Bar Too Much ***** 199 *****
zondag 2 september 2012 om 23:05
Ha Jo, jij begrijpt mij.
Trouwens, de ambulante begeleiding komt morgenochtend alweer, dan is het alweer uit met de pret.
Pfffffffffffffffffffft, heb ik om kwart voor 10 oudste gewaarschuwd dat ie op zijn tijd moet letten, om 10 uur tanden poetsen en slapen. Vergeet ik op te letten, merk ik net dat ie nog ligt te laptoppen. Dat wordt dus weer gedoe morgenochtend.
Trouwens, de ambulante begeleiding komt morgenochtend alweer, dan is het alweer uit met de pret.
Pfffffffffffffffffffft, heb ik om kwart voor 10 oudste gewaarschuwd dat ie op zijn tijd moet letten, om 10 uur tanden poetsen en slapen. Vergeet ik op te letten, merk ik net dat ie nog ligt te laptoppen. Dat wordt dus weer gedoe morgenochtend.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 3 september 2012 om 08:42
quote:Jonari schreef op 03 september 2012 @ 08:40:
Goedemorgen.
Kijk je wel uit met dat gehuppel. Straks breek je nog wat.Vanaf vrijdag ga ik 2x per week huppelen onder begeleiding van een fysio, dat is wrsch een stuk gevaarlijker dan mijn eigen gehuppel.
Goedemorgen.
Kijk je wel uit met dat gehuppel. Straks breek je nog wat.Vanaf vrijdag ga ik 2x per week huppelen onder begeleiding van een fysio, dat is wrsch een stuk gevaarlijker dan mijn eigen gehuppel.
maandag 3 september 2012 om 09:34
Joopp, deze fysio was helemaal niet lief, waardoor ik me serieus afvraag of dat beweeggedoe wel goed gaat komen. Maar we gaan het zien.
Ik probeer voor vrijdag nog contact te krijgen met de spierziektehotemetoot in Nijmegen, voor advies over mijn beweeg(on)mogelijkheden, want het werkt toch allemaal net een beetje anders bij mij.
Spannend, afrijden. Eerste keer?
Ik probeer voor vrijdag nog contact te krijgen met de spierziektehotemetoot in Nijmegen, voor advies over mijn beweeg(on)mogelijkheden, want het werkt toch allemaal net een beetje anders bij mij.
Spannend, afrijden. Eerste keer?
maandag 3 september 2012 om 09:43
quote:jooppie schreef op 03 september 2012 @ 09:40:
Mir ik bedoel met knipoog naar dochter 1, eerste in rij:)
O ja, dom zeg dat ik dat niet begreep.
Zij is natuurlijk een heul lieve fysio. Maar ja, ze zit te ver weg hè.
Mir ik bedoel met knipoog naar dochter 1, eerste in rij:)
O ja, dom zeg dat ik dat niet begreep.
Zij is natuurlijk een heul lieve fysio. Maar ja, ze zit te ver weg hè.