Entertainment alle pijlers

Borgen en The Bridge

03-09-2012 16:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na The Killing I en II komen ook andere succesvolle Deense misdaadseries op de buis.

Afgelopen zaterdag begon Canvas met The Bridge en morgen 5 september zenden ze ook Borgen uit.

Vooral naar die laatste ben ik erg benieuwd. De Vara heeft de serie ook aangekocht maar nu dus al op de Belg!

http://www.canvas.be/programmas/borgen/ ... 78%3A-7d99

http://www.canvas.be/programmas/bridge/ ... 6d%3A-5697
Ze zijn leuk, maar heb ze allemaal al op dvd gezien.
Shit, wil The Bridge wel zien, maar nou heb ik dus al een aflevering gemist! Weet je ook of die in NL komt?
quote:Annali70 schreef op 03 september 2012 @ 16:57:

Ze zijn leuk, maar heb ze allemaal al op dvd gezien.Same here. Jammer, ik zou me er zo weer fris in willen storten!
The Bridge was ook een tijdlang te zien op Film1.

De eerste aflevering zat ik er niet in, maar na de 2e aflevering was ik compleet geobsedeerd. Echt een toffe serie. Tot het einde!

Wat ook een goede serie is ; Those who kill (

Den som Draeber ) . (handsdown de beste zweedse misdaadserie).
Leuk, we hebben helaas moeten afhalen met Borgen op Film1 en we vonden het een leuke serie.
quote:lilyofthevalley schreef op 03 september 2012 @ 17:44:

Shit, wil The Bridge wel zien, maar nou heb ik dus al een aflevering gemist! Weet je ook of die in NL komt?

Volgens mij is The Bridge nog niet door een NL'se zender gekocht.

Borgen wel; door de VARA; zou ook deze zomer uitgezonden worden maar heb het niet gezien.
quote:liebling schreef op 03 september 2012 @ 18:11:

The Bridge was ook een tijdlang te zien op Film1.

De eerste aflevering zat ik er niet in, maar na de 2e aflevering was ik compleet geobsedeerd. Echt een toffe serie. Tot het einde!

Wat ook een goede serie is ; Those who kill (

Den som Draeber ) . (handsdown de beste zweedse misdaadserie).Klint goed! Ik ben benieuwd; ik heb het opgenomen en ga nog kijken. Wil eerst de laatste aflevering van The Killing 2 nog zien!
Oh, even doorzetten dus bij The Bridge? Had 'm opgenomen en gisteravond gekeken. Maar ik vond er niet veel aan en besloot het te laten bij 1 aflevering.

Borgen ga ik opnemen. En ik hoop dat The Killing 3 snel ergens te zien is.
The Killing 3

"The third series, Forbrydelsen III with co-star Nikolaj Lie Kaas is due to be aired in Denmark late September 2012.[14] The final series of Forbrydelsen will explore the global financial crisis as the ostensibly random murder of a sailor leads Sarah Lund through the financial community"

Zal nog wel even duren voor het hier op TV te zien is.
The Eagle, ook zo geweldig.
Weet iemand wanneer het tweede seizoen van Borgen op de buis is? Heb de eerste op de Belg gezien, in NL zijn ze net met seizoen 1 begonnen...
Eerste aflevering van The Bridge zat aantal maanden geleden bij de Volkskrant.

De recensie was goed, behalve dat hij niet heel snel zou zijn. Dat klopt, maar dat was voor mij wel lekker, was niet heel scherp toen ik hem keek.

Ik vond het goed in elkaar zitten, ben nu benieuwd naar Borgen.
Borgen seizoen 2 is nu elke vrijdagavond met een dubbelaflevering op Canvas; eerste 4 afl. zijn nu geweest.

De Vara zendt seizoen 2 in juni uit, seizoen 1 is nu op Nederland 2 begonnen.
http://www.canvas.be/programmas/borgen/ ... da%3A-6906
Borgen vind ik erg mooi, heb de allereerste aflevering gezien, helaas is het tijdstip voor zo'n goede serie idioot laat. Maar iets ondernemen?
quote:sundream schreef op 19 januari 2013 @ 21:58:

Borgen seizoen 2 is nu elke vrijdagavond met een dubbelaflevering op Canvas; eerste 4 afl. zijn nu geweest.

De Vara zendt seizoen 2 in juni uit, seizoen 1 is nu op Nederland 2 begonnen.

Nooooooooooooooo

Shit.
Heb net op uitzendinggemist de eerste aflevering van Borgen teruggekeken.
quote:lilyofthevalley schreef op 19 januari 2013 @ 22:18:

[...]

Nooooooooooooooo

Shit.

Troost je; ik heb aflv. 3 en 4 ook gemist; het was niet opgenomen door een storing.

Verder vind ik het zonde dat de serie in NL zo laat op TV is; dat verdiend zo'n goede serie niet; die moet op prime-time. De Belg begint er om half negen mee; dat vind ik een mooie tijd ervoor.
Ja eens, snap ik ook niet.

Ben nu online aan het inhalen, zodat ik volgende week weer live kan kijken. Dank voor je info dus!
Ja eens, snap ik ook niet.

Ben nu online aan het inhalen, zodat ik volgende week weer live kan kijken. Dank voor je info dus!
Helaas; Borgen seizoen 2 alweer afgelopen op de Belg; vond het erg goed.

Canvas begint a.s. vrijdag met een nieuwe serie Lilyhammer en op Belg één komt op zaterdag The Protectors. Iemand al gezien?

http://www.tvgids.nl/programma/14027742 ... rs/http://
Zijn dat zelfde soort series? Ik heb er nooit van gehoord iig.
Seizoen 1 van Borgen (NL2) is afgelopen, weet iemand vanaf wanneer seizoen 2 gepland is?
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Heb het al gevonden: vanaf 20 juni...

Misschien eerder op Canvas?
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven