Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
@isa

oh die schoentjes zijn schattig.

wil je me mailen op shenandoah at xs4all punt nl
Alle reacties Link kopieren
quote:watervrouw2 schreef op 01 september 2012 @ 17:09:

-Country Christmas fair (Haarzuilens) 21 tm 25 november 25% korting op entree, max. 4 personen.

Heb je deze nog? En een mailadres? Mij mailen mag ook: lechatnoirviva[aap]hotmail[punt]nl
Ik heb ook nog wat dingen te geef, maar kan nu even geen foto's maken. Komt morgen hoop ik.
neweve en maylea... degene die mijn rokje wilde hebben heeft nu van mij de laatste kans gekregen de verzendkosten te betalen. Werkt dus voor geen meter...
quote:Shenandoah schreef op 02 september 2012 @ 14:20:

@isa

oh die schoentjes zijn schattig.

wil je me mailen Gedaan!
@isa

je hebt mail terug :P
quote:MamaK77 schreef op 02 september 2012 @ 14:48:

neweve en maylea... degene die mijn rokje wilde hebben heeft nu van mij de laatste kans gekregen de verzendkosten te betalen. Werkt dus voor geen meter...Jeeeh, welgeteld 3 reacties
quote:lechatnoir schreef op 02 september 2012 @ 14:26:

[...]

Heb je deze nog? En een mailadres? Mij mailen mag ook: Je hebt mail.
En terwijl ik het toch echt een beetje gepromoot heb, maar helaas. Het gaat niet werken. Het leek me zo'n leuk idee dat dit inititatief op meerdere sites een succes zou worden.
quote:MamaK77 schreef op 02 september 2012 @ 12:52:

waaarchh! Ik heb een poging gedaan dit topic ook op de libelle site te starten, maar Man wat is iedereen achterdochtig en paranoia over goede bedoelingen. Ik ben er maar gelijk weer mee gestopt. Wat ben ik toch blij met jullie!

NB. Alle kinderkleding is inmiddels vergeven of gereserveerd.

Geef ze even de tijd om aan het idee te wennen

Misschien daar ook eens een acount maken... meer kans om spullen kwijt te raken

Ben trouwens toevallig de topicstarter van dit deel, maar idee op dit forum was al ouder, dus krijg wel teveel eer in jouw Libelleversie.
ik heb ook nog een autoradio en onderstaande. Wie maakt me los quote:joda schreef op 01 september 2012 @ 12:07:

en nog meer

een retourtje. Rok gekregen, maar staat mij niet. In overleg mag hij naar iemand anders. Maat 38

rok

witte blouse, ligt al jaren op mijn zolder. Moet wel gewassen en gestreken worden.

Esprit, maat 36

blouse

Nette zwarte broek van C&A (clockhouse) maat 36. Pijpen lopen iets wijd uit (volgens mij, deze ligt al enige tijd naast de witte blouse )

broek

kan ik iemand hiermee een plezier doen?
quote:bigmomma schreef op 02 september 2012 @ 07:46:

Hai,

Wie niet waagt die niet wint, dus ik vraag het gewoon : )

Heeft er iemand nog een tip voor een vacature doktersassistente ? Liefst in zuid-holland.

Ik hou me graag aanbevolen voor alle tips !!

Bedankt : )

bigmommahttp://www.indeed.nl/Doktersassistent-vacatures-in-rotterdam

Hier staat wel wat Bigmomma. Ik hoop dat er iets bij zit voor je. Succes!
oh, sorry, sorry, sorry, ik ben nog niks opgeschoten dit weekend met vlopjes klaar maken, maar het zat allemaal zo allemachtig tegen.....

haalde gister de grotere maten kleding uit het zoldertje boven de keuken, en alles was nat..... door de mega buien van de week, is het door het dakleer gelekt gggggrrrrr........ álles dus moeten wassen, en godzijdank geen weer erin..... maar wat een klus......

daardoor wel alle kleren van dochterlief en jongste zoon uitgezocht, en denk dat er wel wat weg te geven is de komende week, heb twee buufies die er eerst even doorheen willen, maar hen kennende blijft er wel wat over om hier aan te bieden! Wordt vervolgd dus

Nu de boel klaarmaken voor morgen, dan gaan de drie kindjes naar school, de jongste twee voor het eerst, zal wennen zijn, geen kindjes om me heen als ik vrij ben.....
Da's balen Ayla!!

Irritant als het zo tegen zit!

Bij gebrek aan reactie van MamavanThijs trouwens;

Heeft er iemand interesse in kitscherige porceleinen kop- en schoteltjes? Echt van die klassieke?

marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
Oh Ayla, wat spannend! De tweeling voor het eerst echt naar school! Zou er nu al knoop van in mijn maag kunnen krijgen. Gelukkig gaat de psz hier nu al ietsje beter met die twee van mij... ze huilen net iets minder hard bij het afscheid nemen ..

Maar wat een werk om alles te moeten wassen. Leef met je mee, maar ben wel benieuwd naar wat er overblijft straks hihi.
Een brutale vraag: heeft iemand toevallig nog een kinder regenpakje liggen, maat 86/92? Of 2...
MamaK77,ik heb,denk ik,nog een regenjasje van Alfred Jodokus Kwak.

Moet nu kinderen van school halen dus ik kijk vanmiddag.

Mail je me op coeberghmetijs@gmail.com
Hai, kom nog even binnenvallen..

Gisteren begon iemand tegen me dat er van die leuke dingen voor in meisjeshaar is en toen dacht ik, heee, verhip

Ben helemaal je nick vergeten, maar;

@leuke-elastiekjes-bloemetjes-haakster, ben je al terug van vakantie misschien? Zo niet, doe rustig aan hoor! (ik had je behang + 2 elastiekjes gestuurd) alvast super bedankt.
Nu ben ik toch wel erg nieuwsgierig naar de gehaakt bloemetjes. Dit was 'voor mijn tijd'....

Kan iemand me meer uitleg geven?
MamaK77,het is een regenponcho van AJK.Maat 104
@mamak77

Degene maakte hele schattige gehaakte bloemetjes die je op een haarelastiekje kan zetten om in een staartje in het haar te doen.

Geloof dat er foto's in het vorige topic stonden, maar weet niet zeker.
Ayla is druk bezig met de was denk ik dames (lees maar terug hihi..) Maar zij is degene van de haar elastiekjes
Hai Coebergh,

Dat is nog wat te groot. Maar super dat je even gekeken hebt!
Ah, Ayla was van de gehaakte bloemetjes. Ik wacht nog even (on)geduldig af!!
Yep, ik ben het! De bloemetjes zijn klaar, moeten alleen nog even op de elastiekjes gezet worden! Het is alleen een beetje hectisch hier sinds een paar dagen, eerst die lekkerij, ben bijna door de was heen, ppfftt..... en vanochtend zijn ze begonnen met de verbouwing aan onze achtergevel, waarvoor we gister het deel rondom de achtergevel leeg moesten halen....

en vandaag ons drietal naar school, twins voor het eerst, raar idee hoor..... ze hebben een hele mooie dag gehad, waren helemaal hyper vanavond

en ik moest zelf vandaag weer hele dag werken..... maar goed, morgen nog dagje werken, en dan woensdag vrij, en dan zal ik als eerste de elastiekjes klaar maken, béloofd!!

en mamaK, je hebt ook een meisje hé? Ik wil nog best wel wat bloemetjes haken hoor

nu eerst de bedstee in, om 6 uur gaat de wekker weer!!

doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven