Even afreageren!!

02-09-2012 22:13 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo enorm teleurgesteld in mijn (ex) vriend. Bah, wat kan je je in iemand vergissen! Vandaag weer afgesproken om gezellig even bij te kletsen en wat spullen op te halen. We hebben geen ruzie en eigenlijk hebben we min of meer alweer een relatie.(hij is nota bene de gene die me zooo graag weer terug wou en me zo enorm miste) Ik vroeg wat hem uit kwam qua tijd. Doe maar uurtje of 5.. waardeloze tijd, dus ik nog proberen of ik misschien niet iets eerder kon komen. 'Nah,doe maar niet, wil nog even slapen' Dus ik met mijn goede wil om 5 uur bij mijn vriend op de stoep.. even gepraat en vervolgens zegt hij ik ga tegen half 6 bij een vriend eten. We hadden verder niets afgesproken qua eten en dergelijke, maar hallo, had niet echt in gedachten om na een half uur weer op te rotten. Vervolgens zegt ie 'nou ja, kan vanavond anders wel even langs jou komen, dan kunnen we nog even wandelen of iets dergelijks'. Dus ik vroeg wat het dan in hemelsnaam voor zin had dat ik naar hem kwam (moet een eindje rijden). Nou ja prima, zeg ik, hoe laat ongeveer? Hij dacht zo tussen half 8 / 8 uur dat hij ongeveer mijn kant op zou komen. Inmiddels 9 uur geweest, 'denk toch niet dat het gaat lukken.. heb het best druk!' Ik was al best wel pissig.. dus vroeg of hij misschien even tijd had om te bellen oid zodat ik hem heel duidelijk kon maken dat het zo van mij dus écht niet meer hoeft. Tegen kwartvoor 10 afgesproken.. maar nee hoor, meneer heeft nog steeds niet gebeld en steeds is het 5 min erbij. Wat baal ik nu enorm van mezelf dat ik niet durf te zeggen 'zoek het maar lekker uit!!' Voel me zo enorm dom dat ik zo met mezelf laat sollen en er keer op keer in trapt wat voor mooie praatjes hij heeft! Het lukt me gewoon niet om geen contact meer met hem te hebben, terwijl ik wel 100 redenen kan bedenken waarom het gewoon een dikke lul is..als hij weer lief doet en met me knuffelt vergeet ik het allemaal weer. Maar eenmaal thuis komen de tranen weer.......bah!
Liever kwijt dan rijk moet je gauw denken.
Je laat idd met je sollen.

Stop ermee

( En doe wat alinea's tussen je hele verhaal. Het is bijna niet te lezen zo )

Succes.
Sja hoe vaak mag hij dit van jou nou nog doen dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het is toch uit?
Simpel: niet meer opnemen, opendoen en als helemaal niet zelf bellen, smssen oid.
..
Tsja wat verwacht je dan.

Als je met varkens omgaat krijg je nou eenmaal stront aan je poten.

Wil je hem nou gaan verwijten dat hij zich hetzelfde gedraagt als altijd?

Jij hebt de onrealistische verwachting dat hij gaat veranderen.
Ga verder zonder hem, hier wordt je niet gelukkig van.

Als hij echt heel graag bij je wil zijn dan zou hij er meer moeite voor doen.

Zie onder ogen dat hij blijkbaar niet zo gek op je is dan dat je verdiend.

Met zo'n relatie moet je geen genoegen nemen, dan doe je jezelf tekort.
Is het nou aan of uit dan?

Je lijkt wel een knipperend stoplicht, jòh!
Ja ik weet het, ik weet het. Ik heb mijn vriend nog nooit zo meegemaakt, altijd stond hij voor me klaar en was er wanneer ik hem nodig had en nu laat hij me keer op keer stikken.. wat is het moeilijk om definitief afscheid van iemand te nemen! Ik blijf maar hoop houden dat er misschien iets in zijn botte hersenen gaat veranderen en dat hij inziet hoe ongelofelijk dom hij bezig is. Kijk, zoals nu stuurt hij alweer dat hij zich zo enorm kut voelt over hoe hij tegen mij doet, dat hij het zelf ook niet wil. Stomme kutsmoes natuurlijk.. ik kom hier mezelf echt enorm tegen, ik ben dus echt niet sterk.
Simkaart in 2en , dan moet je een ander nummer nemen.

Of heb je zijn 06 uit je hoofd geleerd?

We zijn eigenlijk weer half en half aan het scharrelen.. maar goed misschien toch een heel slecht plan. Wordt alleen maar verdrietig en ongelukkig hiervan...hoewel er ook heel leuke momenten tussen zitten.
Zo herkenbaar dit... Ik heb te lang veel te veel moeten accepteren.achteraf kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Geloof me, je bent beter af zonder hem, zorgt voor rust en is beter voor je hart :-)
Luister het gaat zo ver, hij doet het ,omdat jij het toelaat.

Jij pikt dit gedrag allemaal van hem...

Dus laat heel duidelijk merken dat het helemaal klaar is, hij heeft jou met respect te behandelen, anders hoef je hem niet.

En hij heeft je niet met respect behandelt, dus ik zou gewoon zeggen dat het klaar is.
Ah dus hij weet wat hij je aandoet maar hij doet het lekker toch. Gewoon omdat het kan.

Bewust kwetsen dus.

Gefeliciteerd! Je bent nu officieel zijn deurmat.

Waarom noem je hem eigenlijk nog je vriend?

Het is toch uit.
nou zoals ik dus net zeg, waren we het eigenlijk min of meer even rustig weer aan het proberen. Niet geforceerd en heel intensief, maar het gewoon even de tijd geven...maar gaat dus niet werken blijkbaar..en klinkt goed, dat ik zijn deurmat ben, dankjewel!
lieverd, je moet 'jezelf bedanken'...

Zij laat je alleen een spiegel zien...
Waarom was het trouwens eerder uitgegaan?

Iemand is niet voor niets je ex hè... Het werkte kennelijk al eerder niet...
quote:cherrry_ schreef op 02 september 2012 @ 22:42:

nou zoals ik dus net zeg, waren we het eigenlijk min of meer even rustig weer aan het proberen. Niet geforceerd en heel intensief, maar het gewoon even de tijd geven...maar gaat dus niet werken blijkbaar..en klinkt goed, dat ik zijn deurmat ben, dankjewel!

Waarom zou je een spelletje opnieuw beginnen als dezelfde kaarten nog op tafel liggen.

Dan weet je de uitkomst toch al.

Eigenlijk ben je nu van vriendin gedegradeert tot scharrel.

Hij heeft nu alle lusten en geen lasten en jij zit nog met precies dezelfde irritaties.
Nee dat klopt, het was eigenlijk niet dat het niet werkte, er waren gewoon heel veel bijkomende problemen waardoor onze relatie gewoon op de zoveelste plaats kwam te staan. Wanneer mijn ex iets aan zijn hoofd heeft, stoot hij mij weg en kom ik even wat lager in zijn lijstje te staan. Hij gaat zich dan eerst richten op zichzelf en daarna kom ik. Hij wilde dan ook rust.. en nu is de storm weer over en wil hij me weer terug. We hebben het verder erg leuk samen.. maar ja zie ook wel in dat het zo niet gaat werken hoor.
quote:cherrry_ schreef op 02 september 2012 @ 22:42:

en klinkt goed, dat ik zijn deurmat ben, dankjewel!

Misschien geen aardige wijze van zeggen dat ben ik met je eens maar ook ik ook lees in jouw woorden een functie als dusdaning.

Ik vraag het alleen anders. Hoe vaak jij nog gaat toelaten dat hij dit kan doen? Een deurmat staat het eindeloos toe dat erover heen gelopen wordt. En jij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij is niet echt op zoek naar andere vrouwen oid, hij wil gewoon zijn eigen problemen opgelost hebben alvorens hij weer verder wil met onze relatie...
Hopen is vaak het uitstellen van een teleurstelling.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven