kunnen gaan als danseres.Maatje pink en het liefst nog dunner
Iemand zin in chocoladekoekjes met een kop thee? Ik ben aan het uitdelen namelijk (wel plaatjesloos helaas)
quote:elastiekje_ schreef op 02 september 2012 @ 20:53:

Iemand zin in chocoladekoekjes met een kop thee? Ik ben aan het uitdelen namelijk (wel plaatjesloos helaas)Nee dank je. Ik wil graag van m'n verjaardagssnaaiwerk af... Koekjes kunnen er echt niet bij
Dank je stiek, maar ik zit al aan de cola en de paprika chips!
quote:InyMiny schreef op 02 september 2012 @ 20:46:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven